IKM uke 37

Tror jeg kan driste meg til å bli satt på gravid! Stigningen har vært jevn og i dag tidlig tok jeg feil av tidlig test og vanlig test, men fikk strek alikevell. :Heartred Skulle helst hatt en digital før jeg jubler helt, men den kommer nok ikke før på torsdag i posten.

11 dpo her, klarte ikke å vente og tok en tidlig test på kveldsurin... den var selvsagt blendahvit. Venter spent på IKM på torsdag... :schocked028

Har fått jobb hver eneste dag denne uka, og jobber dobbelt to dager. Kan bli vanskelig å holde meg oppdatert på hva som foregår her inne. Hvis noen andre vil kopiere lista og starte en ny tråd må dere gjerne gjøre det:happy: Hvis ikke skal jeg prøve å logge inn en gang per dag:)

Er det noen av dere som har opplevd å få en dunkende følelse ved skambeinet etterfølgt av et sug i magen og vært gravide?? Aldri kjent det før og det kom da jeg la datteren min i kveld :oops: 5 dpo

Med B1 fikk jeg ingen symptomer før flere dager etter IKM... bortsett fra ekstrem matlyst. :whacky011

Nei, jeg huske med første at jeg fikk akkuratt som det lynte ut fra lysken til låret, ellers ingenting før kvalmen kom i uke 9 :wacky: Er jo på vill symptomjakt! Men dette var en rar følelse gravid eller ei :p

Den slo ut på digital!! :woot: Det hadde jeg ikke trodd! Tok først strimmeltestene og tenkte at nei disse var litt svakere enn den ettermiddagsurinen i går, men skimter fortsatt noe der. Hmmm er fortsatt ikke helt overbevist :sorry: hadde forventet at strekene skulle være litt mer tydelig :oops::nailbiting: ikm i dag.
Hvordan går det med dere andre ? :joyful:

Vedlegg

• 20200908_063036.jpg
    20200908_063036.jpg
    17,5 KB · Visninger: 152
Usj, så kjedelig.. Men det er vel fortsatt tidlig så da er det jo håp? :) Tok ny nå nettopp! Ser absolutt antydning til strek, men veeeldig svak. Synes dog den var sterkere enn den jeg tok i går ettermiddag. Prøvde å ta bilde av den, men håpløst å få det på bilde. Men det er noe her, er det ikke? :smiley-angelic001
Dette er ikke antydning :) Dette er gull-egget!
Woho! Gratulerer!!!!! :smiley-angelic003

11 dpo kveld:
Jeg hadde mistet trua denne måneden, hadde masse symptomer frem til 8 dpo og skyggestrek 8dpo kveld. Etter det har jeg hatt vanlige PMS symptomer som ømme bryst og litt stikking samt blendahvite tester. MEN jeg falt lett til tårer 8 dpo og nå i kveld 11 dpo, så tenkte jaja, får vel ta en test i kveld og (jeg testet ikke i dag tidlig siden jeg var på hytta). Tok to tester på samme urin, var bare 1 time siden jeg tisset sist og vips:) Kom før fem minutter på begge.
Oh my god! Gratulerer Vause! :cat::gen014

Her er jeg på ca 12 dpo, har ikke testet ennå da jeg egentlig har mistet litt troen på det naturlige babyforsøket vårt, dette er 8pp vår.

Både jeg og herren i huset har testet/undersøkt mulighetene nå, og til vår overraskelse så var det hans resultater som kom svake tilbake. Lavere prosentandel med raske svømmere enn WHO-ref. Så konklusjonen ble fertil, men med nedsatt fertilitetspotensiale.
Tror ingen av oss helt vet hvordan å reagere på dette..

Vi vil nok fortsette å prøve på naturlig vis til vi finner ut om vi skal og hvordan vi skal gå gjennom en evt ICSI/IVF prosess.

Så kan man jo håpe at en av de sterkeste kjemper seg hele veien til mål mens vi tenker. :smiley-angelic001

Den slo ut på digital!! :woot: Det hadde jeg ikke trodd! Tok først strimmeltestene og tenkte at nei disse var litt svakere enn den ettermiddagsurinen i går, men skimter fortsatt noe der. Hmmm er fortsatt ikke helt overbevist :sorry: hadde forventet at strekene skulle være litt mer tydelig :oops::nailbiting: ikm i dag.
Hvordan går det med dere andre ? :joyful:
Jeg føler og at strimmeltestene mine er svake, men er nok litt sterkere i dag. Gratulerer så mye:)

Vedlegg

• E70B4568-9BA2-4BB9-8C62-3312EBB5F287.jpeg
    E70B4568-9BA2-4BB9-8C62-3312EBB5F287.jpeg
    24 KB · Visninger: 151
Dere som har fått positiv test, har dere hatt noen symptomer? :smiley-angelic006 dagene snigler seg avgårde her... :dance0187dpo her....
Hyppig vannlating, tørr i munn, stikking i livmor (både vondt og litt "drag"), nedpress i halebeinet og stråling i bakside lår. Ømme og litt mer spente bryst(men får ofte ømme pupper før pms og). Pluss at jeg lettere har fått tårer denne uka, bare lest noe trist, så har jeg fått tårer med en gang, det pleier jeg aldri å få:p

Gravid:smiley-bounce016 Forventet IKM i helga. Skulle egentlig ikke teste,men pga symptomene måtte jeg bare! Såå glad:hello2

Vedlegg

• 20200908_113255.jpg
    20200908_113255.jpg
    17,8 KB · Visninger: 131
Ojoj, her renner det inn med positive tester!! Så gøy. Jeg må innrømme at jeg er litt pessimistisk angående min egen test. Har ingen symptomer og har vel egentlig bare tenkt at dette ikke går. Jeg pleier å spotte før mens, så det er jo sann sett lett å finne ut om mens er på vei.. Bare 8 dpo, så jeg vet at håpet ikke er ute ennå, men klarer ikke å unngå at tankene går dit :shy::oops::rolleyes:

Back
Topp