IKM uke 37

Gratulerer så mye til alle dere med positive tester :Heartred håper mange fler følger etter i løpet av uken!

Jeg traver inn i PP9, skuffelsen er over for denne gang :salut bedre lykke neste PP får jeg håpe.

Her kom mensen i dag :dead: Den var ikke velkommen, men kom selvsagt på dagen. Har snakket med klinikken ang fryseforsøk neste syklus, håper så inderlig at ikke eggløsning skjer når jeg er bortreist på jobb. :smiley-angelic001

Gratulerer SÅ mye til alle som har fått positiv test :Heartred Håper alle spirene blir til fine mai-babyer!

Litt økning fra i morges til nå :woot:
Økt utflod utover dagen i dag, plutselig ble det brunt :eek: slik det pleier å være før mensen er rett rundt hjørnet.. ikm i morgen! måtte ta en ekstra test for å være sikker. Dette gjør meg litt tullerusk :wacky: Er dette et tegn på kjemisk etterhvert? :sorry: Eller har dere andre liknende erfaringer?

Vedlegg

• 20200907_141435.jpg
    20200907_141435.jpg
    20,9 KB · Visninger: 152
Brun utflod og murringer.... To dager til IKM... Kjenner vel enden på visa da....hmpf:shifty:

Men, da blir det fryseforsøk om et par uker i stedet:happy:

Nei stakkars, det hørtes ikke godt ut :( Har også slitt med migrene fra tid til annen, men må være helt forferdelig å få det i forbindelse med mens. Føler man har nok allerede da, trenger ikke migrene oppå det hele. :dead::Heartred
Ja, det er ganske dritt. Får anfall som varer i rundt 6 timer. Da er det vanskelig å se, blir kvalm og all bevegelse gjør vondt. Men det er verdt det hvis det blir baby. Venter fortsatt på testing. Er jo bare 7 dpo I dag :hilarious::p:hungry:

Ja, det er ganske dritt. Får anfall som varer i rundt 6 timer. Da er det vanskelig å se, blir kvalm og all bevegelse gjør vondt. Men det er verdt det hvis det blir baby. Venter fortsatt på testing. Er jo bare 7 dpo I dag :hilarious::p:hungry:
Er også 7dpo i dag, fy så seint tiden går:angelic:....

Klarte ikke å vente til imorgen. Jeg kan settes på gravid:Heartbigred:love7

Vedlegg

• 4AB186D6-0BEE-4177-9311-0B2697CBFB53.jpeg
    4AB186D6-0BEE-4177-9311-0B2697CBFB53.jpeg
    20,5 KB · Visninger: 126

Krysser fingrene for at det går din vei denne PP så du slipper det igjen på en god stund! :happy: Er rart hva vi går igjennom for å få babyønsket oppfylt :p

Gratulerer sååå mye til alle gravide :smiley-bounce012

her er jeg bare 5dpo og dagene snigler av sted! Håper å holde meg til lørdag med å teste da det er ikm dagen og er da 10 dpo :smiley-angelic006 meeeen ryker jeg på 8 dpo?:smiley-angelic006

Herlighet, finnes mange dumme folk der ute :banghead: Synd at man ikke blir tatt alvorlig når man har så vondt! Men bra at du ble mye bedre av lapraskopien, bare synd det tok så lang tid før du fikk den! Jeg begynte på p-piller og da ble alt mye bedre, så ble litt sjokket over smertene når jeg sluttet på pillene igjen i 2018 :wtf:

Sender en trøsteklem, ser tr kom, og masse lykke til med utredning neste syklus :Heartred

Ja måtte krangle meg til å få operasjonen, og til og med han som skal være en av de beste på endo i Norge mente at jeg ikke behøvde operasjon.. men sto på mitt og endometriose fant de :yuck:

Tr kom visst ikke i går likevel, hadde bare litt murringer på morgenen og friskt blod ved ett dobesøk, resten av dagen ikke noe. Fremdeles ikke kommet, men kjenner livmorstappen er åpen nå, så kommer nok i løpet av dagen :hungry:

Håper virkelig for deg/dere neste måned :Heartpink Og at det klaffer med jobb!!

Så mange fine babystreker her :happy093 Gratulerer masse til alle! Og håper på streker til dere som venter på ikm fremdeles :Heartpink

Resten av oss skal få to streker neste måned synes jeg :D

Litt økning fra i morges til nå :woot:
Økt utflod utover dagen i dag, plutselig ble det brunt :eek: slik det pleier å være før mensen er rett rundt hjørnet.. ikm i morgen! måtte ta en ekstra test for å være sikker. Dette gjør meg litt tullerusk :wacky: Er dette et tegn på kjemisk etterhvert? :sorry: Eller har dere andre liknende erfaringer?
Den er jo definitivt positiv! Du kan nok bare vente og se. Kan være en uskyldig blødning som går over.

12dpo, svake strimmeltester(to i går kveld og en i dag) og positiv på digital:happy: Får håpe Spirene klorer seg fast, nå kommer noen nervepirrende dager og uker for meg som tidligere har hatt kjemisk og SA. Håååååper det går veien på første runde nå:Heartred
Hurraaa <3 Så utrolig gøy <3

TR her i dag såklart!

Back
Topp