*** IKM uke 37 ***

Dere... Den negative testen min har visst fått en skyggestrek nå lenge etter tidsfristen... Man kan vel ikke regne med sånt?? Super svak...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dere... Den negative testen min har visst fått en skyggestrek nå lenge etter tidsfristen... Man kan vel ikke regne med sånt?? Super svak...


Sent from my iPhone using BV Forum
ImageUploadedByBV Forum1410256204.140977.jpg
bildet.....!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ser en svaaaaak strek :)
Ja, men den er så svak at jeg tror bare det er merke etter der den "skulle ha vært", Hmm :confused:
Får ta tida til hjelp!
Men er det egentlig sånn at disse strimmeltestene er mindre følsomme enn en cb digital??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Strimmelen er mer sensitiv enn cbd
Okaj, da er det ikke vits i å svi av digital i dag/morra... Er tom for strimler, så får holde øye med tempen og teste med den digitale om 2-3 dager!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
TR kom en dag før tiden... jaja, hadde ikke helt troa denne pp... Gratulerer til dere gravide og lykke til med videre testing til dere andre :)
 
Gratulerer så mye til alle som er gravide:) Her er TR venta om 2 dager. Kjenner murringer, så hun er rett rundt hjørnet!
 
TR kom en dag før tiden... jaja, hadde ikke helt troa denne pp... Gratulerer til dere gravide og lykke til med videre testing til dere andre :)

Æsj så kjedelig. :( Lykke til i ny pp.
 
Vet ikke om jeg blir å klare å vente til i morgen med å teste igjen siden det kom en SVAK strek :O svir av en test i kveld og :p Testetøsa har kommet
 
Spotting og murringer har stoppet opp. Nå er det bare en rar, kilende følelse oppå magesekken og "bomullstrykk" (om det gir noen mening) nederst i magen. Forventer at tr dukker opp i morgen, men kjenner håpet stige bittelitt :p
 
Last edited:
Back
Topp