Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for at dere titter på testen min..! Blir helt tullete av å stirre på tester... men denne trenger jeg ikke å myse for å se.. og den er synlig i alle vinkler. Den synes bedre enn det fremkommer på bilde her.
Uansett - tar ikke helt av ennå. Men håper
Fler som tester i morgen?
Du er sterk som klarer å la være å teste! Men skjønner deg, har faktisk ikke vært en supertester jeg heller, har holdt meg til en test de syklusene jeg har følt at det har vært noe på gang. Har prøvd i 2 år, fikk som deg aldri positiv test jeg heller, så man blir jo litt mettet og lei. Min første positive test ble etter IVF, men mistet da. Så nå første syklusen etter aborten aner jeg ikke hva har gått av meg men ble plutselig superoptimist her (var ikke det for 2 uker siden) og tenker å teste i morgen allerede. Men om blødningen er en festeblødning er det jo ikke sikkert jeg får positiv test i morgen da. Fikk positiv test 10 DPO sist men da festet jo egget seg 5 DPO Tidenes avhandling om ett kort spørsmål haha
Håper du får god hjelp privat ❤8 dpo... og spotter, desverre ikke noe godt tegn for min del.
Nå blir det privat utredning da jeg ikke har fått noe hjelp hos hverken lege eller gynekolog.
Jeg begynner spotting 7-9 dpo hver syklus, noen dager senere kommer mensen. Jeg har prøvd alt av tips og råd for å forlenge lf, ute hjelp.
Jeg har målt progresteron privat, og ligger lavt...
Nå orker jeg ikke dette lenger, jeg må ha hjelp fra noen som tar det seriøst nå...
Sterk og sterk Gikk tom for lageret jeg hadde av tester etter en testegal periode, så da fant jeg ut at det var bedre å ikke teste for psyken min
Uff Det må ha vært veldig vanskelig å gå gjennom Glad for å høre at du er optimisk og med godt mot! De sier jo at det ofte kan være lettere å bli gravid etter man har mistet! Håper det er tilfellet for deg også og at spiren sitter
3-5 dager etter implantasjon så begynner man kanskje å kunne få positive tester Blir spennende å følge med!
Haha ikke tenk på det, jeg er kronisk novelleskriver, selv når jeg prøver å skrive kort
Haha godt å høre at vi er flere novelleskrivere her
Synes du er sterk da, som klarer å la være å fylle på lageret Føler jeg alltid må ha noen tester liggende. Er sikkert bedre for psyken ja, men er jo alt for nysgjerrig.
Ja, håper jo at det er tilfelle hos meg! Er nok derfor jeg er litt optimist denne gangen. Har enda ett på frys som vi skal sette inn, men måtte ha en syklus først. Så anser jo denne PP som en bonus. Hadde vært SÅ kjekt om det gikk! Skal prøve å ikke gå i kjelleren om testen i morgen ikke er positiv. Om blødningen 8 DPO var festeblødning er det kanskje litt tidlig å teste. Grådig spennende Blir jo å vente spent på ditt resultat også om en liten uke!
8 dpo og negativ
Fortsatt tidlig og masse håp igjen Krysser fingrene for deg!8 dpo og negativ
Haha ja
Merker det klør veldig i testefingrene nå, plutselig så oppfører kroppen seg annerledes, så da tenker jeg jo med en gang at det må være noe! Men mer rosa i dag og en del murringer, så virker nesten som mensen kommer fryktelig tidlig denne måneden
Ja er nok litt tidlig å teste i morgen, så ikke bli alt for skuffet!! Betyr jo ikke at du ikke er gravid om den er negativ, bare at du eventuelt ikke har vætt gravid lenge nok enda til at testen plukker det opp
Tok en test i dag jeg og. Hvit som blenda! Måtte vri og vende på den, i et forsøk på å finne en liten strek trodde jeg så syner og at det var strek, men neida. Helt blank men er bare 8 dpo da.
Vi har flere dager igjen dere Fortsatt håp Regner med det blir flere positive de neste dagene