IKM uke 37

Da tror jeg at jeg ender på 1dpo i dag, er ihvertfall det premom kalkulerer. Hvor fort bruker eggløsningtestene deres å gå ned igjen? Clearblue viste tom sirkel igjen men blir usikker på om de er programert til å vise tom sirkel etter peak? Make sure viste 0.80 i dag tidlig, i går var jeg på 0.75 med morgenurin og 0.59 på ettermiddagen. Antar at det var litt mer utvannet i går ettermiddag. Tror det blir temping neste runde hvis det ikke sitter denne gangen, blir litt sprø av å ikke vite om El har skjedd eller ikke.

Ja DPO-land går sent. I går sydde jeg en pysj til babyen, sånn for å prøve å være positiv på at det går akkurat denne gangen :rolleyes: Tenker også at 10 DPO er en fin tid å begynne testingen :angelic:

Når det gjelder alkohol tenker jeg det er lov med en liten hvit løgn. Har prøvd i 2 år, så her er folk vandt til at jeg ikke alltid drikker alkohol på sammenkomster/middager, så behøver ikke forklare noe. Men til å begynne med la faktisk ikke folk merke til det heller om jeg hadde med meg en litt fin flaske med alkoholfri sider eller noe, som sprudlande Margaret (den er sykt god!). Noen ganger har jeg sagt jeg har vondt i hodet, og at alkohol gjør det verre så derfor lar jeg være. :)

Så koselig med pysj til baby :joyful:
Ja, det er sant det. Ikke sikkert de legger merke til noe. Og det er sikkert veldig godt med en alkoholfri drink! Skal møte min søster også den helga, hun er så nysgjerrig og gjetter sikkert med en gang på det :hilarious:

Da har jeg negativ eggløsningstest igjen, så da håper jeg og antar at El har vært. Da er det bare å vente i spenning. La inn aksjer i dag tidlig også. Veldig praktisk med eggløsning i helga :laughing001 Denne gangen skal jeg prøve å ikke være en testetøs :laughing021 Planen er å holde seg helt til ikm, men verken jeg eller samboeren tror det går :laughing001 Jeg har også hatt i bakhodet at vi kommer til å bruke lang tid på å bli gravide. Jeg er overvektig, så har liksom bare tenkt det, så jeg ikke blir så skuffet hver gang det ikke går :confused005:smiley-ashamed008

Vedlegg

• Screenshot_20200830_110930_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200830_110930_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    22,8 KB · Visninger: 73
Da tror jeg at jeg ender på 1dpo i dag, er ihvertfall det premom kalkulerer. Hvor fort bruker eggløsningtestene deres å gå ned igjen? Clearblue viste tom sirkel igjen men blir usikker på om de er programert til å vise tom sirkel etter peak? Make sure viste 0.80 i dag tidlig, i går var jeg på 0.75 med morgenurin og 0.59 på ettermiddagen. Antar at det var litt mer utvannet i går ettermiddag. Tror det blir temping neste runde hvis det ikke sitter denne gangen, blir litt sprø av å ikke vite om El har skjedd eller ikke.
Jeg la ut bilde av mine tester over her. Men det er så dårlig kvalitet, så kanskje det er vanskelig å se?? Mine tester går ned igjen 1-2 dager etter positiv test :-)

Jeg la ut bilde av mine tester over her. Men det er så dårlig kvalitet, så kanskje det er vanskelig å se?? Mine tester går ned igjen 1-2 dager etter positiv test :)
Tusen takk! Ser dine dropper ganske fort. Legger ved mine her, de med clearblue blir jo ikke ratet, men de siste er strips. Blir ikke helt klok på det jego_O

Vedlegg

• Screenshot_20200830_121828.jpg
    Screenshot_20200830_121828.jpg
    22,5 KB · Visninger: 82
Så koselig med pysj til baby :joyful:
Ja, det er sant det. Ikke sikkert de legger merke til noe. Og det er sikkert veldig godt med en alkoholfri drink! Skal møte min søster også den helga, hun er så nysgjerrig og gjetter sikkert med en gang på det :hilarious:

Hihi, alltid noen man ikke klarer å holde ting hemmelig fra :happy: Kanskje fint å ha noen som vet at man prøver da?

