*** IKM uke 37 ***

3 dager til IKM. Faktisk ingen tegn ennå på at TR skal komme, men den dukker vel opp når den føler for det ;)
 
13 dpo, blendahvit test... Æsj....
Bare å følge med på temp (som fortsatt er høy) og prøve igjen om et par dager hvis ikke TR kommer.
Lykke til til dere andre som tester i dag!!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg lurer på om kroppen min ikke helt fikk til EL for et par uker sida :p Joda, fikk positive EL tester, men det er jo ingen garanti at kroppen får det til fordet (blir første EL etter pilleslutt). Grunnen til at jeg tror at kroppen prøver på nytt er fordi i går kveld kom det en del slim, og det har det ikke vært siden forrige EL (hvis det var da), kun hvit tynt utflod.
Og jeg tok en blendahvit graviditetstest i dag tidlig, men tok også denne EL testen o_O Den er ikke helt positiv, men det er neimen ikke langt ifra heller! Så jeg får fortsette å teste med EL tester, så kanskje jeg må inn i DPO land en gang til.. o_O
 

Vedlegg

  • 20140909_065418.jpg
    20140909_065418.jpg
    662,1 KB · Visninger: 68
Her er dagens test hos meg. IKM +1
Ingen strek men heller ingen TR.
*klø seg i hodet*

oohh.. nasty mye støv på det bildet ser jeg :oops:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    403,9 KB · Visninger: 88
Last edited:
Jeg har testet, 8 dpo, svak rosa strek innen fristen...men er på en doc morris(rest) fått falsk skyggestrek før... Men aldri etter bare to minutter, og ikke så klar rosa....tester igjen med clear blue på torsdag!! håpe..håpe håpe!!!:) Skal prøve å legge ut bilde i løpet av dagen...sent ute til jobb!!!!
 
Negativ test her idag, 10 dpo :(
 
Her er dagens test hos meg. IKM +1
Ingen strek men heller ingen TR.
*klø seg i hodet*

oohh.. nasty mye støv på det bildet ser jeg :oops:
Å :( skulle ønske jeg kunne si jeg ser en strek, men det gjør jeg dessverre ikke.... :(
Min test i dag ser prikk lik ut. Men tempen har ikke sunket enda, så håper fortsatt. Temper du?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp