*** IKM uke 37 ***

Den kan visst også sitte høyt oppe ved tidlig graviditet. Men den tappen er forskjellig fra person til person. Vanlig så er den langt nede og åpen når TR skal komme. Da jeg fikk positiv EL test føltes ikke tappen sånn som den gjør nå. Og i tillegg til positiv el test hadde jeg mye slim og med litt blodspor. Nå er det bare masse hvit lotionaktig utflod :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Forvirrende... :confused:
Håper du får en positiv g-test snart! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Negativ test idag,eller syns æ kan skimte no ultrasvakt :p enda tidlig så får prøve å vente et par dager t ;)
 
Angående tappetafsing:

Dersom du er gravid kan det å tafse på tappen stimulere livmoren og i verste fall gi tidlig abort. Dessuten kan du få infeksjon om fingeren har bakterier på seg, og det kan også ende dårlig om du er gravid. Derfor burde tappen få være helt i fred etter EL. Og før EL burde man ha gullende ren finger og kortklipt ren negl dersom man vil tafse for å finne EL.

Det er ikke farlig med penis da livmortappen normalt trekker seg opp og vender seg bakover ved samleie.
 
Trenger jeg vente 4 timer fra siste dobesøk for å ta test i dag når jeg har IKM?



Taster fra Appen <3
 
Angående tappetafsing:

Dersom du er gravid kan det å tafse på tappen stimulere livmoren og i verste fall gi tidlig abort. Dessuten kan du få infeksjon om fingeren har bakterier på seg, og det kan også ende dårlig om du er gravid. Derfor burde tappen få være helt i fred etter EL. Og før EL burde man ha gullende ren finger og kortklipt ren negl dersom man vil tafse for å finne EL.

Det er ikke farlig med penis da livmortappen normalt trekker seg opp og vender seg bakover ved samleie.
Jeg vasker alltid hendene før jeg har kjent etter tappen. Og jeg kjenner aldri etter en åpning eller noe. Det eneste jeg kjenner etter er hvor den ligger. Jeg graver ikke rundt for å kjenne tydelig på den :p
 
Og der kom TR, hele 3 dager før den skulle..... Det er 4 pp vi går inn i nå, ikke hårreisende helt enda, men jeg tar meg selv i å bli bekymret likevel. Jeg som trodde vi var hyperfruktbare. Har fått meg en alvorlig realitetssjekk! Men håper spira sitter snart :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vasker alltid hendene før jeg har kjent etter tappen. Og jeg kjenner aldri etter en åpning eller noe. Det eneste jeg kjenner etter er hvor den ligger. Jeg graver ikke rundt for å kjenne tydelig på den :p

Det var bare til orientering. Det er en risiko gynekologer anbefaler at man ikke tar, så velger selvfølgelig hver enkelt selv. :) Jeg gjør det konsekvent ikke etter EL.
 
Trenger jeg vente 4 timer fra siste dobesøk for å ta test i dag når jeg har IKM?



Taster fra Appen <3

Det er lurt å holde seg en stund og gjerne ikke drikke så mye før testing, men de fleste vil nok få tydelig strek uansett ved IKM. :)
 
Og der kom TR, hele 3 dager før den skulle..... Det er 4 pp vi går inn i nå, ikke hårreisende helt enda, men jeg tar meg selv i å bli bekymret likevel. Jeg som trodde vi var hyperfruktbare. Har fått meg en alvorlig realitetssjekk! Men håper spira sitter snart :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj så kjedelig! :(

Du kan fortsatt være hyperfruktbar altså. De fleste egg og sædceller går til grunne bare fordi det er så himla mye som skal klaffe for at det blir baby ut av det.
 
Og der kom TR, hele 3 dager før den skulle..... Det er 4 pp vi går inn i nå, ikke hårreisende helt enda, men jeg tar meg selv i å bli bekymret likevel. Jeg som trodde vi var hyperfruktbare. Har fått meg en alvorlig realitetssjekk! Men håper spira sitter snart :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Så synd... Lykke til i 4pp!
 
