*** IKM uke 37 ***

Gratulerer til dere som er gravide! :)

Her begynte spottingen igjen igår... En uke etter el, samme som forrige pp :( Kan det være at egget blir befruktet men ikke fester seg? Hadde veldig kraftig TR til vanlig tid forrige pp, etter en uke med spotting, men fikk ikke positiv test... Tipper det blir det samme nå :/

Tidlig spotting kan være et tegn på enten ufullstendig EL eller defekt lutealfase. Da kan det hende du burde få prøve medisiner. Det kan være veldig vanskelig å bli gravid om man begynner å spotte tidlig etter EL. Det første du burde gjøre er å kartlegge helt sikkert når du har EL, så du vet nøyaktig når spottingen starter.

Det kan selvfølgelig være at alt er i orden også. Og noen blør (uskyldig) selv om de er gravide og. :)
 
Da var vi i uke 37. Jeg er 6 dpo og må vente en stund til testing. :)
 
IKM i dag.. Negativ test :( Men heller ingen TR. Jeg vet jo ikke 100% sikker om det er ikm siden jeg ikke har hatt en vanlig mens etter pilleslutt enda. Det jeg har gått utifra er bortfallsblødningen. Og det er 30 dager siden første blødningsdag.
Så har jeg gått utifra da jeg fikk positiv EL test lørdag 23 augus (clearblue digital). Men fortsatt ingen TR! Murringer, vond korsrygg, mye utflod, "strekk" nederst i magen, litt uggenhet nå og da. Og oppblåst ut av en annen verden! Ubehagelig.
 
Testet 8 dpo idag. Ingen antydning til noe der gitt... Kunne spart den testen, hehehe.

Håper på strek i slutten av uken. IKM sønd først.
 
IKM i dag.. Negativ test :( Men heller ingen TR. Jeg vet jo ikke 100% sikker om det er ikm siden jeg ikke har hatt en vanlig mens etter pilleslutt enda. Det jeg har gått utifra er bortfallsblødningen. Og det er 30 dager siden første blødningsdag.
Så har jeg gått utifra da jeg fikk positiv EL test lørdag 23 augus (clearblue digital). Men fortsatt ingen TR! Murringer, vond korsrygg, mye utflod, "strekk" nederst i magen, litt uggenhet nå og da. Og oppblåst ut av en annen verden! Ubehagelig.
:( satse på at den fortsatt ikke kommer!:mad:
 
Jaja.. IKM i dag.. Finner søren meg ikke testen min.. Så da må jeg vente med den :mad:
 
Skal love deg at det var driit digg å ikke ha hu på besøk på 10 mnd ;)
Jeg fikk ikke besøk før vesla var 10 mnd gammel jeg, så det var jo nesten halvannet år uten!!!! (Bortsett fra litt herk med den renselsen da, etter fødsel. Men den regnes ikke... ;) )


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gleder meg til tirsdag! Eller hvorfor gleder jeg meg egentlig til tirsdag? Det er jo ikke noe å glede seg til å få en blendahvit test? Rart hvordan man automatisk tenker frem mot IKM med fryd, men som oftest er IKM no forbanna drit. Rett og slett :p Æsj, jeg håper jeg snart kan hoppe av denne prøver-karusellen med spire i magen jeg. Sorry, det var pessimista som var innom igjen O:)
Ja, vi er rare!! Hvorfor glede seg til IKM?! :p men dessverre er vi visst ikke utstyrt med masse tålmodighet her.... :(
Jeg testet blendahvitt på 10dpo, men føler at jeg har ALLE tidlige graviditetssymptomer, føles prikk likt som de to gangene jeg HAR vært gravid, så tenker at jeg er en av dem som ikke tester positivt tidlig. (Har alltid testet ETTER IKM før nemlig...) og nå er jeg nesten litt redd for å teste igjen! Hver dag som TR ikke kommer er en dag som jeg fortsatt tror og håper jeg er gravid. :D og vil helst ikke avkrefte det med en negativ test... :rolleyes:
(12 dpo i dag, og tempen er fortsatt stabil...)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
IKM i dag.. Negativ test :( Men heller ingen TR. Jeg vet jo ikke 100% sikker om det er ikm siden jeg ikke har hatt en vanlig mens etter pilleslutt enda. Det jeg har gått utifra er bortfallsblødningen. Og det er 30 dager siden første blødningsdag.
Så har jeg gått utifra da jeg fikk positiv EL test lørdag 23 augus (clearblue digital). Men fortsatt ingen TR! Murringer, vond korsrygg, mye utflod, "strekk" nederst i magen, litt uggenhet nå og da. Og oppblåst ut av en annen verden! Ubehagelig.
Ingen TR = håp!!! ;)
(Temper du??)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen TR = håp!!! ;)
(Temper du??)


