IKM uke 37

Da kom TR her. Gratulerer til alle som har fått positiv:) og lykke til til dere som venter på IKM<3
 
Gratulerer til dere som har fått pos test
Har dere fått noen symptomer enda? Jeg er over Ikm, men vet ikke hvor lenge.
jeg er utrolig humørsyk og vondt i brystene. Har også hatt murringer i over en uke nå, men usikker på om det er pms...her om dagen begynte jeg å stortute på skogstur fordi jeg mente kjæresten var lite hensynfull i hva han sa Enten fryktelig pms, eller kanskje forhåpentligvis på tuppa pga andre hormoner:)
Venter spent på test i posten..
 
Den slo ut på digital!! :woot: Det hadde jeg ikke trodd! Tok først strimmeltestene og tenkte at nei disse var litt svakere enn den ettermiddagsurinen i går, men skimter fortsatt noe der. Hmmm er fortsatt ikke helt overbevist :sorry: hadde forventet at strekene skulle være litt mer tydelig :oops::nailbiting: ikm i dag.
Hvordan går det med dere andre ? :joyful:
Hvordan går det med brunt utflod? Har du fremdeles det, eller har det stoppet?
 
Hvordan går det med brunt utflod? Har du fremdeles det, eller har det stoppet?
Takk som spør! Jeg hadde det i truseinnlegget på morgenen. Bittelitt. Litt "utvannet" blod da jeg tørket meg i sta. Selv om jeg har fått digital positiv testsvar, så er jeg ikke helt overbevist. Tror TR kan plutselig dukke opp snart :oops:
 
I dag har jeg forresten hatt litt stikkinger I ene brystet..men vet ikke om det er et tegn på noe?? :)
 
I dag har jeg forresten hatt litt stikkinger I ene brystet..men vet ikke om det er et tegn på noe?? :)
Var det vi som var samme dpo? :woot: 8dpo,blenfa hvite tester her;)hadde jeg bare greid å la være å teste
:wtf:jeg kjenner etter på alt som kan ligne på symptomer....
 
Var det vi som var samme dpo? :woot: 8dpo,blenfa hvite tester her;)hadde jeg bare greid å la være å teste
:wtf:jeg kjenner etter på alt som kan ligne på symptomer....
Ja, jeg er også 8 dpo. Brukte min siste tidligtest i dag. Helt hvit her og. Planen er å vente til helga med noe mer testing, eventuelt ingne testing om mensen er her :)
 
Var det vi som var samme dpo? :woot: 8dpo,blenfa hvite tester her;)hadde jeg bare greid å la være å teste
:wtf:jeg kjenner etter på alt som kan ligne på symptomer....

Hadde også blenda tester på 8 dpo, selv tidligtest ble ikke positiv før 12 dpo
 
Ja måtte krangle meg til å få operasjonen, og til og med han som skal være en av de beste på endo i Norge mente at jeg ikke behøvde operasjon.. men sto på mitt og endometriose fant de :yuck:

Tr kom visst ikke i går likevel, hadde bare litt murringer på morgenen og friskt blod ved ett dobesøk, resten av dagen ikke noe. Fremdeles ikke kommet, men kjenner livmorstappen er åpen nå, så kommer nok i løpet av dagen :hungry:

Håper virkelig for deg/dere neste måned :Heartpink Og at det klaffer med jobb!!

Huff, er jo absolutt ikke slik det burde være! :banghead:

Hvordan går det med deg, har tr meldt sin ankomst? :Heartred

Tusen takk :happy: Her har jeg kommet over den største skuffelsen over at hjemmelaget ikke funket etter MA heller, og begynt å se fremover. Skal prøve å holde på eggene til jeg er hjemme fra jobb :hilarious:
 
Testet på lørdag 12 dpo, men helt blenda på en tidligtest. Hadde egentlig mistet håpet, men TR kom ikke som planlagt i dag...
 
Gratulerer med graviditet :happy: Testet du noe i mellom 8 og 12 DPO også? :)

nei, jeg hadde egentlig gitt opp hele greia siden 8 dpo testen far blenda og jeg hadde begynt å spotte. tror ikke jeg hadde sett så mye før 12 dpo, den var ikke veldig sterkt da heller..
 
Jeg er visst 10 dpo i dag. Trodde jeg var 9 dpo i dag. Testet en blendatest på 8dpo og ellers ingen mer testing. Har lite troa denne perioden her. Har ingen symptomer, så planen er å vente til ikm med testing. Brukte også opp den eneste tidligtesten jeg hadde på mandag :)
 
Røyk på en test i dag 8 dpo :joyful: blenda!! Og murring og magekramper er meldt seg! Vil tro at det er pms og at TR kommer til helgen :p Men positive er at syklusen min nå er back on track etter pilleslutt :D:D:D
 
Back
Topp