IKM uke 37

Super kleint spørsmål.. :hungry: Men har noen erfaring med spotting/liten blødning etter å ha kommet..? Vi hadde ikke sex med penetrering, men etterpå så begynte jeg å blø litt, mer rosa enn rødt, men ferskt blod.

Aldri hatt det før, kanskje hormonene mine bare er skikkelig ustabile denne måneden? Alt er merkelig med kroppen min nå føler jeg:jimlad:

Her trengtes det visst ikke mye vriing og vending på testen:nailbiting:
10 dpo idag, og jeg som ikke hadde troa...

nå må du bare vokse deg stor og sterk lille spire:Heartpink

437E118A-C0F1-4EB5-B60B-5627E04082BA.jpeg

Last edited:
Gratulerer så mye til dere med positive tester:Heartred vil dere settes på gravid? :dummy:
Negativ test og mer spotting her, rart å få mensen så tidlig.

Gratulerer så mye til dere med positive tester:Heartred vil dere settes på gravid? :dummy:
Negativ test og mer spotting her, rart å få mensen så tidlig.
Jeg vil gjerne vente til jeg forhåpentligvis får tydeligere strek, tror ikke på det enda selv:p Hmm, kan det være festeblødning da? Har lest om mange som har hatt ganske kraftig blødning men alikevell blitt gravid :)

Wow, fantastisk at så mange har fått positiv test i dag :Heartred

13 DPO her, negativ test. Burde vel bare stålsette meg for tanten.

Gratulerer til alle med positive tester! :joyful: tok dere tidligtester eller vanlig?
Jeg har med noen "vanlige " makesure tester på tur. Tok en i dag, 11 dpo. Blenda. Trodde jeg skimtet noe før kontrollstreken kom, men ble bare lurt av meg selv :facepalm: åhhh har så lyst på to streker! Har noen av dere fått strek med vanlige tester nå rundt 11 dpo før? :wideyed:

Gratulerer til alle med positive tester! :joyful: tok dere tidligtester eller vanlig?
Jeg har med noen "vanlige " makesure tester på tur. Tok en i dag, 11 dpo. Blenda. Trodde jeg skimtet noe før kontrollstreken kom, men ble bare lurt av meg selv :facepalm: åhhh har så lyst på to streker! Har noen av dere fått strek med vanlige tester nå rundt 11 dpo før? :wideyed:
Min var tidligtest, så svak at hadde jeg tatt med vanlig ville den vært blenda, så det er nok fortsatt håp for deg:Heartred

Oj, så mange positive tester!! Gratulerer så mye :-) jeg er bare 6 dpo, så ingen testing her ennå :-) har bare en tidligtest igjen, så må bare vente litt :hilarious:

Usj, så kjedelig.. Men det er vel fortsatt tidlig så da er det jo håp? :) Tok ny nå nettopp! Ser absolutt antydning til strek, men veeeldig svak. Synes dog den var sterkere enn den jeg tok i går ettermiddag. Prøvde å ta bilde av den, men håpløst å få det på bilde. Men det er noe her, er det ikke? :smiley-angelic001
Det ser ut som babystrek :love7

Back
Topp