IKM uke 37

Fjellgeiti - 25 år - PP5 (PP1 etter MA) - B1 - EL 25/8 - IKM 8/9

Trodde jeg var 10 DPO idag, men så fikk jeg brått positiv EL-test og negativ graviditetstest, så da må jeg slenge meg med her! Testet ikke etter EL denne måneden for jeg ble så stressa av det, så det var helt tilfeldig at jeg sjekka nå. Trodde egentlig at jeg var gravid :bag: Er på CD26.
Dette er første pp etter MA, så det er nok krøll på syklusen enda virker det som...

Fjellgeiti - 25 år - PP5 (PP1 etter MA) - B1 - EL 25/8 - IKM 8/9

Trodde jeg var 10 DPO idag, men så fikk jeg brått positiv EL-test og negativ graviditetstest, så da må jeg slenge meg med her! Testet ikke etter EL denne måneden for jeg ble så stressa av det, så det var helt tilfeldig at jeg sjekka nå. Trodde egentlig at jeg var gravid :bag: Er på CD26.
Dette er første pp etter MA, så det er nok krøll på syklusen enda virker det som...

Velkommen hit :) Sikkert skuffende når man tror man er gravid og så er det el, men da har du ihvertfall fortsatt sjansen denne PP. :Heartred Håper dette er PP vi blir gravid med terminspirer! Jeg er på CD20 nå etter MA.

Ånei, så dritt..!
Er det lenge til forventet EL da?
Håpe dere får til noen få runder, det skal jo egentlig holde med én gang :Heartred
Tok El test i dag. I følge appen er det noen dager unna så vi får se. Han foreslo å være hjemme fra jobb i dag og jeg syns det var en glimrende ide. Større sjanse for at han føler seg bra igjen snart da :smiley-angelic006

Velkommen hit :) Sikkert skuffende når man tror man er gravid og så er det el, men da har du ihvertfall fortsatt sjansen denne PP. :Heartred Håper dette er PP vi blir gravid med terminspirer! Jeg er på CD20 nå etter MA.
Tusen takk ❤️ Ja, det var utrolig kjedelig. Men så vet jeg at jeg fortsatt har sjansen ja! Håper bare ikke det kan være negativt å få EL så sent? Viktigste er vel at man treffer på EL?
Krysser fingrene for at terminspirene våre sitter denne pp ❤️

Tusen takk ❤️ Ja, det var utrolig kjedelig. Men så vet jeg at jeg fortsatt har sjansen ja! Håper bare ikke det kan være negativt å få EL så sent? Viktigste er vel at man treffer på EL?
Krysser fingrene for at terminspirene våre sitter denne pp ❤️

Nei tror ikke det har noe å si at EL er så sen. Vil jo bare si at syklusen er lenger enn vanlig, og det er ikke uvanlig at den blir etter en MA. Det viktigste er vel at lutealfasen ikke er for kort :) Krysser også alt jeg har :):Heartred

Fikk positiv EL test i dag..! Alltid like spennende. Har prøvd å gjøre enda flere forsøk i forkant denne gangen, så håper det kan hjelpe. Nå har vi prøvd i over et år, og håååper så inderlig at det går denne gangen! Sikkert litt tullete, men har prøvd litt hostesaft for å optimere sjansene. Tror ikke det har så mye for seg, egentlig..

Fikk positiv EL test i dag..! Alltid like spennende. Har prøvd å gjøre enda flere forsøk i forkant denne gangen, så håper det kan hjelpe. Nå har vi prøvd i over et år, og håååper så inderlig at det går denne gangen! Sikkert litt tullete, men har prøvd litt hostesaft for å optimere sjansene. Tror ikke det har så mye for seg, egentlig..

Spennende :) Hostesaft det er for å lage mer elslim eller? Lov å prøve da :happy: Men smaker jo sååå dårlig :hilarious:

Spennende :) Hostesaft det er for å lage mer elslim eller? Lov å prøve da :happy: Men smaker jo sååå dårlig :hilarious:
Ja, eller for å tynne litt ut slimet, tror jeg. Hehe! Synes faktisk ikke det er så verst smak, har en med kirsebærsmak. xsmile9 Har ikke vært der at jeg tyr til kjerringråd før nå, altså, men føler at jeg ikke har noe å tape på det, så litt gøy å prøve også.

Takk :Heartred Helt enig, er jo virkelig ikke nødvendig å kjenne både el og pms så godt på kroppen. :wtf: Kjenner el godt til vanlig, men denne gangen var det helt ekstremt. Tror nok at egget har sluppet siden jeg ikke har vondt lenger. Så nå er det bare å krysse fingrene for at vi på magisk vis blir gravid :p

Ja, grugleder meg alltid til denne tiden med både el og dpo-land :p

Ja, eller for å tynne litt ut slimet, tror jeg. Hehe! Synes faktisk ikke det er så verst smak, har en med kirsebærsmak. xsmile9 Har ikke vært der at jeg tyr til kjerringråd før nå, altså, men føler at jeg ikke har noe å tape på det, så litt gøy å prøve også.

Jeg lurer på en ting... Hvordan bruker man egentlig hostesaften? Tar man det i dagen før eggløsning eller når man har eggløsning? o_O

Åja :p Nei kan jo ikke skade å prøve noen kjerringråd :D Håper det gjør susen!

Vivaliva - 34 - PP2 - B2 - EL 26.08 - IKM 09.09

:)

6.dagen med blinkende smilefjes, blir litt sprøo_O Flere som bruker clearblue digital dobbel eggløsningtest? Bestemte meg for at jeg ikke ville tyde streker og heller forholde meg til smilefjes, men nå begynner jeg å endre mening:p venter på strips i posten, håper de kommer snart så jeg om ikke annet kan dobbeltsjekke å se at det stiger eller synker. Denne syklusen har jeg begynt å sjekke etter El-slim, foreløpig ingen tegn til det, men endret seg i går fra å være tørt til litt mer lotion aktig. Sorry TMI:p Håper det betyr at det snart vil bli El-slim?

Jeg henger i IKM-gruppa selv om det ser ut som vi ikke får prøvd denne perioden. Stakkaren ligger helt slått ut ved siden av meg og eggløsning skal være om 2 dager. Erfaringsmessigsett så er han virkelig halvdø de neste dagene og ikke i humør eller form til noe prøving..  Skjønner veldig godt st han er syk, men føler meg veldig skuffa uansett...

Positiv EL-test i dag. 2. "Bevisste" prøveperiode (har ikke brukt prevensjon siden siste fødsel i feb 2019 som ble til med ivf) før vi ha innsett av embryo neste måned. Kunne være greit med hjemmebakt, så håper selvsagt:shy:

Vi er begge blitt syke, så spørs på om det blir lagt inn noe som helst aksjer denne ppen.. Jeg kan forsåvidt "bare ligge der", men mannen blir dødens syk når han først blir syk, så da er det null håp med mindre han blir bedre kjapt :smiley-ashamed004:laughing005

To paracet og en dobbel espresso?:cool:

Andre dagen med knallpositiv el-test. Hadde en del el-smerter i går med skarpe stikninger på høyre side. Håper el-testen blir negativ snart slik at jeg kan slappe av i dpo-land istedenfor å teste, lure og vente :rolleyes:

Back
Topp