IKM uke 37

Har testet etter eggløsning to ganger daglig siden CD 10. Nå er jeg på CD 20, og fremdeles ingen positiv test. Hva er mest sannsynlig, at jeg ikke har hatt EL denne syklusen eller at jeg har gått glipp av lh-økningen? Frustrerende :( (Har vekslet mellom digital cb(som viser to mest fruktbare dager og teststrimler fra normal). Vanlig syklus hos meg varierer mellom 30-34 dager. Er ny på forumet og har lite erfaring med testing, og synes det er godt å lese om erfaringer og tips fra folk i samme situasjon. Lykke til alle dere andre :cat:

jeg er i samme båt som deg :(

5 dpo her. Drømmer så mye at jeg føler at det går utover søvnen:wtf: skal på nattevakt i natt, og håper jeg får sove godt i morgen:) andre som jobber turnus? Kjenner at jeg er litt skeptisk til om nattevakter er særlig gunstig i dpo land:bookworm: Gravide jobber ikke natt hos oss.

Gøy å se at så mange her inne drømmer masse rundt 5dpo! Jeg visste ikke at det var en ting, hadde selv skikkelig masse og rare drømmer for noen netter siden. Sånn skikkelig klare og innholdsrike der man kan se og føle alt veldig tydelig. :sleep002

Denne mnd er eggløsning litt på styr og jeg blir ikke klok.. Kan dere hjelpe meg å tyde? Jeg blir litt usikker om nr 4 fra bunn er positiv, hva tenker dere? :shy:

Vedlegg

• EF6E449F-DD5A-4B29-A50E-6BC3D55D09BC.jpeg
    EF6E449F-DD5A-4B29-A50E-6BC3D55D09BC.jpeg
    26,6 KB · Visninger: 95
5 dpo her. Drømmer så mye at jeg føler at det går utover søvnen:wtf: skal på nattevakt i natt, og håper jeg får sove godt i morgen:) andre som jobber turnus? Kjenner at jeg er litt skeptisk til om nattevakter er særlig gunstig i dpo land:bookworm: Gravide jobber ikke natt hos oss.

Håper du får sove godt i morgen, er deilig å sove ut etter nattevakt. :happy: Drømmer også masse rart, håper det er ett godt tegn, hadde helt crazy drømmer når jeg var gravid. :rolleyes: Jobber ikke turnus men skift, er på fri nå. Har jobbet mye natt i DPO-land, usikker på om det har noen stor påvirkning så tidlig. Men skal heller ikke jobbe natt når jeg er gravid, litt kjipt å måtte fortelle arbeidsgiver så tidlig..

Har lurt litt på om jeg har fått uvi de siste dagene, men nå er jeg ganske sikker :( må på do hele tiden, til og med typ 2 min etter forrige dotur. Nå har det begynt å gjøre vondt når jeg tisser også :(

6 dpo her i dag :) har kjent meg litt smårar nedentil, nesten som eggløsning. Og er så trøtt for tiden. Er nok bare på symptomjakt :hilarious: klør etter å teste. Tok en i går kveld, helt blenda såklart :p googler masse om alt. Litt gæren nå i disse dager :rolleyes: skal vente med testing i et par dager til :)

Har lurt litt på om jeg har fått uvi de siste dagene, men nå er jeg ganske sikker :( må på do hele tiden, til og med typ 2 min etter forrige dotur. Nå har det begynt å gjøre vondt når jeg tisser også :(

Ååå nei :( drikk masse så du får skylt ut av blæren, og ta en tur til legen i morgen? :Heartred Synes tranebærjuice hjelper også.

Denne mnd er eggløsning litt på styr og jeg blir ikke klok.. Kan dere hjelpe meg å tyde? Jeg blir litt usikker om nr 4 fra bunn er positiv, hva tenker dere? :shy:

Jeg tenker at den nok ikke er positiv. Men muligens kroppen setter i gang noe, så da blir den forhåpentligvis sterkere de neste dagene :) er så kjedelig å vente og vente på el..

