*** IKM uke 37 ***

Hvor mange er vi som skal teste i morgen tidlig? *spent*



Sent from my iPhone using BV Forum

IKM i dag. Hvordan har det gått med deg? Testet? :) Eller besøk av tr? :mad:
 
IKM i dag. Hvordan har det gått med deg? Testet? :) Eller besøk av tr? :mad:

Graviiiiid :) :) :)
Tok en test på søndag som var suuuupersvak, men i dag tok jeg cb digital som viste gravid 2-3 :) :)
Gratulerer til alle dere som har fått positiv test og lykke til til alle dere som starter på ny pp. Sender dere masse gravidstøv! <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Graviiiiid :) :) :)
Tok en test på søndag som var suuuupersvak, men i dag tok jeg cb digital som viste gravid 2-3 :) :)
Gratulerer til alle dere som har fått positiv test og lykke til til alle dere som starter på ny pp. Sender dere masse gravidstøv! <3


Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer!!! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Graviiiiid :) :) :)
Tok en test på søndag som var suuuupersvak, men i dag tok jeg cb digital som viste gravid 2-3 :) :)
Gratulerer til alle dere som har fått positiv test og lykke til til alle dere som starter på ny pp. Sender dere masse gravidstøv! <3


Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer! :)
 
Graviiiiid :) :) :)
Tok en test på søndag som var suuuupersvak, men i dag tok jeg cb digital som viste gravid 2-3 :) :)
Gratulerer til alle dere som har fått positiv test og lykke til til alle dere som starter på ny pp. Sender dere masse gravidstøv! <3


Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer :D
 
Ikm i dag, og ingen tr enda :) Men fint mulig at jeg hadde seinere el enn jeg trodde, og at ikm ikke er før til onsdag :p
 
Gratulerer til alle som har fått leieboer i magehulen denne uken!
Å til resten av dere vakre skapninger! LYKKE TIL I NESTE PP!
 
To 2 (!) tester i dag morges. Hvitt, hvitt og atter hvitt.

Hvem hadde trodd d skulle være så vanskelig å lage barn...... Sukk.

Hvordan har det gått da? Du hadde jo ikke IKM før i dag. :) Testet på nytt? :) Eller fått besøk av tr? :mad:
 
Ikm i dag, og ingen tr enda :) Men fint mulig at jeg hadde seinere el enn jeg trodde, og at ikm ikke er før til onsdag :p

Flytter deg til "passert IKM" så lenge jeg da. Du får gi beskjed om hva som skjer. ;)
 
Back
Topp