Hei jenter :p Er det noen som opplever senere/liten økning på EL tester fra babyplan i motsettning til Makesure sine? Føler makesure begynte å øke, men så ble jeg tom for dem og måtte bruke babyplan sine og det sank ganske mye i styrke på streken! Digital fra clear blue har blinkende smiley mens babyplan sine ligger på 0,29 som høyeste verdi i premom appen, Makesure var oppe på 0,42 :shifty:

:Heartbigred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred<3:Heartred
Hvis du har syklus på 30-34 dager, så ville jeg ha testet i et par dager til. Kan være du har lang syklus med kort lutealfase, så mulig du kan få EL de neste par dagene. Av egne tidligere erfaringer, så ble jeg sliten av EL-tester og begynte å tempe. Hvis du ikke har prøvd det, så anbefaler jg det til neste PP, hvis det ikke klaffer denne runden:) Lykke til:Heartred

Vause; jeg synest jeg kjenner deg igjen fra tidligere? Jeg har ett barn født mars18, kan det stemme at jeg har hengt sammen med deg før?

Ååh, jeg har så ømme pupper :sorry: Tror kroppen tar igjen for bruk av spiral og gir meg ubehag etter el..

Jeg har ømme pupper for første gang siden vi begynte å prøve på nr 2.
Tar det uansett som et positivt tegn, jeg har hatt litt lavt progresteron, så kanskje det er høyere nå..
Jeg temper også og tempen ligger stabilt høyt foreløpig.
7 dpo idag.

Hvordan går det med dere i DPO-land? :) Jeg skulle ønske jeg kunne spole noen dager frem i tid! Fikk en liten blødning i sted, kjente hjertet synke i brystet av det. For all del, kan jo være festeblødning, det hadde jeg sist jeg ble gravid men den var mye mindre. Aner ikke hvordan kroppen har tenkt å oppføre seg etter MA'en. Prøver å ikke gå helt i kjelleren her :rolleyes:

6 dpo i dag her - kjenner pms’en godt ..som vanlig på denne tida :facepalm:
de neste 4 dagene kommer til å ha sirup under seg, mitt triks er å legge seg tidlig :wacky:
Gleder meg til å tyde tester her de nærmeste dagene!

Her er det bare 1 dpo, så jeg må holde ut minst 10 dager til :rolleyes: skal prøve å vente lengst mulig, helst til ikm. Har uansett bare en tidligtest, så det er egentlig bare å vente :woot::wtf:;)

Etter tre måneder på letrozol uten så mye som en positiv test har jeg tatt en pause denne måneden! Får så ekstremt hodepine av den, så ønsket en litt mer avslappet syklus denne måneden.

El kom heldigvis på dag 14 denne måneden :D helt av seg selv!!!! Endelig er syklusen normal igjen!!! Har merket at jeg får null el slim på letrozol, men normalt igjen denne måneden.

8dpo i dag, egentlig ikke noe symptomer! Jeg er i veldig godt humør i dag, pleier å være vedig moody den negative veien rundt denne tiden :angel7 Hadde en prikk med blod i går og tempdropp, men det har jeg hatt før også uten at det betydde noe. Så er ikke så mye mer å gjøre enn å vente og se!

Hvordan går der med alle her inne? :dance008

Er 6 dpo og det går såå tregt... puppene er som tidligere skrevet veldig ømme. Jeg tror jeg testet positivt med minstemann da jeg var 9 dpo, så får vente noen dager til.. om jeg klarer :rolleyes:

5 dpo her. Drømmer så mye at jeg føler at det går utover søvnen:wtf: skal på nattevakt i natt, og håper jeg får sove godt i morgen:) andre som jobber turnus? Kjenner at jeg er litt skeptisk til om nattevakter er særlig gunstig i dpo land:bookworm: Gravide jobber ikke natt hos oss.

Back
Topp