Dette er de som har IKM i dag, og ikke er flyttet til gravid/tr enda. Håper dere får positive tester:

Mandag 8. september
Mirell
angel2014
Chibi, pp 1
3nøtter, pp 12
 
Kjøpte ny test i dag! Klarte seff ikke å vente til i morgen tidlig.. Men fortsatt svak skyggestrek, bare st i dag var det på en cb+.. Nå skal jeg vente til jeg får ebay testene mine uti uka..

Tr har iallefall ikke kommet og håpet er der enda ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpte ny test i dag! Klarte seff ikke å vente til i morgen tidlig.. Men fortsatt svak skyggestrek, bare st i dag var det på en cb+.. Nå skal jeg vente til jeg får ebay testene mine uti uka..

Tr har iallefall ikke kommet og håpet er der enda ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Bilde? :)
 
Gleder meg til tirsdag! Eller hvorfor gleder jeg meg egentlig til tirsdag? Det er jo ikke noe å glede seg til å få en blendahvit test? Rart hvordan man automatisk tenker frem mot IKM med fryd, men som oftest er IKM no forbanna drit. Rett og slett :p Æsj, jeg håper jeg snart kan hoppe av denne prøver-karusellen med spire i magen jeg. Sorry, det var pessimista som var innom igjen O:)

Fort gjort å bli litt pessimist når månedene går, og vi er kommet til september... Det er jo feil at vi er her fortsatt. Jeg merker at jeg begynner å tenke at tr kommer nok uansett, så selv om Testetøsa er her så er jeg ikke spesielt optimistisk. Jeg håper virkelig vi skal flytte ut herfra snart altså. Jeg merker at jeg har stort behov for å bli gravid før det blir termin august 2015, som plutselig virker "veldig nærme". Huff. Nå drar jeg deg kanskje bare ned sammen med meg? Håper du får positiv test i morgen!
 
Fort gjort å bli litt pessimist når månedene går, og vi er kommet til september... Det er jo feil at vi er her fortsatt. Jeg merker at jeg begynner å tenke at tr kommer nok uansett, så selv om Testetøsa er her så er jeg ikke spesielt optimistisk. Jeg håper virkelig vi skal flytte ut herfra snart altså. Jeg merker at jeg har stort behov for å bli gravid før det blir termin august 2015, som plutselig virker "veldig nærme". Huff. Nå drar jeg deg kanskje bare ned sammen med meg? Håper du får positiv test i morgen!
Ja, det er vel ingen av oss som i januar og februar, hadde trodd vi skulle gå september i møte med tom mage spire-wise :( August 2015 nærmer seg med stormskritt ja. Vil ikke! Vil ha mai! Eller juni eller hva pokker en eventuell spire nå vil si. Jeg har gått i surr. :p Håper du også får positiv test om et par dager!! Eller når overtar testetøsa? ;)
 
Ja, det er vel ingen av oss som i januar og februar, hadde trodd vi skulle gå september i møte med tom mage spire-wise :( August 2015 nærmer seg med stormskritt ja. Vil ikke! Vil ha mai! Eller juni eller hva pokker en eventuell spire nå vil si. Jeg har gått i surr. :p Håper du også får positiv test om et par dager!! Eller når overtar testetøsa? ;)

Du vil få EL-termin 26. mai med EL 30. juli. :)

Jeg tester nok på onsdag, 8 dpo. Har tidligere i syklusen tatt en test-test og den var endelig så og si blendahvit (kan så vidt, i riktig lys, ane en skygge). Forrige pp var jo mine skyggestreker helt klart svakere enn tidligere. Så nå tror jeg ENDELIG hcg er helt nede mot omtrent 0 igjen.
 
Kjennes ut som tr er på vei her. Har begynt å spotte og har endel murringer :mad:

Æsj. :( Håper hun ikke kommer, og at det bare er såre slimhinner. Du får oppdatere oss.
 
Back
Topp