*** IKM uke 37 ***

Har litt vondt i puppene :p fikk svak skygge strek på to tester noe som jeg ikke fikk i går :)


Sent from my iPhone using BV Forum
ImageUploadedByBV Forum1410249672.371071.jpg
ImageUploadedByBV Forum1410249685.186575.jpg
ser dere de eller er det bare jeg som ser syner?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Å :( skulle ønske jeg kunne si jeg ser en strek, men det gjør jeg dessverre ikke.... :(
Min test i dag ser prikk lik ut. Men tempen har ikke sunket enda, så håper fortsatt. Temper du?


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei temper ikke... Det er så opp og ned når vi våkne i dette huset :p Så tror ikke jeg hadde klart å holde en "fast" tempe tid.
 
Nei temper ikke... Det er så opp og ned når vi våkne i dette huset :p Så tror ikke jeg hadde klart å holde en "fast" tempe tid.
Kjenner til det ja... Jeg har alarm 06.15 og stort sett er jeg da våken FØR vesla, men ikke alltid... Så hopper over noen dager innimellom...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjenner til det ja... Jeg har alarm 06.15 og stort sett er jeg da våken FØR vesla, men ikke alltid... Så hopper over noen dager innimellom...


Sent from my iPhone using BV Forum
hahaha da måtte jeg stått opp på den tiden hver dag... hvis jeg først våkner etter 6 får jeg ikke sove igjen :p
 
IKM i dag:

Tirsdag 9. september
kattungen, pp 3
 
hahaha da måtte jeg stått opp på den tiden hver dag... hvis jeg først våkner etter 6 får jeg ikke sove igjen :p
Jeg står ofte opp ca halv syv ja... Synes det er godt å kunne være på badet litt alene, og kanskje spise en banan eller noe før lillemor står opp... Skjønner ikke hvordan vi aldri klarer å komme oss ut av huset før kl 8 på morran!!??!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp