*** IKM uke 37 ***

Har egentlig ikke peiling :/ hadde litt smerter i eggstokkene 25-27 aug ca som ga seg før de kom tilbake den helga. Ble hjemme fra jobb mandagen etter og etter det ga de værste smertene seg. Så el må ha vært den uka der evt.


Sent from my iPhone using BV Forum

Ahaaa :/ Hmmm, får bare vente å se litt da, på om tr kommer eller ikke ;)
 
Ja, må nesten det da gitt :p får ikke gjort noe annet. Men håper ikke tr dukker opp men tror den gjør det.


Sent from my iPhone using BV Forum

Neeeida, den teite tanta har bare med å holde seg vekk! ;)
 
Streken blir stadig sterkere, så nå kan jeg vel flyttes til "gravid" på lista :) Kvalmen og gravid-humøret mitt er også kommet nå :p Det første mannen sa når han så første testen var: Jeg flytter..! ;) Han bodde med pregzilla noen måneder tidligere i sommer, og det var nok ikke bare bare...
13dpo :-) bare sett meg på gravid :-D
Da fikk jeg svaret! 10 dpo , suuuuper fornøyd og glad ❤️ Nå håper jeg bare den spiren klamrer seg fast denne gangen!!!☺️ Du kan sette meg opp på gravid tror jeg

Gratulerer så mye til dere alle tre! ♥ Jeg håper at vi blir mange som følger etter. :)
 
Er vi klare for IKM uka vår da jenter? I morgen er vi ikke i uke 37.



Taster fra Appen <3
 
Har vært på hytta i helga. Egentlig veldig deilig å tenke på noe annet! :p Måtte jo selvfølgelig ta en test nå i kveld når jeg kom hjem, negativ :( er 11 dpo og hadde litt følelsen at det hadde klaffa denne gangen, at det var vår tur nå. Har aldri sett så mye som antydning til strek noen gang, og begynner å bli lei av aldri å få håpe... :oops: gir ikke opp helt enda. Har ikke begynt å spotte enda, noe jeg burde begynt med i går. Arrrg, at dette skal være så vanskelig og vondt!! :smiley-angry019

Men ønsker dere alt godt dere som har fått positiv test allerede!!:)
 
Jeg er klar :) blir spennende framover og håper jo på at spiren sitter for alle oss som ikke vet noe enda :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja. Blir spennende å se. Kjenner jeg grugleder meg til i morgen da jeg har IKM.



Taster fra Appen <3
 
hahaha ja det vet jeg jo
:laughing025:laughing025:laughing025:laughing025:laughing025
hvor mange tester har du brukt? :p
Hmmm.. skal vi seeeee....6 stk tror jeg det har kommet opp i nå.. muligens 7? Er så vanskelig å holde tellinga! :laughing021
 
Back
Topp