IKM uke 37

Tiden går sakte i DPO-land, særlig når man ikke er sikker på hvor i DPO-land man er helt nøyaktig. I dag tok jeg en ny hcg-test, synes det er fint å se at den blir svakere etter MA, nå er streken knapt synlig. Det betyr jo at jeg også kan teste for graviditet sammen med dere andre, så fremt jeg får sterkere strek enn den svake da. :rolleyes:

Tenkte at når den er så svak slår vel heller ikke LH test ut på det, og brente av en el-test just for fun :p. Stripsen fra RFSU viste ikke-el, så tok en clear blue som har hatt smilefjes i en uke nå, fremdeles smilefjes. Tok en A1 (sortementet er stort :hilarious:) og den viser heller ikke el. Altså ikke at det spiller noen rolle, antar at el har vært grunnet kroppslige tegn. Men litt merkelig er det jo at det er så stor forskjell på testene.o_O
Screenshot_20200826-110808_Gallery.jpg

Tiden går sakte i DPO-land, særlig når man ikke er sikker på hvor i DPO-land man er helt nøyaktig. I dag tok jeg en ny hcg-test, synes det er fint å se at den blir svakere etter MA, nå er streken knapt synlig. Det betyr jo at jeg også kan teste for graviditet sammen med dere andre, så fremt jeg får sterkere strek enn den svake da. :rolleyes:

Tenkte at når den er så svak slår vel heller ikke LH test ut på det, og brente av en el-test just for fun :p. Stripsen fra RFSU viste ikke-el, så tok en clear blue som har hatt smilefjes i en uke nå, fremdeles smilefjes. Tok en A1 (sortementet er stort :hilarious:) og den viser heller ikke el. Altså ikke at det spiller noen rolle, antar at el har vært grunnet kroppslige tegn. Men litt merkelig er det jo at det er så stor forskjell på testene.o_O
Vis vedlegget 333963
Hvor mange dpo er du? Så rart at du fikk smiley hvis de andre var negative.

Woho, mannen begynner å bli frisk igjen og eggløsningstestene er langt unna positive. Satser på helga!! Tror jeg hadde fått et høyere resultat hadde jeg ikke drukket så mye i dag. Har vært så tørst :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20200826_150833_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200826_150833_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    21,6 KB · Visninger: 98
Woho, mannen begynner å bli frisk igjen og eggløsningstestene er langt unna positive. Satser på helga!! Tror jeg hadde fått et høyere resultat hadde jeg ikke drukket så mye i dag. Har vært så tørst :hilarious:

Hurra, krysser fingrene for at han er frisk nok når testene er positive :D

Noen som har opplevd stikking på begge sider under el? I går hadde jeg på venstre side, men i dag har jeg på høyre sideo_O El skal være i dag.

Hei :D
Melder meg inn her, er litt usikker på når EL er da sist pp varte 40 dager og første pp varte 19 dager :p Men legger meg en plass midt i! Har ganske kort lutelfase.. Tester etter EL, men ikke noe til nå! :p:p

Ønsket-om-nr2<3 - 28 - PP3 - B2 - EL 3.9 - IKM 12.9

Hurra, det gikk visst ann at jeg også får positive EL-tester! Meeen, siden mannen er bortreist må vi heie på 3 dagers gamle svømmere ... urealistisk å ha noe håp?

Vedlegg

• 20B2CD01-1988-4D04-8B3D-BAD7716ECFB9.jpeg
    20B2CD01-1988-4D04-8B3D-BAD7716ECFB9.jpeg
    15,7 KB · Visninger: 80
God morgen jenter!

Du vet den følelsen, etter å ha hatt den beste sexen på kanskje ett år... ? :hilarious: ..det må det jo bare bli barn av altså.
Nå er EL testen min ferdig å peake, så er 1 DPO i morgen. :dance008

Denne måneden blir det uten babyklister og ananas. Ble så uggen av det babyklisteret :bored: fler som har merket noe kvalme med det i kroppen..? (Kan jo ha vært helt tilfeldig)

Herlig:happy: Krysser fingrene for baby:rolleyes:

Center utålmodig på el. Alle andre sykluser har jeg fått el en til to dager før det babyverdens kalkulator sier, men denne mnd ser kalkulatoren ut til å stemme, enten det eller så får jeg ikke el denne mnd:(

kan jeg spørre? Babyklister, hva er det? Og hvorfor spiser man ananas? :p

Noen som har opplevd stikking på begge sider under el? I går hadde jeg på venstre side, men i dag har jeg på høyre sideo_O El skal være i dag.
Har ikke opplevd det selv, men jeg er på min andre syklus etter spiral i 15 år så har ikke mye erfaring. Har hørt at de "konkurrerer" om å slippe egg, så det er jo ikke usannsynlig at det går an å kjenne fra begge sider:happy:

Skims - alder 32 - PP1 (etter MA 16 juli i uke 12) - B1- EL 26.08(usikker) - IKM ca 10.09

Har fortsatt ikke fått tilbake odentlig mensen etter MA for 6 uker siden. Hadde noen mellom blødninger for ca 2 uker siden. Så kanskje det var en uvanlig mild mensen. ‍♀️ Symptomer på kroppen at jeg har EL I dag. Får legge inn aksjer noen dager fremover og krysser fingrene

Da tror jeg at vi er i Dpo-land! Har ikke fått testet mer siden clearblue ikke lar meg teste de neste 48 timene etter fast smilefjes, og siden jeg fikk fast på ettermiddagen i forrigårs kan jeg nok teste i ettermiddag igjen. Har hattsskikkelig El-murringer de siste to dagene, men ikke noe blankt El-slim. Fikk derimot merkbart mye mer lotionaktig slim, og etter en del googling ser det ut for at det kan være fruktbart også. Vi har lagt inn aksjer nesten hver dag siden cd 12 så håper det klaffer! :smiley-angelic001 Da er det bare å vente på at tiden skal snegle seg avgårde :p

Jeg skal til GU 4dpo... kan det tulle til evt graviditet?? :nailbiting: noen med erfaring? Kommer til å gi beskjed hvor jeg er i syklusen såklart..og at vi er prøvere.

Her er eggløsningstestene fortsatt negative, forventet EL er omkring lørdag :) Venter i spenning!:talk017

Jeg skal til GU 4dpo... kan det tulle til evt graviditet?? :nailbiting: noen med erfaring? Kommer til å gi beskjed hvor jeg er i syklusen såklart..og at vi er prøvere.

Tenker at det ikke skal ha noe å si så lenge du ikke skal ha skylling for å sjekke at eggledere er åpne eller lignende. Hadde selv nylig hatt EL når jeg var på første utredning, og det gikk helt fint i følge gyn men det nevnt over ble ikke utført slik at egget evnt ikke ble skylt bort. Man skal jo ikke tukle inne i livmor på en vanlig GU så kan ikke tenke meg at det skal ha noe å si, men gyn kan jo svare deg med sikkerhet. Du kan jo ringe på forhånd og spørre hva de tenker om du ønsker det :)

Back
Topp