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, temper ikke :-( Så kan jo ikke være 100% sikker på at EL har vært heller. Har kjent på tappen gjennom syklusen..den har vært høyt oppe i over en uke nå. Og i helga og i dag enda høyere oppe og bakover. Den har gjemt seg :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
11 dpo og blendahvit test to av bestevenninnene mine som har slitt med å bli gravide er blitt det nå, så jeg håpet sååå at jeg skulle ha en spire i magen også


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, temper ikke :-( Så kan jo ikke være 100% sikker på at EL har vært heller. Har kjent på tappen gjennom syklusen..den har vært høyt oppe i over en uke nå. Og i helga og i dag enda høyere oppe og bakover. Den har gjemt seg :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Oi.. Kanskje du har el nå da?? Jeg trodde den skulle sitte høyt oppe ved el nemlig... Men kanskje den gjør det når man er gravid også?!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei alle ventere☺️. Venter IKM nå til onsdagen og trodde vel ikke jeg skulle være så spent som jeg er Det startet med at jeg fikk mensmurringer allerede forrige onsdag ( stikkinger både i høyre og venstre side), kan så vidt se på en vannflaske uten at jeg må tisse og i går hadde jeg "sting" fra venstre side i magen til bak i korsryggen. Føler meg nesten som en hyppokonder når jeg skriver her nå, men har litt god tid til å kjenne etter da jeg bedriver tiden med og ha ferie og nyter late og "stressende" dager i Spania☺️ Er det noen som kjenner seg igjen?
 
Oi.. Kanskje du har el nå da?? Jeg trodde den skulle sitte høyt oppe ved el nemlig... Men kanskje den gjør det når man er gravid også?!


Sent from my iPhone using BV Forum
Den kan visst også sitte høyt oppe ved tidlig graviditet. Men den tappen er forskjellig fra person til person. Vanlig så er den langt nede og åpen når TR skal komme. Da jeg fikk positiv EL test føltes ikke tappen sånn som den gjør nå. Og i tillegg til positiv el test hadde jeg mye slim og med litt blodspor. Nå er det bare masse hvit lotionaktig utflod :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hei alle ventere☺️. Venter IKM nå til onsdagen og trodde vel ikke jeg skulle være så spent som jeg er Det startet med at jeg fikk mensmurringer allerede forrige onsdag ( stikkinger både i høyre og venstre side), kan så vidt se på en vannflaske uten at jeg må tisse og i går hadde jeg "sting" fra venstre side i magen til bak i korsryggen. Føler meg nesten som en hyppokonder når jeg skriver her nå, men har litt god tid til å kjenne etter da jeg bedriver tiden med og ha ferie og nyter late og "stressende" dager i Spania☺️ Er det noen som kjenner seg igjen?
Jeg kjenner meg igjen! Men fikk negativ test i dag på ikm dagen :-( men fortsatt ingen mensen!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk ikke besøk før vesla var 10 mnd gammel jeg, så det var jo nesten halvannet år uten!!!! (Bortsett fra litt herk med den renselsen da, etter fødsel. Men den regnes ikke... ;) )


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det er noen som er heldig! ;) ja den renselsen kunne jeg fint vært foruten :p
 
Jeg kjenner meg igjen! Men fikk negativ test i dag på ikm dagen :-( men fortsatt ingen mensen!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Da er det jo fortsatt håp☺️. Krysser fingrene for deg. Tar selv en test i morgen så får vi se hvor det bærer denne pp
 
Back
Topp