Ønsket-om-nr2<3
Betatt av forumet
Hadde peak i går, negative el tester i dag Da var vi på veg inn i dpo land her også! Har kort lutelfase så tror ikke den er lenger en maks 10 dager.. håper ikke det ødelegger noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, håper det ikke er mensen som kommer. Her gikk det fra glede når jeg så at det ikke var noe i truseinnlegget, til skuffelse når det var ferskt rosa blod på papiret Skulle absolutt ikke bli så skuffet over den negative testen i dag, det jo enda tidlig, men det blodet på papiret kunne godt ha holdt seg unna
Mindre spotting så langt i dag (men er bare morgen her), har litt småmurringer fremdeles. Fryktelig kjedelig om tanta skal komme så tidlig...aldri hatt lp på under 14 dager før.
Kjedelig med hvit test, men er jo fremdeles veldig tidlig! Prøv å ikke mist motet helt enda Lettere sagt enn gjort, men
Åh, denne tråden har jeg gledet meg til
Berlioz- 31år- PP2- B2- El ca 26-27.08- ikm 11.sept
Jeg har også har disse puppene vi får krysse fingrene ❤Klarte ikke dy meg, måtte ta en test i dag som selvfølgelig var blenda. Ikke noe sjokk siden det enten er 9dpo i dag eller 5 Fortsatt hovne og ømme pupper og har hatt hodepine de siste dagene, selv mannen mente puppene var større og fastere Jaja, er vel bare å smøre seg med mer tålmodighet! Lykke til dere som tester i dag
Ble sen eggløsning på meg, men siden jeg sjelden får tr etter 13./14. Så sniker jeg i begge ikm-gruppene (37/38).. ny på meg:
Berlioz - 31- PP2- B2 - EL 03.09 - IKM 15.09
God morgen. Alt håp er fortsatt ikke ute selv om testen var blenda idag Noen produserer HCG litt senere, så krysser fortsatt fingrene for deg Her gjør jeg meg klar for å nyte en liten kopp kaffe, er bare 4 DPO idag, så skal prøve å finne på noe for å få dagen til å gå fort. Har vært syk i noen dager, men føler meg endelig frisk, så idag har jeg planlagt å ta en kaffe med ei venninne og shoppe litt høstpynt til huset Vi har strålende vær ute idag også, så planlegger en liten trilletur også. Det skal bli deilig. Håper du får en super dagDPO 11 og negativ test. Legger meg igjen
Hvordan ser dagen deres ut da? Jeg har fri så når jeg står opp tenker jeg å sy noen babyplagg, hjelper alltid på humøret, og så trenger jeg noen barselgaver. Håper dere alle får en finfin dag
God morgen. Alt håp er fortsatt ikke ute selv om testen var blenda idag Noen produserer HCG litt senere, så krysser fortsatt fingrene for deg Her gjør jeg meg klar for å nyte en liten kopp kaffe, er bare 4 DPO idag, så skal prøve å finne på noe for å få dagen til å gå fort. Har vært syk i noen dager, men føler meg endelig frisk, så idag har jeg planlagt å ta en kaffe med ei venninne og shoppe litt høstpynt til huset Vi har strålende vær ute idag også, så planlegger en liten trilletur også. Det skal bli deilig. Håper du får en super dag
8 dpo og litt lys brun utflod i mårrest. Kjenner at jeg ble så negativ etter det. Skal slappe av hjemme før aftenvakt ha en fin dag dere også
Så bra det er mindre spotting! Her er det liksom konstant, kanskje litt mer i dag enn i går. Så har ikke helt troen lenger. Prøver å ikke miste motet, men blødningene gjør det jo vanskelig. Krisemaksimerer litt, får jeg mensen allerede er jeg bortreist på jobb ved neste el og da får jeg ikke innsett neste syklus heller Aldri hatt så kort lutealfase jeg heller før, men er jo ikke sikkert kroppen tenker å være helt normal etter MA.
Håper du får en fin dag, deilig med morgen
Hvordan går det med spottingen hos deg nå? Jeg hadde mer utover dagen i går, men ikke noe hittil i dag. Men fikk ganske vonde kramper utover dagen, såpass at jeg måtte sjekke om tr hadde kommet. Alle prøver viser alltid fine hormoner, men føler noe er galt med slik spotting og kramper om jeg ikke er gravid
Ja det er sant, kroppen kan jo oppføre seg merkelig etter MA. Ah ja..det skjønner jeg er stressende! Denne måneden var mannen borte til dagen før el, var så stresset for at el skulle komme før tiden og vi ikke fikk lagt inn noen akskjer, men gikk heldigvis bra
Spottingen er konstant her, litt murringer og negativ test Pessimisten i meg har definitivt våknet åh det hørtes ikke godt ut. Har du sjekket progresteron også da, om du pleier å spotte før mens? Jeg har alltid hatt lang lutealfase så har aldri tenkt på å sjekke progresteron. Ikke helt sikker på om det har blitt sjekket heller, har jo vært på sjekk hos både privat klinikk og offentlig sykehus.
Så bra han rakk hjem i tide for aksjelegging Er ganske stressende det der. Og så kan man jo ikke akkurat si til sjefen at nei, kan ikke jobbe da fordi jeg må å ha sex Har dog takket nei til mye overtid for å dra hjem og ha sex, uten noe særlig resultat annet enn en fornøyd mann
Ja testet progesteron to ganger på 7dpo (altså to forskjellige sykluser). Ene gangen var det 65 og andre gangen 73. Så skulle ikke være noe galt der. Og dag 3 hormoner så også alt fint ut. Lp er alltid 14 dager, utenom de to siste der den var 15 (nok grunnet letrozol) og jeg får ofte spotting 1-3 dager før mensen kommer, eller i noen dager etter el, men aldri mitt mellom el og tr som denne måneden...
Haha nå begynte jeg å le høyt faktisk! Så for meg mannen, som er i militæret, si han må avslutte øvelsen tidlig for å ha sex. Tror ikke det hadde blitt tatt så godt i mot Haha happy spouse happy house!