*** IKM uke 37 ***

Da fikk jeg svaret! 10 dpo , suuuuper fornøyd og glad ❤️ Nå håper jeg bare den spiren klamrer seg fast denne gangen!!!☺️ Du kan sette meg opp på gravid tror jeg
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    142,2 KB · Visninger: 91
Takk !! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dere som er gravide. Har dere noen symptomer nå?



Taster fra Appen <3

Merker ikke så mye egentlig! Kjenner det stikker litt nederst i magen. Men dette tenkte jeg vel egentlig at var mens smerter, men tydeligvis ikke :) så har jeg litt smerter i tenna!? Aner ikke om det er er symptom eller om jeg bare burde komme meg til tannlege. Haha :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan ser testene dine ut da ?:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke tatt noen tester enda siden jeg bare er 6 dpo ;) Venter til tirsdag, da er jeg 9 dpo :) Men merker at jeg må tisse mye oftere, har mørkere urin (oi her snakker vi detaljer :P ), mer utflod, mørkere utflod, ofte svimmel og mye mere trøtt :) Så er skikkelig spent nå :D
 
Må også legge til at jeg fikk fryktelig tidlig symtomer i fjor også ;)
 
Må også legge til at jeg fikk fryktelig tidlig symtomer i fjor også ;)
Jeg fikk også veldig tidlig symptomer de tre andre gangene jeg har vært gravid i år. Så når jeg ble gravid i mai, visste jeg det allerede 3-4 dpo. :-P Tror jeg har "raske egg" eller noe.. ;-) Hadde samme symptomer som du har nå...
 
Dere som er gravide. Har dere noen symptomer nå?



Taster fra Appen <3
Ikke mye, men er veldig trøtt og småuggen på kveldene. Kan være tilfeldig :-P
 
Har ikke tatt noen tester enda siden jeg bare er 6 dpo ;) Venter til tirsdag, da er jeg 9 dpo :) Men merker at jeg må tisse mye oftere, har mørkere urin (oi her snakker vi detaljer :P ), mer utflod, mørkere utflod, ofte svimmel og mye mere trøtt :) Så er skikkelig spent nå :D

Ja det skjønner jeg ! Hadde vært spent da jeg og. Men det høres jo veldig lovende ut da ! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp