IKM uke 37

:banghead:12dpo og så irritert på meg selv over den teite ingen test i huset ideen... Spottingen helt borte, men våt utflod nå (aldri det før tr), skikkelig temp hopp i dag morges, veldig såre og brennende pupper, og fløy på do 15 ganger i går (mannen lurte til og med om noe var galt siden vi måtte stoppe filmen hvert 30 min).

Så nå har jeg alle disse tankene om at jeg kanskje er gravid, vil heller ta en test nå og se at den er negativ, istedenfor å stresse og håpe helt til mensen kommer :hungover:
Oooo dra å kjøp en test da:hello2

:banghead:12dpo og så irritert på meg selv over den teite ingen test i huset ideen... Spottingen helt borte, men våt utflod nå (aldri det før tr), skikkelig temp hopp i dag morges, veldig såre og brennende pupper, og fløy på do 15 ganger i går (mannen lurte til og med om noe var galt siden vi måtte stoppe filmen hvert 30 min).

Så nå har jeg alle disse tankene om at jeg kanskje er gravid, vil heller ta en test nå og se at den er negativ, istedenfor å stresse og håpe helt til mensen kommer :hungover:

Hadde definitivt gitt etter og kjøpt en test (eller ti) :hilarious: Så utrolig spennende!

Her har jeg vondt/ubehag i livmor. Ikke mensmurringer, kun kjent det før ifbm aborten. Men det kan vel være at ting er annerledes nå. Time will show :rolleyes:

Oioioi, klarte ikke dy meg for å ta en tidlig test i dag,og synes jeg kan skimte at det er noe der! Kanskje, eller så er det bare fantasien som spiller meg et puss. Tør ikke juble og det er uansett veldig tidlig, men et bittelite håp ble skapt! Men det er så svakt at jeg ikke skal si eller vise noe til mannen enda. Skal prøve på ny i morgen med morgenurin, selv om det sikkert bare er tullete:p Ikke noe som vises på noe bilde, så legger ikke ut her:laughing002
Så spennende! Hvilken dag er du på?

Så spennende! Kjøp deg en test i helga

Har bestilt en hel haug over nett, kommer enten i morgen eller mandag!! Jeg og mannen er i karantene frem til en operasjon han skal ha i slutten av neste uke, vil ikke risikere å bli syke før det. Så å kjøpe graviditetstest er ikke krise nok til å forlate huset :angelic::hilarious:

Håper testene kommer i morgen da :D

Har bestilt en hel haug over nett, kommer enten i morgen eller mandag!! Jeg og mannen er i karantene frem til en operasjon han skal ha i slutten av neste uke, vil ikke risikere å bli syke før det. Så å kjøpe graviditetstest er ikke krise nok til å forlate huset :angelic::hilarious:

Håper testene kommer i morgen da :D

Krysser fingrene for at de kommer i morgen da:D

Jeg tok den og ventet bare 1 min. Gikk å slappet av, så på den kanskje 30 min senere. Får ta en ny en i morgen etter nattevakt og sette på tidsfrist på mobilen:) Jeg har aldri opplevd å få strek etter tidsfristen på disse. De har alltid vært blendahvite på meg.
Har du tatt ny test? :smiley-bounce012

Tok tilfeldigvis en EL-test idag, på grunn av merkelige murringer og oppblåsthet, og den var positiv :woot: Merkelig syklus denne måneden.. Den skulle etter planen ha kommet for en uke siden. Kan EL-test slå ut så positivt ved tidlig graviditet? Det hadde vært noe! Det er vel mest sannsynlig EL, siden tidligere tester har vært negative. Uansett - aksjer er lagt, og jeg skal klare å vente et par uker til :) God ventetid på dere andre og :cat:

Blendahvite:/ var nok bare skyggestrek. Du da?
Usj, så kjedelig.. Men det er vel fortsatt tidlig så da er det jo håp? :) Tok ny nå nettopp! Ser absolutt antydning til strek, men veeeldig svak. Synes dog den var sterkere enn den jeg tok i går ettermiddag. Prøvde å ta bilde av den, men håpløst å få det på bilde. Men det er noe her, er det ikke? :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_20200905_052708.jpg
    IMG_20200905_052708.jpg
    32 KB · Visninger: 133
Usj, så kjedelig.. Men det er vel fortsatt tidlig så da er det jo håp? :) Tok ny nå nettopp! Ser absolutt antydning til strek, men veeeldig svak. Synes dog den var sterkere enn den jeg tok i går ettermiddag. Prøvde å ta bilde av den, men håpløst å få det på bilde. Men det er noe her, er det ikke? :smiley-angelic001

Oioioi....! det her ser kjempebra ut! Hvor mange dpo er du i dag?:Heartred

Oioioi....! det her ser kjempebra ut! Hvor mange dpo er du i dag?:Heartred
Aner fortsatt ikke, men enten 10 eller 7 dpo, så fortsatt veldig tidlig uansett hvilken dag jeg regner på! Åh, håper så inderlig! :smiley-angelic001 Tør ikke tro på det før streken blir tydeligere, men fikk et skikkelig håp nå ihvertfall! Har ikke sagt det til mannen enda, holdt på å si det 17 ganger i går kveld, men jeg vil at det skal være så tydelig at det ikke er noe tvil så vi kan juble sammen:Heartred Pulsen på fitbit har hatt en jevn kurve oppover, og siden i går har jeg hoppet 3 hakk opp, så det lover jo bra:love017 Iiih, tenk om vi har fått det til da?!

Back
Topp