IKM uke 37

Gaah, FOR en lang dag! Klør etter å teste på nytt, kan det ikke bare bli morgen allerede? Klarte selvfølgelig ikke dy meg, måtte si det til mannen! :laughing002 Han gliste fra øre til øre og ble kjempeglad! Han så også streken! Phu, pusta letta ut da, var sikker på at han skulle si at den var blank:p Men nå har jeg hatt alt for god tid i dag og tenkt på alle mulige teite scenarioer. Er overbevist om at dette bare er en kortvarig glede så mye som jeg leser om kjemisk her inne! Dette er første gang i livet jeg har hatt en "positiv" test, så jeg har overbevist meg selv om at det sikkert ikke går veien. I følge det jeg leser så er det vel mer sannsynlig at jeg er 10dpo og ikke 7? Argh, dette er til å bli tullerusk av! Vil bare spole frem til neste helg så jeg kan være sikker:p

Gaah, FOR en lang dag! Klør etter å teste på nytt, kan det ikke bare bli morgen allerede? Klarte selvfølgelig ikke dy meg, måtte si det til mannen! :laughing002 Han gliste fra øre til øre og ble kjempeglad! Han så også streken! Phu, pusta letta ut da, var sikker på at han skulle si at den var blank:p Men nå har jeg hatt alt for god tid i dag og tenkt på alle mulige teite scenarioer. Er overbevist om at dette bare er en kortvarig glede så mye som jeg leser om kjemisk her inne! Dette er første gang i livet jeg har hatt en "positiv" test, så jeg har overbevist meg selv om at det sikkert ikke går veien. I følge det jeg leser så er det vel mer sannsynlig at jeg er 10dpo og ikke 7? Argh, dette er til å bli tullerusk av! Vil bare spole frem til neste helg så jeg kan være sikker:p

Hihi må bare flire litt :rolleyes: Tror vi blir litt tullerusk hele gjengen av disse dpo dagene og symptomjakten!

Selv er jeg bare 3 dpo, og kjenner jeg er sååå spent på di neste dagene! Jeg har ikm lørdag 12 og da er jeg bare 10 dpo (kort lutelfase) sååå jeg MÅ jo nesten teste dersom tr ikke kommer da :eek: hihi! De ømme nipplene har ikke forsvunnet enda så velger å tenke at det er et godt tegn :wacky:

Hihi må bare flire litt :rolleyes: Tror vi blir litt tullerusk hele gjengen av disse dpo dagene og symptomjakten!

Selv er jeg bare 3 dpo, og kjenner jeg er sååå spent på di neste dagene! Jeg har ikm lørdag 12 og da er jeg bare 10 dpo (kort lutelfase) sååå jeg MÅ jo nesten teste dersom tr ikke kommer da :eek: hihi! De ømme nipplene har ikke forsvunnet enda så velger å tenke at det er et godt tegn :wacky:
Haha, jaa, det innrømmer jeg glatt:laughing002 Tok ny test i kveld, streken er der fortsatt! Spent på å se om den blir sterkere i morgen, skulle vel ventet til I over morgen, men DET vet jeg at jeg ikke klarer:p Åh, føler med deg! Føler jeg gikk i evigheter før jeg kunne teste, men det blir veldig spennende å høre når du får testet! Krysser fingrene for at spiren sitter hos deg:smiley-angelic001

Ja enig!! Blir så glad når jeg ser andre få positive tester :Heartpink

Ikke noe spotting lenger, utenom det etter sex i går ja! Klarer ikke helt å ha troen egentlig, har vært skikkelig nedfor de to siste rundene når tr kom.. men er ikke noe å gjøre enn å fortsette prøvingen!

