Tusen takk Får håpe det ikke blir en kortvarig gledeGratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Får håpe det ikke blir en kortvarig gledeGratulerer!
Tusen takk Vi får krysse alt vi har for at det blir masse maibabyer og coronavirus borteGratulerer så mye
1 SA og en kjemisk her og, så nå dår vi krysse alt for at det blir babyer i mai
Gratulerer så mye
Ja, det er ganske dritt. Får anfall som varer i rundt 6 timer. Da er det vanskelig å se, blir kvalm og all bevegelse gjør vondt. Men det er verdt det hvis det blir baby. Venter fortsatt på testing. Er jo bare 7 dpo I dagNei stakkars, det hørtes ikke godt ut Har også slitt med migrene fra tid til annen, men må være helt forferdelig å få det i forbindelse med mens. Føler man har nok allerede da, trenger ikke migrene oppå det hele.
Er også 7dpo i dag, fy så seint tiden går....Ja, det er ganske dritt. Får anfall som varer i rundt 6 timer. Da er det vanskelig å se, blir kvalm og all bevegelse gjør vondt. Men det er verdt det hvis det blir baby. Venter fortsatt på testing. Er jo bare 7 dpo I dag
Gratulerer! Vi ses i termingruppa for mai da
Ja, det er ganske dritt. Får anfall som varer i rundt 6 timer. Da er det vanskelig å se, blir kvalm og all bevegelse gjør vondt. Men det er verdt det hvis det blir baby. Venter fortsatt på testing. Er jo bare 7 dpo I dag
Herlighet, finnes mange dumme folk der ute Synd at man ikke blir tatt alvorlig når man har så vondt! Men bra at du ble mye bedre av lapraskopien, bare synd det tok så lang tid før du fikk den! Jeg begynte på p-piller og da ble alt mye bedre, så ble litt sjokket over smertene når jeg sluttet på pillene igjen i 2018
Sender en trøsteklem, ser tr kom, og masse lykke til med utredning neste syklus
Den er jo definitivt positiv! Du kan nok bare vente og se. Kan være en uskyldig blødning som går over.Litt økning fra i morges til nå
Økt utflod utover dagen i dag, plutselig ble det brunt slik det pleier å være før mensen er rett rundt hjørnet.. ikm i morgen! måtte ta en ekstra test for å være sikker. Dette gjør meg litt tullerusk Er dette et tegn på kjemisk etterhvert? Eller har dere andre liknende erfaringer?
Hurraaa <3 Så utrolig gøy <312dpo, svake strimmeltester(to i går kveld og en i dag) og positiv på digital Får håpe Spirene klorer seg fast, nå kommer noen nervepirrende dager og uker for meg som tidligere har hatt kjemisk og SA. Håååååper det går veien på første runde nå