IKM uke 37

Hopper inn her, jeg. Fikk mensen og smerter på mandag, etter blodspotting på søndag. Hadde sterke smerter og blødning i to dager, men gtestene er stigende positiv. Har ikke blødd noe i dag, bare spottet i går. Har vært å tatt en hcg-blodprøve i dag, så får vi se. Egentlig tenker jeg det må ha vært en sa og hcg som ikke er helt ute av kroppen. Men vet ikke helt hva jeg skal tenke og tro om det?
 
IKM og helt negativ test her. Da er vi nok klare for PP8 og (privat) utredning.

Masse tillykke til dere som har lyktes denne runden, og lykke til videre dere andre :signs003
 
Har IKM i morra, tok en test 12 dpo og den var helt hvit, jeg har ingen symptomer så regner med jeg får mensen i morra, men har jo fortsatt et lite håp. Gratulerer så mye til alle som er gravide og masse lykke til neste gang til dere andre, kanskje vi ses i neste IKM gruppe :D
 
Ettersom EL kom litt i overkant av en uke for sent, flytter jeg meg til en annen ikm-gruppe. Gratulerer til dere som er gravide, og lykke til til resten:Heartred
 
Nå et det vell bare meg igjen her inne :hilarious: men hadde IKM i går, men skjedde ingenting, får vell ta en test, men føler meg virkelig ikke gravid så tipper TR bare er litt sein... er det forresten noen andre her inne som ikke har no svar ennå? :hilarious:
 
Nå et det vell bare meg igjen her inne :hilarious: men hadde IKM i går, men skjedde ingenting, får vell ta en test, men føler meg virkelig ikke gravid så tipper TR bare er litt sein... er det forresten noen andre her inne som ikke har no svar ennå? :hilarious:

Jeg har heller ikke fått noe svar enda :hilarious: Men håper jeg får det iløpet av dagen :oops:
 
Hvordan skal jeg tolke denne? Kom fram med én gang, men synes ikke like godt når den har tørket inn. Burde jeg ta ny i formiddag? Ææææ jeg blir så usikker
 

Vedlegg

  • FF053A87-8582-4A7F-A092-8EF91E5C7766.jpeg
    FF053A87-8582-4A7F-A092-8EF91E5C7766.jpeg
    23,9 KB · Visninger: 78
  • 453161C4-7BBE-4FD9-BDCA-84557FB4EEC2.jpeg
    453161C4-7BBE-4FD9-BDCA-84557FB4EEC2.jpeg
    36,8 KB · Visninger: 78
Hvordan skal jeg tolke denne? Kom fram med én gang, men synes ikke like godt når den har tørket inn. Burde jeg ta ny i formiddag? Ææææ jeg blir så usikker

Skal det komme kryss på clearblue? vanskelig å si når fargen sklir sånn ut... ta ny du :D men du burde kanskje holde deg en stund eller vente til i morra tidlig, selvom det er kjedelig :hilarious: Med førstemann fikk jeg negativ test i uke 9 når jeg testa midt på dagen så fant det ikke ut før i uke 12 :hilarious:
 
Skal det komme kryss på clearblue? vanskelig å si når fargen sklir sånn ut... ta ny du :D men du burde kanskje holde deg en stund eller vente til i morra tidlig, selvom det er kjedelig :hilarious: Med førstemann fikk jeg negativ test i uke 9 når jeg testa midt på dagen så fant det ikke ut før i uke 12 :hilarious:

Det skal være kryss hvis man er gravid ja. Jeg ser tydelig et svakt blått kryss :oops: Blir så frustrert! Kan den ikke bare være helt blenda eller helt positiv så man vet helt sikkert?! Åååh :depressed:
 
Back
Topp