Krysser også fingrene for at el klaffer for dere neste måned, og BFP så klart! :smiley-angelic001

Veeeldig spennende :joyful: Huff ja, det er skikkelig slag i fjeset og magen og alt som er når tr kommer. :( Og ikke nok med at man ikke ble gravid men man skal i tillegg ha sykt vondt. Altså noe så unødvendig! Håper du slipper det denne gangen :happy: og tusen takk :smiley-angelic001

Jeg er på symptomjakt selv:hilarious::hilarious: har hatt ømme nipler siden El nå og i dag var de ikke der lenger. Er bare 6 dpo men merker jeg er litt pessimistisk på denne ppen. Har fått masse kviser de siste dagene og det pleier jeg å få i uka før mensen. En gigastor på kinnet :shifty::shifty: det blir ingen testing før ut til uka her, men følger spent med på alle dere andre :rolleyes:

Tok ny test i dag tidlig, fortsatt veeldig svak, men den er der! :smiley-angelic001 Spent på å se om den har doblet styrke i morgen, synes ikke det var så veldig stor forskjell i dag, eller hva synes dere? Tar meg i å lete etter måter å fortelle det til foreldrene våre allerede nå, åh kommer til å bli så skuffa om dette ikke går veien..

Vedlegg

• Snapchat-1331871838.jpg
    Snapchat-1331871838.jpg
    23 KB · Visninger: 117
Tok ny test i dag tidlig, fortsatt veeldig svak, men den er der! :smiley-angelic001 Spent på å se om den har doblet styrke i morgen, synes ikke det var så veldig stor forskjell i dag, eller hva synes dere? Tar meg i å lete etter måter å fortelle det til foreldrene våre allerede nå, åh kommer til å bli så skuffa om dette ikke går veien..

Jeg syns den ser litt sterkere ut idag! Har og sett flere eksempler på at testene er ganske like helt i begynnelsen også blir de plutselig en del sterkere når man kommer til 12 dpo + -.
Jeg har troa :Heartpink

Digitaltesten er fra igår kveld (10 dpo) og strimmeltesten fra idag tidlig 11 dpo ♡
7508BC56-7B98-46F2-8B95-992B1905DF1E.jpeg

Tror jeg kan settes på gravid ♡

Ser veldig lovende ut spør du meg :love7

Hvor sent kan egentlig egget feste seg? Igår 10 DPO hadde jeg murringer og rød utflod. Den røde utfloden kom bare den ene gangen. Nå har det stoppet helt opp med murringer også.. Jeg tok en test 9? DPO og den var blendahvit.. Men jeg pleier heller ikke ha murringer sånn uten at TR kommer rett etterpå. Idag er jeg sikkelig kvalm... Hmm er det lov å håpe?:shy:

Hvor sent kan egentlig egget feste seg? Igår 10 DPO hadde jeg murringer og rød utflod. Den røde utfloden kom bare den ene gangen. Nå har det stoppet helt opp med murringer også.. Jeg tok en test 9? DPO og den var blendahvit.. Men jeg pleier heller ikke ha murringer sånn uten at TR kommer rett etterpå. Idag er jeg sikkelig kvalm... Hmm er det lov å håpe?:shy:

Absolutt lov å håpe :smiley-angelic001 Det sies vel at egget kan feste seg så sent som opptil 12 dager etter befruktning. :)

Jeg tok en test i dag tidlig. Det dukket opp en skyggestrek, har aldri opplevd det før. Var med makesure. Hmm noen andre som har erfart det? 12 dpo i dag. Ser den såvidt når jeg vrir litt på den hmmm. Prøvde å ta bilde, men da kommer det ikke helt fram :rolleyes: tar en ny i morgen tidlig :woot: spennende! Hadde gitt opp litt jeg :p

Jeg tok en test i dag tidlig. Det dukket opp en skyggestrek, har aldri opplevd det før. Var med makesure. Hmm noen andre som har erfart det? 12 dpo i dag. Ser den såvidt når jeg vrir litt på den hmmm. Prøvde å ta bilde, men da kommer det ikke helt fram :rolleyes: tar en ny i morgen tidlig :woot: spennende! Hadde gitt opp litt jeg :p

Så spennende! Makesure sin tidligtest eller? Har aldri fått skygge på de før ihvertfall. :)

Back
Topp