Skimter noeBare for å ha det avklart, det er ikke tiss som ligger på benken der!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter noeBare for å ha det avklart, det er ikke tiss som ligger på benken der!!
Her ogsåSer ut som tr her i dag
Nå et det vell bare meg igjen her inne men hadde IKM i går, men skjedde ingenting, får vell ta en test, men føler meg virkelig ikke gravid så tipper TR bare er litt sein... er det forresten noen andre her inne som ikke har no svar ennå?
Hvordan skal jeg tolke denne? Kom fram med én gang, men synes ikke like godt når den har tørket inn. Burde jeg ta ny i formiddag? Ææææ jeg blir så usikker
Jeg sniker fortsatt litt og heier på dere som er igjen
Satser på å få dere inn i mai-gruppa
Hvordan skal jeg tolke denne? Kom fram med én gang, men synes ikke like godt når den har tørket inn. Burde jeg ta ny i formiddag? Ææææ jeg blir så usikker
Skal det komme kryss på clearblue? vanskelig å si når fargen sklir sånn ut... ta ny du men du burde kanskje holde deg en stund eller vente til i morra tidlig, selvom det er kjedelig Med førstemann fikk jeg negativ test i uke 9 når jeg testa midt på dagen så fant det ikke ut før i uke 12