*** IKM uke 37 ***

Jeg fikk også veldig tidlig symptomer de tre andre gangene jeg har vært gravid i år. Så når jeg ble gravid i mai, visste jeg det allerede 3-4 dpo. :-P Tror jeg har "raske egg" eller noe.. ;-) Hadde samme symptomer som du har nå...

Oi det er ikke dårlig da :D Jeg merka det vel rundt 5 dpo eller noe tror jeg, så er spent nå :)
 
Gratulerer så mye til dere med positive tester. Så gøy å se :D Og det er nå testetøsa er i ferd med å flytte inn her. Når alle andre begynner testinga. Jeg må virkelig forte meg å tisse de neste dagene før jeg sitter der med en test i handa. Haha. 3 dager til testing!
 
Det skal visstnok hjelpe til litt med å bli gravid ;) Men siden jeg ikke hadde noen erfaring med å prøve, så kan jeg virkelig ikke si om det hjalp til at det klaffet på 1pp eller om vi hadde klart det på egen hånd :P Får hvertfall kjøpt dem begge på helsekostbutikken :)

Okay. Har sett at det er flere som prøver det. Ja, kan jo være tilfeldig men det vet man jo ikke :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Okay. Har sett at det er flere som prøver det. Ja, kan jo være tilfeldig men det vet man jo ikke :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja jeg ble tipset om det, så jeg skulle prøve, men var jo ikke mange pillene jeg fikk tatt :P
 
Ja jeg ble tipset om det, så jeg skulle prøve, men var jo ikke mange pillene jeg fikk tatt :P

Nei, når det klaffa med en gang så skjønner jeg at du ikke fikk tatt så mange :) kanskje jeg må prøve det etterhvert. Kjøpt gtest nå, blir nok negativ men klør i fingra for å teste. Man vet jo aldri :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, når det klaffa med en gang så skjønner jeg at du ikke fikk tatt så mange :) kanskje jeg må prøve det etterhvert. Kjøpt gtest nå, blir nok negativ men klør i fingra for å teste. Man vet jo aldri :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Nei er jo verdt et forsøk ;)

Heheh, man skal aldri si aldri ;) Er jo mange som ikke tror dem er gravide i det hele tatt, men står der med positiv test ;)
 
Nei er jo verdt et forsøk ;)

Heheh, man skal aldri si aldri ;) Er jo mange som ikke tror dem er gravide i det hele tatt, men står der med positiv test ;)

Ja, hvis det kan hjelpe så hvorfor ikke :p

Ja, det kan jo skje det også så greit å ta en test. Litt mer spenning i hverdagen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde superpositive EL lør, og sønd. Brukte billig strips, men den slo ut nesten selvlysende søndag. Alle symptomer stemte i også begge dager, så er helt sikker. Kroppen var liksom slitsomt overtydelig .

Mandagen var billig test fortsatt pos, men svakere, og symptomer i ferd m å avta. Har alltid både el og TR samme dag, hver måned. Er liksom sorg og glede hver 14 dag her .

Tok også en CB digital EL mand, og den var neg (ikke smilefjes). Betyr det at jeg er 6 dpo? Har aldri regnet på det på den måten før... IKM neste sønd.

Jeg må ellers si at jeg antagelig er dronningen av innbilte svangerskap dette året. . Uten at det har hjulpet en eneste gang. (12pp).

Vi starter m IVF neste måned om dette ikke lykkes, så kryss fingre for at mine ømme pupper denne måneden betyr
 
8 dpo og jeg har tissa i doen og ikke i en kopp. *klappe seg selv på skuldra* Haha :D
 
IKM i morgen. Gruer meg egentlig litt. Forventer TR men håper på noe annet.



Taster fra Appen <3
 
Neei :( Hvor mange dpo er du i dag?

Har egentlig ikke peiling :/ hadde litt smerter i eggstokkene 25-27 aug ca som ga seg før de kom tilbake den helga. Ble hjemme fra jobb mandagen etter og etter det ga de værste smertene seg. Så el må ha vært den uka der evt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp