IKM uke 37

Haha vi er dessverre ikke så enkle, vi drikker ikke kaffe :laughing001 skal overtale han til litt paracet etterpå, men får heller ta det som en bonus hvis noe aksjer blir lagt inn i det hele tatt :laughing001
1000 gram paracett og 400 gram ibux er gull for meg i feberland ! Kun blanding som funker skikkelig, paracett alene funker kun ved mild hodepine :bag:

God morgen jenter!

Du vet den følelsen, etter å ha hatt den beste sexen på kanskje ett år... ? :hilarious: ..det må det jo bare bli barn av altså.
Nå er EL testen min ferdig å peake, så er 1 DPO i morgen. :dance008

Denne måneden blir det uten babyklister og ananas. Ble så uggen av det babyklisteret :bored: fler som har merket noe kvalme med det i kroppen..? (Kan jo ha vært helt tilfeldig)

6.dagen med blinkende smilefjes, blir litt sprøo_O Flere som bruker clearblue digital dobbel eggløsningtest? Bestemte meg for at jeg ikke ville tyde streker og heller forholde meg til smilefjes, men nå begynner jeg å endre mening:p venter på strips i posten, håper de kommer snart så jeg om ikke annet kan dobbeltsjekke å se at det stiger eller synker. Denne syklusen har jeg begynt å sjekke etter El-slim, foreløpig ingen tegn til det, men endret seg i går fra å være tørt til litt mer lotion aktig. Sorry TMI:p Håper det betyr at det snart vil bli El-slim?

Bruker kun clearblue digital som enten viser tom runding eller smilefjes. Men uten at jeg vet det med sikkerhet, så tolker vel bare den dingsen strekene for oss? Når du utløser pinnen du har tisset på viser jo den to streker. Går det ikke an å sammenligne de selv også, som en strips? Rett meg om jeg tenker feil anyone. Har aldri gjort det selv, synes det er så utrolig greit å bare ha den faste smilyen å forholde seg til. :)

Positiv EL-test i dag. 2. "Bevisste" prøveperiode (har ikke brukt prevensjon siden siste fødsel i feb 2019 som ble til med ivf) før vi ha innsett av embryo neste måned. Kunne være greit med hjemmebakt, så håper selvsagt:shy:

Tenk om vi hadde klart hjemmelaget spire da! Jeg har også innsett neste syklus, men håpet er jo der selvsagt for at det på magisk vis blir hjemmelaget akkurat denne PP :angelic::happy: Krysser fingrene for deg også!

God morgen jenter!

Du vet den følelsen, etter å ha hatt den beste sexen på kanskje ett år... ? :hilarious: ..det må det jo bare bli barn av altså.
Nå er EL testen min ferdig å peake, så er 1 DPO i morgen. :dance008

Denne måneden blir det uten babyklister og ananas. Ble så uggen av det babyklisteret :bored: fler som har merket noe kvalme med det i kroppen..? (Kan jo ha vært helt tilfeldig)

Sånt burde det absolutt bli barn av :D

Hei! Hopper inn her fra ikm uke 36 gruppa.

frøimagen91 - 29 år - PP2 - B2 - EL ca 25./26.08 - IKM ca 06.09

Jeg fikk positive el-tester 23/8 på kvelden med både clearblue digital og strimmel. Hadde blinkende smiley tidligere på dagen. Tok en ny strimmel i dag, fortsatt like positiv. El-slim i går og i dag. Kjente stikninger ved lysken og i underlivet i går. Kan det være selve eggløsningen jeg kjente der?
La inn aksjer 3 dager i forrige uke og seinest i går kveld. Åhhh er så spent! Håper det klaffer :nailbiting:

Bruker kun clearblue digital som enten viser tom runding eller smilefjes. Men uten at jeg vet det med sikkerhet, så tolker vel bare den dingsen strekene for oss? Når du utløser pinnen du har tisset på viser jo den to streker. Går det ikke an å sammenligne de selv også, som en strips? Rett meg om jeg tenker feil anyone. Har aldri gjort det selv, synes det er så utrolig greit å bare ha den faste smilyen å forholde seg til. :)
Nja, leser stort sett at man ikke skal se på strekene, står i bruksanvisningen også - men NÅ fikk jeg endelig fast smilefjes! :smiley-angelic003 Blinket i dag tidlig men tok en ny test nå etter jobb, og jaggu var den fast! Så nå blir det aksjeinnlegging i kveld og i morgen. Har lagt inn jevnt med aksjer nesten hver dag siden cd 10,så håper vi treffer denne runden! Haha, enn å bli så glad for et smiletegn, nå var plutselig clearblue veldig kjekk:p

