Det ser absolutt ut som babystrek
Ååh, det er så godt med noen andre sine øyne på dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser absolutt ut som babystrek
Samme for meg. Jeg har alltid gått på p piller og fikk litt sjokk over hvor mye smerter jeg hadde da jeg sluttet. Jeg fant også ut at jeg sliter med menstruell migrene. Får migreneanfall den første dagen i syklusen min og blir helt slått ut. Helt ødelagt..Herlighet, finnes mange dumme folk der ute Synd at man ikke blir tatt alvorlig når man har så vondt! Men bra at du ble mye bedre av lapraskopien, bare synd det tok så lang tid før du fikk den! Jeg begynte på p-piller og da ble alt mye bedre, så ble litt sjokket over smertene når jeg sluttet på pillene igjen i 2018
Sender en trøsteklem, ser tr kom, og masse lykke til med utredning neste syklus
Samme for meg. Jeg har alltid gått på p piller og fikk litt sjokk over hvor mye smerter jeg hadde da jeg sluttet. Jeg fant også ut at jeg sliter med menstruell migrene. Får migreneanfall den første dagen i syklusen min og blir helt slått ut. Helt ødelagt..
PositivOk! Nå kjenner jeg hjerte hoppe her! Denne er tatt nå i kveld 11 DPO. Holdt meg i ca 3-4 timer. Tatt med RFSU tidligtest. Skygge eller positiv?
Syntes testen kommer tydeligere frem i virkeligheten. Mer rosa
11 dpo kveld:
Jeg hadde mistet trua denne måneden, hadde masse symptomer frem til 8 dpo og skyggestrek 8dpo kveld. Etter det har jeg hatt vanlige PMS symptomer som ømme bryst og litt stikking samt blendahvite tester. MEN jeg falt lett til tårer 8 dpo og nå i kveld 11 dpo, så tenkte jaja, får vel ta en test i kveld og (jeg testet ikke i dag tidlig siden jeg var på hytta). Tok to tester på samme urin, var bare 1 time siden jeg tisset sist og vips Kom før fem minutter på begge.
Det var en fin stigning Får håpe alle spirene klorer seg fast nå<3
Gratulerer!11 dpo kveld:
Jeg hadde mistet trua denne måneden, hadde masse symptomer frem til 8 dpo og skyggestrek 8dpo kveld. Etter det har jeg hatt vanlige PMS symptomer som ømme bryst og litt stikking samt blendahvite tester. MEN jeg falt lett til tårer 8 dpo og nå i kveld 11 dpo, så tenkte jaja, får vel ta en test i kveld og (jeg testet ikke i dag tidlig siden jeg var på hytta). Tok to tester på samme urin, var bare 1 time siden jeg tisset sist og vips Kom før fem minutter på begge.
12dpo, svake strimmeltester(to i går kveld og en i dag) og positiv på digital Får håpe Spirene klorer seg fast, nå kommer noen nervepirrende dager og uker for meg som tidligere har hatt kjemisk og SA. Håååååper det går veien på første runde nå
12dpo, svake strimmeltester(to i går kveld og en i dag) og positiv på digital Får håpe Spirene klorer seg fast, nå kommer noen nervepirrende dager og uker for meg som tidligere har hatt kjemisk og SA. Håååååper det går veien på første runde nå