*** IKM uke 37 ***

Tok denne testen i dag.. 2 dager igjen til IKM. Tok også en clearblue plus, men den var så negativ som den kan få være.
Jeg ser en kjempesvak strek på strimmelen, men jeg vet ikke om den syns på bildet.
Uansett.. Jeg vet ikke om jeg skal tolke det som en skyggestrek eller en lurestrek, men i mitt hodet så er den negativ. Ikke snøblind, men ikke positiv heller. Jeg er vanskelig å tilfredstille :laughing021
jeg ser en skyggestrek! trengte ikke kikke etter den en gang!
kanskje det lønte seg å vente en dag :P hahaha
 
jeg ser en skyggestrek! trengte ikke kikke etter den en gang!
kanskje det lønte seg å vente en dag :p hahaha
Haha jah! Jeg blir å fortsette med det :P
Ny test blir tatt på mandag! Har jeg klart å ha en testefri dag en gang, kan jeg klare det igjen! :P
 
Haha jah! Jeg blir å fortsette med det :p
Ny test blir tatt på mandag! Har jeg klart å ha en testefri dag en gang, kan jeg klare det igjen! :p
STÅ PÅ! jeg har trua på deg!!! Siden jeg har IKM på mandag har jeg bestemt meg for bare å vente på TR.
Det blir bare pes. Også skal vi i bursdag i morgen. å jeg orker ikke gå rundt å være mutt i morgen fordi testen var negativ.
 
STÅ PÅ! jeg har trua på deg!!! Siden jeg har IKM på mandag har jeg bestemt meg for bare å vente på TR.
Det blir bare pes. Også skal vi i bursdag i morgen. å jeg orker ikke gå rundt å være mutt i morgen fordi testen var negativ.
Lurt!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
STÅ PÅ! jeg har trua på deg!!! Siden jeg har IKM på mandag har jeg bestemt meg for bare å vente på TR.
Det blir bare pes. Også skal vi i bursdag i morgen. å jeg orker ikke gå rundt å være mutt i morgen fordi testen var negativ.
Takk :P
TR kommer ikke til deg på mandag! Den bør holde seg langt vekk! :D
 
Hva er alt det greiene egentlig?? Er jo helt grønn på sånne ting. Ja, vi får håpe :) ellers så får jeg begynne å teste etter el. Hvis det ikke klaffer denne mnd da.


Sent from my iPhone using BV Forum

Det skal visstnok hjelpe til litt med å bli gravid ;) Men siden jeg ikke hadde noen erfaring med å prøve, så kan jeg virkelig ikke si om det hjalp til at det klaffet på 1pp eller om vi hadde klart det på egen hånd :P Får hvertfall kjøpt dem begge på helsekostbutikken :)
 
Streken blir stadig sterkere, så nå kan jeg vel flyttes til "gravid" på lista :) Kvalmen og gravid-humøret mitt er også kommet nå :p Det første mannen sa når han så første testen var: Jeg flytter..! ;) Han bodde med pregzilla noen måneder tidligere i sommer, og det var nok ikke bare bare...
 
Streken blir stadig sterkere, så nå kan jeg vel flyttes til "gravid" på lista :) Kvalmen og gravid-humøret mitt er også kommet nå :p Det første mannen sa når han så første testen var: Jeg flytter..! ;) Han bodde med pregzilla noen måneder tidligere i sommer, og det var nok ikke bare bare...
Haha!
Vel, håper at spiren sitter godt, lykke til både til deg og gubben, ha ha! :D



Sent from my iPhone using BV Forum
 
13dpo :-) bare sett meg på gravid :-D
 

Vedlegg

  • 1410008504297.jpg
    1410008504297.jpg
    34 KB · Visninger: 98
Back
Topp