Er dette en positiv el-test? Har lite erfaring med eltester:)

Vedlegg

• 775DE4B8-50A0-4D4A-ACF8-E25BBCC9318A.jpeg
    775DE4B8-50A0-4D4A-ACF8-E25BBCC9318A.jpeg
    29,7 KB · Visninger: 91
Hei:Heartpink

Jeg melder meg inn her jeg, fra uke 36 da eggløsningen ble litt senere enn forventet.

Villblomsten - 27 - PP 5 - B3 - EL 26/8 - IKM 8/9.

Nja, leser stort sett at man ikke skal se på strekene, står i bruksanvisningen også - men NÅ fikk jeg endelig fast smilefjes! :smiley-angelic003 Blinket i dag tidlig men tok en ny test nå etter jobb, og jaggu var den fast! Så nå blir det aksjeinnlegging i kveld og i morgen. Har lagt inn jevnt med aksjer nesten hver dag siden cd 10,så håper vi treffer denne runden! Haha, enn å bli så glad for et smiletegn, nå var plutselig clearblue veldig kjekk:p

Åja, lenge siden jeg har lest bruksanvisningen :rolleyes: Men hurra for fast smilefjes da :D

Eggløsningsmerter høyre side i går og i dag, veldig strekkbart eggløsningsslim i natt og i dag på CD 10! La inn aksjer nå etter barnelegging og før nattevakt, veldig romantisk:p Har dette året hatt sykluser på 24-29 dager, har alltid litt kortere sykluser når EL er på høyre side. Så da slipper nok egget i morgen håper jeg. Rakk hverken temping eller testing etter EL denne måneden:/ Så får stole på kroppens tegn. Kan endre EL til 26/8 og IKM 9/9;)

Vi er begge blitt syke, så spørs på om det blir lagt inn noe som helst aksjer denne ppen.. Jeg kan forsåvidt "bare ligge der", men mannen blir dødens syk når han først blir syk, så da er det null håp med mindre han blir bedre kjapt :smiley-ashamed004:laughing005
Huff :( her er jeg syk.. og det ække bare bare å ligge der når man hoster heller :oops::laughing002

Muligens ett litt rart spm og TMI, Meen føler vi har kryssa den grensa for ei stund siden her inne:p Tror jeg har fått sopp igjen, men tørr ikke bruke canesten nå som vi prøver i frykt for at det ødelegger befruktning.. Noen som aner? Har googla litt og der står det at det ikke påvirker graviditet, men usikker på hvordan det blir nå mens man prøver?

Tenk om vi hadde klart hjemmelaget spire da! Jeg har også innsett neste syklus, men håpet er jo der selvsagt for at det på magisk vis blir hjemmelaget akkurat denne PP :angelic::happy: Krysser fingrene for deg også!

Vi får håpe det er mai-baby forute!:)

Masse lykke til!

Muligens ett litt rart spm og TMI, Meen føler vi har kryssa den grensa for ei stund siden her inne:p Tror jeg har fått sopp igjen, men tørr ikke bruke canesten nå som vi prøver i frykt for at det ødelegger befruktning.. Noen som aner? Har googla litt og der står det at det ikke påvirker graviditet, men usikker på hvordan det blir nå mens man prøver?
Mener å huske at det ikke er noe galt i å bruke canesten. Verre å gå med en soppinfeksjon:)

Tror faktisk ikke testene mine blir mer positiv enn det. I dag var streken mye svakere, så regner med el er i dag?:happy: Tror ikke jeg fikk sterkere streker forrige syklus heller og den endte i kjemisk, så må jo ha hatt el.

Da er det godt mulig den er idag:D Kanskje toppen ble nådd mellom testene du tok?:happy:
Den var jo veldig sterk!
Hvilken CD er du på?
Håper det klaffer :Heartpink

Back
Topp