*** IKM uke 37 ***

Ser dere også to streker her? Må bare spørre. Tok testen midt på dagen og etter fem min hadde det ikke kommet noen streker. Trodde da den var effekt. Kom opp igjen nå og jeg så på den og ser ut som to streker. Er det håp?:oops:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    678,5 KB · Visninger: 107
Ser dere også to streker her? Må bare spørre. Tok testen midt på dagen og etter fem min hadde det ikke kommet noen streker. Trodde da den var effekt. Kom opp igjen nå og jeg så på den og ser ut som to streker. Er det håp?:oops:

Ser helt klart to streker, men så rart at kontrollstreken er så svak? Skulle den leses av etter 5 minutter da? Hva slags test er dette? Noen skal jo leses av enda senere.
 
Ser helt klart to streker, men så rart at kontrollstreken er så svak? Skulle den leses av etter 5 minutter da? Hva slags test er dette? Noen skal jo leses av enda senere.
Det står at alle svar etter 10 min ikke skal brukes. Jeg gikk jo etter fem så veit jo ikke når de kom:). Den heter certain. Veit ikke om det er noe vi har i Norge da jeg har kjøpt denne i Spania da vi er på ferie:)
 
Du vil få EL-termin 26. mai med EL 30. juli. :)

Jeg tester nok på onsdag, 8 dpo. Har tidligere i syklusen tatt en test-test og den var endelig så og si blendahvit (kan så vidt, i riktig lys, ane en skygge). Forrige pp var jo mine skyggestreker helt klart svakere enn tidligere. Så nå tror jeg ENDELIG hcg er helt nede mot omtrent 0 igjen.
Spennende, spennende! Og så godt hvis HCG er så og si borte nå :) Det er irriterende med ubetydelige skyggestreker! Det er derfor jeg venter til 10 dpo denne gangen (mine streker var ikke noe svakere i sist pp, men er jo mulig de er det nå da).

Merker jeg er mye mer rolig nå enn hvis jeg allerede skulle ha fått både en og to tester med skyggestreker som gjør meg gira og håpefull ;) Jeg er vel såpass realistisk at kommer det ingen strek i morgen, tviler jeg på at det har klaffet. Og det er godt å kunne teste og være ganske sikker på at svaret er riktig. Ikke masse synsing og kanskje-ing :) Hadde det ikke vært for skyggestrekene, hadde jeg garantert testet fra 8 dpo jeg og :p
 
Det står at alle svar etter 10 min ikke skal brukes. Jeg gikk jo etter fem så veit jo ikke når de kom:). Den heter certain. Veit ikke om det er noe vi har i Norge da jeg har kjøpt denne i Spania da vi er på ferie:)

Ja ok. Dumt du gikk for tidlig da, det må man aldri gjøre med en g-test. ;)

Sannsynligvis er du jo gravid med to så tydelige streker, men ville tatt en ny test og fulgt med på den ut tidsfristen. :)
 
Spennende, spennende! Og så godt hvis HCG er så og si borte nå :) Det er irriterende med ubetydelige skyggestreker! Det er derfor jeg venter til 10 dpo denne gangen (mine streker var ikke noe svakere i sist pp, men er jo mulig de er det nå da).

Merker jeg er mye mer rolig nå enn hvis jeg allerede skulle ha fått både en og to tester med skyggestreker som gjør meg gira og håpefull ;) Jeg er vel såpass realistisk at kommer det ingen strek i morgen, tviler jeg på at det har klaffet. Og det er godt å kunne teste og være ganske sikker på at svaret er riktig. Ikke masse synsing og kanskje-ing :)

Jeg synes strekene mine holdt seg sterke hver pp frem til de plutselig var mye svakere forrige pp, så det kan jo forhåpentligvis være sånn for deg og, MEN nå finner du det forhåpentligvis aldri ut da. ;)

Skjønner deg veldig godt når du venter. Det var litt derfor jeg tok en tidlig kontroll-test denne syklusen her. Om jeg får en strek jeg kan ta bilde av nå så er det noe nytt på gang rett og slett, og det er greit. For de dumme MA-restene var jo ikke noe å juble over akkurat. :mad:
 
Ja ok. Dumt du gikk for tidlig da, det må man aldri gjøre med en g-test. ;)

Sannsynligvis er du jo gravid med to så tydelige streker, men ville tatt en ny test og fulgt med på den ut tidsfristen. :)
Trodde det var etter 5 min, men etter jeg kom inn på nettet og fikk oversatt så står det 10:p Tar en ny i morgen når jeg våkner så får jeg håpe på samme resultat. Tror jeg vil bli litt skuffa om den viser noe annet nå:confused:
 
Trodde det var etter 5 min, men etter jeg kom inn på nettet og fikk oversatt så står det 10:p Tar en ny i morgen når jeg våkner så får jeg håpe på samme resultat. Tror jeg vil bli litt skuffa om den viser noe annet nå:confused:

Det skal nok gå bra. Jeg har aldri hatt så sterke streker etter tidsfristen uten å være gravid, og de dukket nok sikkert opp før 10 minutter siden de synes så godt. :)
 
8 dpo og klarte ikke å la vær... Negativ så klart
ImageUploadedByBV Forum1410199703.910076.jpg



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ser dere også to streker her? Må bare spørre. Tok testen midt på dagen og etter fem min hadde det ikke kommet noen streker. Trodde da den var effekt. Kom opp igjen nå og jeg så på den og ser ut som to streker. Er det håp?:oops:

Ser streken ja :D Ta en ny en med morgenurin i morgen! ;)
 
Har du tatt test enda da? :)
Tok en på dagen. Men det var ikke etter "ideelle" forhold. Men venninnene mine klarte ikke vente. Den var blanda hvit men venninna mi påstod hardnakka at hun så en skyggestrek. Og TR har fortsatt ikke hvis tegn til å komme. Det bobler i magen, stikker litt nå og da. Ryggen og låra verker så jeg vet ikke hva som skjer. Får teste igjen i morgen tidlig.



Taster fra Appen <3
 
Tok en på dagen. Men det var ikke etter "ideelle" forhold. Men venninnene mine klarte ikke vente. Den var blanda hvit men venninna mi påstod hardnakka at hun så en skyggestrek. Og TR har fortsatt ikke hvis tegn til å komme. Det bobler i magen, stikker litt nå og da. Ryggen og låra verker så jeg vet ikke hva som skjer. Får teste igjen i morgen tidlig.



Taster fra Appen <3

Lykke til med testen i morgen. :)
 
Hiver meg med selv om jeg ikke har helt troa.... IKM mandag den 8. sep. pp12... Hadde mye stikninger nedentil som jeg ikke har hatt på lenge, men det har avtatt de siste par dagene... men man vet vel aldri :) Disse symptomene blir man jo sprøe av å tolke egentlig... men vanskelig å unngå... Har vel egentlig funnet ut at etter p-pilleslutt så er min vanlige syklus slik at jeg får veldig ømme pupper nesten nøyaktig 1 uke før mens...

Hei. Du har IKM i dag. Hvordan har det gått? Testet? :) Eller fått besøk av tr? :mad:
 
Haha ja jeg vet det, men klarte ikke å la vær :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, det klarer ikke jeg heller 8 dpo, jeg mente mer at det er ingen grunn til å bry seg om negativ test 8 dpo. :p
 
Back
Topp