Har du noen andre tegn som tyder på at det var el eller at el er på vei?

Jeg tenker at den nok ikke er positiv. Men muligens kroppen setter i gang noe, så da blir den forhåpentligvis sterkere de neste dagene :) er så kjedelig å vente og vente på el..

Har du noen andre tegn som tyder på at det var el eller at el er på vei?

Okey, ja absolutt, murring, følsom, el-slim, åpen livmorhalstapp osv... Men hva om eggløsning blir veldig sen, blir ikke lutealfasen alt for kort da?

Vause; jeg synest jeg kjenner deg igjen fra tidligere? Jeg har ett barn født mars18, kan det stemme at jeg har hengt sammen med deg før?
Kanskje det:) Hadde egentlig termin mars 17, men hadde SA i uke 8. Fikk en gutt august 17, men ikke noe i mars 18:)

Takk for tilbakemelding! :happy: Tester du da på morgenen? Under tunga? Hvor kommer temperaturøkning ift. eggløsning? Skal definitivt teste ut det neste gang, men det spørs om jeg prøver begge deler :p
Jeg har tatt under armen tidligere. Tempen stiger vel rett etter EL:)

Ååå nei :( drikk masse så du får skylt ut av blæren, og ta en tur til legen i morgen? :Heartred Synes tranebærjuice hjelper også.

drikker og drikker.. har pleid og ta kapsler, men tomt o_O må kjøpe nytt.. og skal sende samboeren til legen med en urinprøve i morgen :oops::rolleyes:

Okey, ja absolutt, murring, følsom, el-slim, åpen livmorhalstapp osv... Men hva om eggløsning blir veldig sen, blir ikke lutealfasen alt for kort da?

Da er hvert fall el veldig rett rundt hjørnet!!

Lutealfasen har vanligvis omtrent samme lengde uansett. Så om el er på dag 21 istedenfor dag 14 for eksempel, så blir hele syklusen en uke lenger enn vanlig. Så forventet mensen er da rundt to uker etter el/dag 21 i dette eksempelet (eller hva som er vanlig lp lengde for deg). :)

Enig i at tiden går super sent! Jeg gleder meg til å begynne å teste! Jeg har ingen symptomer akkurat nå.. bare helt vilt trøtt.. Og litt stikking i puppene og de pleier å være mer hovene etter EL..

Jeg er ca 2 dpo i dag. Jeg og samboeren skulle ha sex i dag morres og jeg fikk store smerter når "han kjørte på". Noen som vet hva dette kan være? Nå kjennes det litt ut som tidlige mensensmerter, selv om jeg vet det ikke er det. Men følelsen er ganske lik.. Hadde litt lyst rosa blod i går og bitte litt brunt i dag..

Føler med deg. Mitt forrige svangerskap startet med en UVI når jeg tenker meg om, og jeg var sååå dårlig. Hadde også kronisk UVI fra uke 20 og frem til fødsel:wideyed: Det var slitsomt det. Så vet hvordan du har det. Bare å komme deg fort til legen så du kan få hjelp og medisin. Masse masse god bedring :Heartred

Føler med deg. Mitt forrige svangerskap startet med en UVI når jeg tenker meg om, og jeg var sååå dårlig. Hadde også kronisk UVI fra uke 20 og frem til fødsel:wideyed: Det var slitsomt det. Så vet hvordan du har det. Bare å komme deg fort til legen så du kan få hjelp og medisin. Masse masse god bedring :Heartred
Uff, hørtes ikke godt ut!

Jeg har slitt litt med det tidligere også.. også i svangerskapene. Sist hadde jeg utvidet nyrebekken :rolleyes: har sendt samboeren til legen med en urinprøve, så håper jeg på svar snart :smiley-ashamed005 og takk ❤

Back
Topp