Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den registrerer automatisk. Den leser av verdiene. Veldig praktisk. Fint å følge med fra syklus til syklus ogsåHar ikke brukt den Premom appen før... Når dere legger inn El-tester, legger dere inn fargen selv på strekene da? Eller registrerer dere bare det automatisk.... For å få de verdiene
Eggløsningstesten blir positiv før egget løsner, så vil tro du har hatt eggløsning i løpet av dagen i dag. Egget er uansett modent i 24 timer etter eggløsning, så vil tro dere har truffetJeg fikk negativ eggløsningstest i går kveld, positiv i dag tidlig og negativ i ettermiddag. Hadde sex nå i ettermiddag, men kan det være for sent om eggløsningen skjedde i natt? Eller kan vi være sikre på at vi har truffet?
Dpo-land er landet hvor tiden snegler seg avgårde Er ikke helt sikker på om jeg er 1dpo i dag, eller 1 DPO i morgen. Trodde jeg skulle være 3dpo i dag, men siden det har vært kluss med El-testene så må jeg vel bare innse at det ikke stemmer. Angående bursdagsfest, kan du ikke bare si at du skal kjøre eller på jobb/noe annet i morgen? Evt si at du går på penicillinkur? Eller bare fleiper og si at en av dere må være edru når den andre parten skal ta det helt ut? Jeg håper å klare å vente til 12 dpo, men vi får seGod morgen Hvordan går det med dere?
Her er det 4 dpo i dag. Dagene snegler seg avgårde.. er så spent på om det er noe der eller ikke
Jeg skal reise bort neste helg med samboeren, tenker å teste på fredagen, da 10 dpo. Bursdagshelg for ham - han har planer om å drikke og kose seg. Jeg må jo la være, men hva sier man da når andre kanskje spør hvorfor jeg ikke tar meg et glass?
Når tenker dere å starte testingen i dpo land forresten?
God morgen Hvordan går det med dere?
Her er det 4 dpo i dag. Dagene snegler seg avgårde.. er så spent på om det er noe der eller ikke
Jeg skal reise bort neste helg med samboeren, tenker å teste på fredagen, da 10 dpo. Bursdagshelg for ham - han har planer om å drikke og kose seg. Jeg må jo la være, men hva sier man da når andre kanskje spør hvorfor jeg ikke tar meg et glass?
God morgen Hvordan går det med dere?
4 dpo her også, på den tida her hvor progesteronet øker drømmer jeg så mye og sover urolig.
I natt -at jeg tok 5 tester.. i hver sin plastkopp.. og alle ble positive deilig å kjenne den gleden i en drøm. Håper det skjer snart
Ikke helt ille å våkne opp med mini heller da.. blid som sola -«hei hei mamma» og dytter kosegrisen sin i ansiktet mitt
Hei
Jeg er ganske ny her, og ny med alle betegnelsene Men jeg hadde positiv eggløsningstest 25 og 26 august. La inn aksjer noen dager før og den 25. Mannen sovnet den 26, så der fikk vi ikke gjort noe.. Ikke lett med full jobb og en aktiv 4 åring i hus Vi har prøvd i noen måneder nå, men hadde en kjemisk graviditet (tror jeg??) i juni. Nå krysser jeg fingrene, og gleder meg til jeg kan begynne å teste
I forrige svangerskap visste jeg med engang at jeg var blitt gravid. De ømme puppene kom nesten umiddelbart, og ganske kort tid etter kom kvalmen som varte til jeg fødte... Kjenner at jeg i denne prøverunden kjenner etter symptomer konstant!! Jeg blir nesten gal. Dette var et langt innlegg Men jeg tror jeg har IKM i uke 37! Etter litt hjelp her inne fra Så da følger jeg gjerne denne tråden. Spennende å lese hvordan andre har det i prøvetiden
Hvis du har syklus på 30-34 dager, så ville jeg ha testet i et par dager til. Kan være du har lang syklus med kort lutealfase, så mulig du kan få EL de neste par dagene. Av egne tidligere erfaringer, så ble jeg sliten av EL-tester og begynte å tempe. Hvis du ikke har prøvd det, så anbefaler jg det til neste PP, hvis det ikke klaffer denne runden Lykke tilHar testet etter eggløsning to ganger daglig siden CD 10. Nå er jeg på CD 20, og fremdeles ingen positiv test. Hva er mest sannsynlig, at jeg ikke har hatt EL denne syklusen eller at jeg har gått glipp av lh-økningen? Frustrerende (Har vekslet mellom digital cb(som viser to mest fruktbare dager og teststrimler fra normal). Vanlig syklus hos meg varierer mellom 30-34 dager. Er ny på forumet og har lite erfaring med testing, og synes det er godt å lese om erfaringer og tips fra folk i samme situasjon. Lykke til alle dere andre
Takk for tilbakemelding! Tester du da på morgenen? Under tunga? Hvor kommer temperaturøkning ift. eggløsning? Skal definitivt teste ut det neste gang, men det spørs om jeg prøver begge deler<3
Hvis du har syklus på 30-34 dager, så ville jeg ha testet i et par dager til. Kan være du har lang syklus med kort lutealfase, så mulig du kan få EL de neste par dagene. Av egne tidligere erfaringer, så ble jeg sliten av EL-tester og begynte å tempe. Hvis du ikke har prøvd det, så anbefaler jg det til neste PP, hvis det ikke klaffer denne runden Lykke til