Åååja! Haha!b betyr hvilket barn man prøver på hvis det er sitt første barn blir det B1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååja! Haha!b betyr hvilket barn man prøver på hvis det er sitt første barn blir det B1
Krysser fingrene for derePositiv EL test i dag, -håper på et mirakel denne ppen
Om fredagen sendte gyn avgårde henvisning til IVF for oss
Krysser fingrene for dere
Lykke til! Samme situasjon her. Har time hos gyn 3.9Positiv EL test i dag, -håper på et mirakel denne ppen
Om fredagen sendte gyn avgårde henvisning til IVF for oss
Lykke til! Samme situasjon her. Har time hos gyn 3.9
Vi er begge blitt syke, så spørs på om det blir lagt inn noe som helst aksjer denne ppen.. Jeg kan forsåvidt "bare ligge der", men mannen blir dødens syk når han først blir syk, så da er det null håp med mindre han blir bedre kjapt
Så gøy at flere nærmer seg DPO-land
Her sitter jeg å funderer på om el. kan ha vært eller ei. Vil dere synse med meg? Ikke at vi slutter å legge inn aksjer, det får vi gjøre for sikkerhets skyld uansett Men hadde helt ekstreme el.smerter i begge lyskene, mest på venstre, til og med lørdag. Det kjentes ut som den gangen jeg ble overstimulert på IVF og hadde mange store follikkler, skikkelig press (har lest at andre også har opplevd det slik etter MA). Søndags morgen var presset borte, kun litt stikk og stråling ned i beina. Nå er det tilnærmet normalt. Mon tro om egget faktisk slapp natt til søndag eller på søndag? Fortsatt positive el. tester. Tok en tidlig test (10 mlU) i dag for å sjekke om hcg etter MA går nedover, og den var blitt veldig svak. Mon tro om det lille med hcg vil slå ut el.testen nå eller om den er reell. Mye fundering her altså.
Bilde av graviditetstesten, ganske svak nå.
Vis vedlegget 333811
Vi er begge blitt syke, så spørs på om det blir lagt inn noe som helst aksjer denne ppen.. Jeg kan forsåvidt "bare ligge der", men mannen blir dødens syk når han først blir syk, så da er det null håp med mindre han blir bedre kjapt
Det vet vi ikke enda. Alltid utslag på el-tester....Men i og med at vi er i PP11 vil jeg gjerne sjekke. Alder kan jo være en faktor her...Vi har et barn født i 2018, men det var ikke planlagt. (Jeg tempet og det var ikke god nok prevensjon). Ser vel for meg at vi kanskje ikke blir henvist med en gang, men her vet jeg alt for lite ift venting etc.Ah.. hva er deres utfordring da? Her er det mannlig faktor. Dvs vi fikk til på magisk vis å bli gravide i 2018, som resulterte i en knallfin gutt som nå er i barnehagen.
Så trist å høre at du mistet ...er ikke helt kjent med hvor lenge hcg kan sitte i kroppen etter MA, testet ikke etter MA’en jeg hadde for noen år tilbake.
Kanskje like greit å gønne på med aksjer gjevnt og trutt, og ikke fokusere så alt for mye på testene..? (Veldig lett for meg å si.. jeg vet)
I tilfelle EL testen slår ut på hcg-restene.
Det sies jo at kroppen lettere blir gravid, med litt hcg i..! Håper det stemmer for deg
Så gøy at flere nærmer seg DPO-land
Her sitter jeg å funderer på om el. kan ha vært eller ei. Vil dere synse med meg? Ikke at vi slutter å legge inn aksjer, det får vi gjøre for sikkerhets skyld uansett Men hadde helt ekstreme el.smerter i begge lyskene, mest på venstre, til og med lørdag. Det kjentes ut som den gangen jeg ble overstimulert på IVF og hadde mange store follikkler, skikkelig press (har lest at andre også har opplevd det slik etter MA). Søndags morgen var presset borte, kun litt stikk og stråling ned i beina. Nå er det tilnærmet normalt. Mon tro om egget faktisk slapp natt til søndag eller på søndag? Fortsatt positive el. tester. Tok en tidlig test (10 mlU) i dag for å sjekke om hcg etter MA går nedover, og den var blitt veldig svak. Mon tro om det lille med hcg vil slå ut el.testen nå eller om den er reell. Mye fundering her altså.
Bilde av graviditetstesten, ganske svak nå.
Vis vedlegget 333811
Ja, samme tenkte jeg, snart er vi i DPO-land hele gjengen
Leit å høre at du mistet.. Jeg kan heller ikke noe om hvor lenge hcg holder seg i kroppen.. Men det høres ut som en eggløsning for meg! Hadde faktisk mye av det samme forrige PP Jeg synes det egentlig er skikkelig tråki å «føle» alle hormonelle og kroppslige endringer så voldsomt, er faktisk ganske slitsomt