Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Jeg tenker jeg tar en telefonTenker at det ikke skal ha noe å si så lenge du ikke skal ha skylling for å sjekke at eggledere er åpne eller lignende. Hadde selv nylig hatt EL når jeg var på første utredning, og det gikk helt fint i følge gyn men det nevnt over ble ikke utført slik at egget evnt ikke ble skylt bort. Man skal jo ikke tukle inne i livmor på en vanlig GU så kan ikke tenke meg at det skal ha noe å si, men gyn kan jo svare deg med sikkerhet. Du kan jo ringe på forhånd og spørre hva de tenker om du ønsker det![]()

Velkommen hit! Krysser fingrene for at det klaffer for degNimbus2001<3 - 28 - PP5 - B3 - EL 26.8 - IKM 7.9
Da melder jeg meg også inn her etter litt forsinket EL, 1 DPO i dag så da er det ikke mer å få gjort denne runden annet enn å håpe at ting går som det skal
![]()

Takk for svar! Jeg tenker jeg tar en telefon![]()

Har ikke vært borti smilefjes-sirkel-smilefjes, bare 3dager smilefjes, det kan jo være så mangt..Frk. Forvirret her igjen... Tok ny cb test i dag bare for å se at det fortsatt er negativt, men nei da! Den gikk rett på fast smiletegn fra blank sirkel i går. Hva skjer? Hadde jo fast smiletegn for to dager siden.Kjenner jeg blir litt motløs nå, tyder det på at egget ikke slapp da, kanskje?
Ja, ikke lett å bli klok av dette. Skal ta ny make sure test om 4 timer for å se hva den mener, så får vi vel uansett ha litt sengekos i kveld for å være sikkerHar ikke vært borti smilefjes-sirkel-smilefjes, bare 3dager smilefjes, det kan jo være så mangt..
Egget slapp ikke og kroppen prøver på nytt eller du hadde lh-stigning som ble påvist for deretter å ikke bli oppdaget neste dag av ulike grunner, men nå oppdaget den lh-stigning igjen eller det kan være høye nok lh-rester etter slipp.
Jeg ville regnet at el-slippet skjedde i går evt i dag.
Ikke rart man blir forvirret. Vet ikke om det hadde hjulpet å måle temp i tillegg for å se når det er høyest stigning, det er noe jeg selv har vurdert, men ikke kommet igang med enda.
Jeg har som regel alltid smilefjes i 2-3 dager og er like usikker hver gang på når det faktiske slippet er, men tipper på dag to med positiv test, mulig også dag 3.
Spennende å se om det stiger videre 

Denne gangen passet det jo kjempefint at eggløsningen ble litt senere. Begge friske og klar for helg! I dag har jeg latt være å drikke siden frokost, slik at jeg kunne teste meg når jeg kom hjem
har vært så sinnsykt tørst i hele dag