IKM uke 37

Jeg mener jeg ser antydning til strek. Tatt kveld 8 dpo. Hadde så mye strekning i livmor og nedpress i halebenet i dag, at jeg bare tisset på pinnen i kveld og gikk å la meg før nattevakt, våknet nå og synes jeg ser strek?!
Det var jo helt umulig å se på bildet da:wtf:

Vedlegg

• 072DD3A0-DB44-4CE0-A07D-B5DB8CE7B35E.jpeg
    072DD3A0-DB44-4CE0-A07D-B5DB8CE7B35E.jpeg
    34,1 KB · Visninger: 159
Jeg mener jeg ser antydning til strek. Tatt kveld 8 dpo. Hadde så mye strekning i livmor og nedpress i halebenet i dag, at jeg bare tisset på pinnen i kveld og gikk å la meg før nattevakt, våknet nå og synes jeg ser strek?!

Ser noe der jeg også, men dukket den opp før 5 min tidsfrist som er på disse? :) Har opplevd at disse kan få en strek etter tiden som ikke var der før tidsfristen..

8 dpo.. testet igjen ikveld:angelic: CB tidligtest. Syntes jeg kunne skimte en strek etter tidsfristen, men det teller jo ikke:( Har dessverre ingen god følelse denne gangen.. Men fortsatt tidlig uansett!

8 dpo.. testet igjen ikveld:angelic: CB tidligtest. Syntes jeg kunne skimte en strek etter tidsfristen, men det teller jo ikke:( Har dessverre ingen god følelse denne gangen.. Men fortsatt tidlig uansett!

Ja fortsatt veldig tidlig så ikke mist motet av det :)

Ser noe der jeg også, men dukket den opp før 5 min tidsfrist som er på disse? :) Har opplevd at disse kan få en strek etter tiden som ikke var der før tidsfristen..
Jeg tok den og ventet bare 1 min. Gikk å slappet av, så på den kanskje 30 min senere. Får ta en ny en i morgen etter nattevakt og sette på tidsfrist på mobilen:) Jeg har aldri opplevd å få strek etter tidsfristen på disse. De har alltid vært blendahvite på meg.

Jeg tok den og ventet bare 1 min. Gikk å slappet av, så på den kanskje 30 min senere. Får ta en ny en i morgen etter nattevakt og sette på tidsfrist på mobilen:) Jeg har aldri opplevd å få strek etter tidsfristen på disse. De har alltid vært blendahvite på meg.

Synes jeg skimtet noe! Spennende :woot: krysser fingrene:Heartred

Spennende å se i morgen da, krysser fingrene :) Ha en god nattevakt :)

20200904_074943.jpg
Syns jeg skimter noe på denne, virker også mer rosa i virkeligheten :wideyed:

Kom innenfor tidsfristen, så på den på nytt etter 5 min, og da virket streken svakere igjen, noen som har opplevd det samme?

Håper håper håper det ikke er en av disse berømte skyggestrekene, 9 dpo i dag

Ingen strek etter 5 min i dag, men ble heller ikke den første morgenurinen, siden jeg var på nattevakt og ikke klarte å holde meg:p kanskje prøve igjen i kveld.

Vis vedlegget 334619
Syns jeg skimter noe på denne, virker også mer rosa i virkeligheten :wideyed:

Kom innenfor tidsfristen, så på den på nytt etter 5 min, og da virket streken svakere igjen, noen som har opplevd det samme?

Håper håper håper det ikke er en av disse berømte skyggestrekene, 9 dpo i dag
Ser det veldig godt☺️❤️:Heartred Men blir skyggestrekene rosafarget også? Den jeg hadde i går har antydning til rosa strek. Det vil jeg si din har også.

6dpo...tiden går så seint...! Var til GU i går, hormonprøver og graviditetstest :happy: Vi har vært prøvere snart 1 år. Fikk den gode tilbakemeldingen ift egg og annet. :woot::woot:. Spennende tider..

12 DPO, fremdeles pittelitt spotting og negativ test :rolleyes: Prøver å ikke gi opp heeelt enda, selv om pessimisten i meg er svært godt tilstede nå :hilarious: Håper dere får en fin dag :)

6 eller 9 dpo, tiden går sååå sakte! Har hatt hodepine og ømme bryster de siste dagene, og den ene puppene er større enn den andreo_O Siden jeg fortsatt er litt nybegynner på pms(2 syklus etter 15 år på hormonspiral uten mens) så aner jeg ikke om det er graviditetstegn eller bare vanlig pms. Håper selvfølgelig på det første, men er forberedt på det siste:p Hvordan går det med dere andre her? :)

10 dpo her. Blenda i dag og :sorry: Blir så skuffa.. burde ikke teste før tiden egentlig :hilarious: men klarer ikke å la være. Får teste igjen i morgen :p Blandede følelser her med andre ord.. reiser bort nå i helgen, men har med meg noen tester for sikkerhetsskyld. Skal ut og spise på fancy restaurant og samboer spurte om jeg skal ha vinpakke. Må si det ikke frister nå altså, hva om det er noe inni der :rolleyes:

10 dpo og negativ tidlig test.. Er fortsatt tidlig, men forventer at tr kommer om noen dager.. bah..

Oioioi, klarte ikke dy meg for å ta en tidlig test i dag,og synes jeg kan skimte at det er noe der! Kanskje, eller så er det bare fantasien som spiller meg et puss. Tør ikke juble og det er uansett veldig tidlig, men et bittelite håp ble skapt! Men det er så svakt at jeg ikke skal si eller vise noe til mannen enda. Skal prøve på ny i morgen med morgenurin, selv om det sikkert bare er tullete:p Ikke noe som vises på noe bilde, så legger ikke ut her:laughing002

10 dpo og helt blenda her også:chicken:

:banghead:12dpo og så irritert på meg selv over den teite ingen test i huset ideen... Spottingen helt borte, men våt utflod nå (aldri det før tr), skikkelig temp hopp i dag morges, veldig såre og brennende pupper, og fløy på do 15 ganger i går (mannen lurte til og med om noe var galt siden vi måtte stoppe filmen hvert 30 min).

Så nå har jeg alle disse tankene om at jeg kanskje er gravid, vil heller ta en test nå og se at den er negativ, istedenfor å stresse og håpe helt til mensen kommer :hungover:

Back
Topp