Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Jeg tenker jeg tar en telefonTenker at det ikke skal ha noe å si så lenge du ikke skal ha skylling for å sjekke at eggledere er åpne eller lignende. Hadde selv nylig hatt EL når jeg var på første utredning, og det gikk helt fint i følge gyn men det nevnt over ble ikke utført slik at egget evnt ikke ble skylt bort. Man skal jo ikke tukle inne i livmor på en vanlig GU så kan ikke tenke meg at det skal ha noe å si, men gyn kan jo svare deg med sikkerhet. Du kan jo ringe på forhånd og spørre hva de tenker om du ønsker det
Velkommen hit! Krysser fingrene for at det klaffer for deg 1 DPO her også, så vi får vente sammenNimbus2001<3 - 28 - PP5 - B3 - EL 26.8 - IKM 7.9
Da melder jeg meg også inn her etter litt forsinket EL, 1 DPO i dag så da er det ikke mer å få gjort denne runden annet enn å håpe at ting går som det skal
2 dpo i dag håper håper håper..!
Takk for svar! Jeg tenker jeg tar en telefon
Har ikke vært borti smilefjes-sirkel-smilefjes, bare 3dager smilefjes, det kan jo være så mangt..Frk. Forvirret her igjen... Tok ny cb test i dag bare for å se at det fortsatt er negativt, men nei da! Den gikk rett på fast smiletegn fra blank sirkel i går. Hva skjer? Hadde jo fast smiletegn for to dager siden. Kjenner jeg blir litt motløs nå, tyder det på at egget ikke slapp da, kanskje?
Ja, ikke lett å bli klok av dette. Skal ta ny make sure test om 4 timer for å se hva den mener, så får vi vel uansett ha litt sengekos i kveld for å være sikker siden du får fast smiletegn 3 dager på rad atar jeg at du bruker den som kun detekterer LH stigning? jeg bruker den doble(lilla) så når jeg først får fast smilefjes så får jeg jo ikke testet på 48 timer. Så da fikk jeg jo fast smiletegn på dag 16 på ettermiddagen, deretter ingen test igjen før dag 18 på ettermiddagen hvor den viste tom sirkel og fast igjen i dag tidlig på dag 19. Veldig merkelig Sist syklus var på 37 dager med El på dag 22,så hadde håpet at denne syklusen ble kortere siden jeg fikk peak på dag 16,men kan se ut til at det ikke stemte da, kanskje. Irriterende forvirrendeHar ikke vært borti smilefjes-sirkel-smilefjes, bare 3dager smilefjes, det kan jo være så mangt..
Egget slapp ikke og kroppen prøver på nytt eller du hadde lh-stigning som ble påvist for deretter å ikke bli oppdaget neste dag av ulike grunner, men nå oppdaget den lh-stigning igjen eller det kan være høye nok lh-rester etter slipp.
Jeg ville regnet at el-slippet skjedde i går evt i dag.
Ikke rart man blir forvirret. Vet ikke om det hadde hjulpet å måle temp i tillegg for å se når det er høyest stigning, det er noe jeg selv har vurdert, men ikke kommet igang med enda.
Jeg har som regel alltid smilefjes i 2-3 dager og er like usikker hver gang på når det faktiske slippet er, men tipper på dag to med positiv test, mulig også dag 3.