*** IKM uke 37 ***

Det skjønner jeg godt. Masse lykke til da :) har onsdag vis syklusen er normal. Men det vet jeg ikke enda.


Sent from my iPhone using BV Forum
krysser fingre og tær for at TR ikke kommer din vei! ;)
 
10 bare?? jeg vet TR fri frem til til snuppa var 6 mnd :p hehe

Heheh, ja måtte slutte å amme når lillemann var 3 dager gammel pga barselavdelinga her :( Så da kom tanta tilbake 6 uker etterpå gitt :p
 
Gleder meg til tirsdag! Eller hvorfor gleder jeg meg egentlig til tirsdag? Det er jo ikke noe å glede seg til å få en blendahvit test? Rart hvordan man automatisk tenker frem mot IKM med fryd, men som oftest er IKM no forbanna drit. Rett og slett :p Æsj, jeg håper jeg snart kan hoppe av denne prøver-karusellen med spire i magen jeg. Sorry, det var pessimista som var innom igjen O:)
 
Gravid-følelsen har begynt å komme. Masse murringer (som selfølgelig like greit kan være mensen) nederst i magen og føler det litt på kroppen. Blir spennende å se mot slutten av neste uke :)
 
Gleder meg til tirsdag! Eller hvorfor gleder jeg meg egentlig til tirsdag? Det er jo ikke noe å glede seg til å få en blendahvit test? Rart hvordan man automatisk tenker frem mot IKM med fryd, men som oftest er IKM no forbanna drit. Rett og slett :p Æsj, jeg håper jeg snart kan hoppe av denne prøver-karusellen med spire i magen jeg. Sorry, det var pessimista som var innom igjen O:)

Skjønner deg godt! Er litt der i dag jeg også :/
 
Har kommet endel nå de siste dagene. Men kan jo like gjerne være tilfeldig at jeg bare går å leter etter symptomer men har sånn gravid følelse i kroppen. Kjenner jeg blir skuffa denne pp om tr kommer :-/
Krysser fingrene :-SS
 
Gratulerer til dere som er gravide! :)

Her begynte spottingen igjen igår... En uke etter el, samme som forrige pp :( Kan det være at egget blir befruktet men ikke fester seg? Hadde veldig kraftig TR til vanlig tid forrige pp, etter en uke med spotting, men fikk ikke positiv test... Tipper det blir det samme nå :/
 
ImageUploadedByBV Forum1410130009.131378.jpg
tok da en test på kveldsurin nå i ste, streken er bare en skyggestrek.. Men tror nok jeg venter noen dager før ny test :) har ikke helt troa etter 4 år med skyggestreker og ingen baby.. Men blir snart vår tur :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vis vedlegget 76606 tok da en test på kveldsurin nå i ste, streken er bare en skyggestrek.. Men tror nok jeg venter noen dager før ny test :) har ikke helt troa etter 4 år med skyggestreker og ingen baby.. Men blir snart vår tur :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Klarer dessverre ikke se mye i det hele tatt på telefonen. Litt mørkt er jeg redd. Men krysser fingrene for deg!



Taster fra Appen <3
 
Back
Topp