IKM uke 37

Herlighet, finnes mange dumme folk der ute :banghead: Synd at man ikke blir tatt alvorlig når man har så vondt! Men bra at du ble mye bedre av lapraskopien, bare synd det tok så lang tid før du fikk den! Jeg begynte på p-piller og da ble alt mye bedre, så ble litt sjokket over smertene når jeg sluttet på pillene igjen i 2018 :wtf:

Sender en trøsteklem, ser tr kom, og masse lykke til med utredning neste syklus :Heartred
Samme for meg. Jeg har alltid gått på p piller og fikk litt sjokk over hvor mye smerter jeg hadde da jeg sluttet. Jeg fant også ut at jeg sliter med menstruell migrene. Får migreneanfall den første dagen i syklusen min og blir helt slått ut. Helt ødelagt..

Samme for meg. Jeg har alltid gått på p piller og fikk litt sjokk over hvor mye smerter jeg hadde da jeg sluttet. Jeg fant også ut at jeg sliter med menstruell migrene. Får migreneanfall den første dagen i syklusen min og blir helt slått ut. Helt ødelagt..

Nei stakkars, det hørtes ikke godt ut :( Har også slitt med migrene fra tid til annen, men må være helt forferdelig å få det i forbindelse med mens. Føler man har nok allerede da, trenger ikke migrene oppå det hele. :dead::Heartred

11 dpo kveld:
Jeg hadde mistet trua denne måneden, hadde masse symptomer frem til 8 dpo og skyggestrek 8dpo kveld. Etter det har jeg hatt vanlige PMS symptomer som ømme bryst og litt stikking samt blendahvite tester. MEN jeg falt lett til tårer 8 dpo og nå i kveld 11 dpo, så tenkte jaja, får vel ta en test i kveld og (jeg testet ikke i dag tidlig siden jeg var på hytta). Tok to tester på samme urin, var bare 1 time siden jeg tisset sist og vips:) Kom før fem minutter på begge.

Vedlegg

• 013427EF-617B-4F24-925E-EE29D2E19646.jpeg
    013427EF-617B-4F24-925E-EE29D2E19646.jpeg
    28,6 KB · Visninger: 168
  • AA82E1CB-A7A2-4A21-9B15-F3378C9E2E81.jpeg
    AA82E1CB-A7A2-4A21-9B15-F3378C9E2E81.jpeg
    32,1 KB · Visninger: 166
11 dpo kveld:
Jeg hadde mistet trua denne måneden, hadde masse symptomer frem til 8 dpo og skyggestrek 8dpo kveld. Etter det har jeg hatt vanlige PMS symptomer som ømme bryst og litt stikking samt blendahvite tester. MEN jeg falt lett til tårer 8 dpo og nå i kveld 11 dpo, så tenkte jaja, får vel ta en test i kveld og (jeg testet ikke i dag tidlig siden jeg var på hytta). Tok to tester på samme urin, var bare 1 time siden jeg tisset sist og vips:) Kom før fem minutter på begge.

Så gøy!! :smiley-bounce012

BabyG - 38 - pp1 - b3 - el ca 27/8 - ikm 7/9

11 dpo kveld:
Gratulerer! :Heartbigred

Så kjekt at flere får positive tester :joyful:

Kan dere se noe her? :nailbiting: Tok det med vanlig makesure test i dag tidlig. Den har økt bittelitt siden i går, siden nå klarer jeg såvidt å ta bilde av den:p vanskelig å se på bildet, men den er lyslysrosa. Men skulle ikke streken ha vært enda mer tydelig i dag? Og ikke bare litt? Men igjen.. to skyggestreker, 2 tester på rad? Hmmm. Skal være 13 dpo i dag. Kan jo hende jeg bare er 12 :rolleyes: jeg har hatt så lett for å gråte nå i helgen og, mer enn vanlig.

Vedlegg

• 20200907_063738.jpg
    20200907_063738.jpg
    17,5 KB · Visninger: 153
12 DPO. Tenkte kanskje jeg skulle ta en digital imorgen. Håper den slår ut:angelic:

Vedlegg

• 7B49BE08-2158-4D5C-BA16-6676F2327A47.jpeg
    7B49BE08-2158-4D5C-BA16-6676F2327A47.jpeg
    10,4 KB · Visninger: 141
12dpo, svake strimmeltester(to i går kveld og en i dag) og positiv på digital:happy: Får håpe Spirene klorer seg fast, nå kommer noen nervepirrende dager og uker for meg som tidligere har hatt kjemisk og SA. Håååååper det går veien på første runde nå:Heartred

Vedlegg

• 6B423F20-EC60-46E3-B4D4-DFF489BD3720.jpeg
    6B423F20-EC60-46E3-B4D4-DFF489BD3720.jpeg
    25,1 KB · Visninger: 147
12dpo, svake strimmeltester(to i går kveld og en i dag) og positiv på digital:happy: Får håpe Spirene klorer seg fast, nå kommer noen nervepirrende dager og uker for meg som tidligere har hatt kjemisk og SA. Håååååper det går veien på første runde nå:Heartred

Herlig gratulerer så masse! Må alle spirene klore seg fast til mai! :)

Gratulerer så mye :Heartpink
1 SA og en kjemisk her og, så nå dår vi krysse alt for at det blir babyer i mai:Heartpink

Back
Topp