*** IKM uke 37 ***

Jeg fikk en sånn 10dpo lenge etter fristen :) dagen etter fikk jeg svak men tydelig innen fristen :) lykke til!
Å, gjorde du?? Såå bra!! Ja, jeg er 13 dpo i dag, men det er jo da fortsatt FØR IKM... håper at den er sterkere i morra!! Problemet er bare at jeg har gått tom for strimler (hadde nemlig ikke forutsett at jeg skulle forvandles til testetøs :p), så enten prøver jeg en el-test strimel i morra litt for moro skyld, ellers så blir det ingenting i morra.
Har en CB digital, men den svir jeg ikke av før på torsdag på 15 dpo!
 
Gratulerer til alle m positiv test her inne! :)))

Her er d fortsatt tidlig. IKM sønd, el mand. Kroppen er full av symptomer, som erfaringsmessig har vist seg å være TR symptomer hos meg dette året. Har vært gravid før og vet jo at det er like symptomer.

Har vært mye innbilt gravid i perioden mellom el og tr her ;-)

Håper d klaffer likevel denne gangen.

Ps, testene i skuffen hyler på meg. :-/
 
Ja det gjorde jeg. Med mindre det står skrevet på testen kan man dessverre ikke tro på de om det har gått over 10 min. Nå håper jeg bare ikke TR kommer i morgen:)
Ja tenker litt sånn jeg også, at det ikke er heelt til å stole på. Håper TR ikke kommer til deg i morra, men en ny positiv test istedet!! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer til alle m positiv test her inne! :)))

Her er d fortsatt tidlig. IKM sønd, el mand. Kroppen er full av symptomer, som erfaringsmessig har vist seg å være TR symptomer hos meg dette året. Har vært gravid før og vet jo at det er like symptomer.

Har vært mye innbilt gravid i perioden mellom el og tr her ;-)

Håper d klaffer likevel denne gangen.

Ps, testene i skuffen hyler på meg. :-/
Lykke til med de neste "tålmodighetsprøve" dagene! Håper det ender med positiv test!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Aaaaff, alle symptomene jeg kjente er blitt helt borte, så da lurer jeg på om el var til riktig tid alikevel :( Og da er det hvertfall ikke noen spire :(
 
Aaaaff, alle symptomene jeg kjente er blitt helt borte, så da lurer jeg på om el var til riktig tid alikevel :( Og da er det hvertfall ikke noen spire :(
Det går opp og ned med symptomer, noen dager har man ingen, andre dager har man alle! Ikke gi opp riktig enda. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Aaaaff, alle symptomene jeg kjente er blitt helt borte, så da lurer jeg på om el var til riktig tid alikevel :( Og da er det hvertfall ikke noen spire :(
Sist gang jeg ble gravid så fikk jeg ikke symptomer før i uke 5 og de kom og gikk :p så ikke mist håpet :)
 
Det murrer og stikker mye i dag altså. Er det ei monstertante som gjør seg klar? Sukk..
 
Det murrer og stikker mye i dag altså. Er det ei monstertante som gjør seg klar? Sukk..
Håper ikke det..... Livmoren som er igang med å beskytte et gullegg...??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper ikke det..... Livmoren som er igang med å beskytte et gullegg...??


Sent from my iPhone using BV Forum
Vet ikke om jeg tør å håpe på det. Når jeg virkelig vrir hjernebarken, har det nok murret på denne måten før uten at det betød spire også. Nei, pessimista i dag altså. :p Men jeg håper så klart! :)
 
Vet ikke om jeg tør å håpe på det. Når jeg virkelig vrir hjernebarken, har det nok murret på denne måten før uten at det betød spire også. Nei, pessimista i dag altså. :p Men jeg håper så klart! :)
Så lenge tempen holder, holder håpet! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det går opp og ned med symptomer, noen dager har man ingen, andre dager har man alle! Ikke gi opp riktig enda. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

True that ;) Men i fjor så gikk jeg ikke en dag uten symptomer fra uke 3 :p Men er jo også mulig at el kom som den egentlig skal og at ikm ikke er før neste onsdag :(
 
Fikk denne testen i ettermiddag.. Usikker på Kordan æ ska tolke den?heh....
 

Vedlegg

  • 1410297569049.jpg
    1410297569049.jpg
    30 KB · Visninger: 101
Tatt på kvelds urin :eek:
ImageUploadedByBV Forum1410297989.681303.jpg
ImageUploadedByBV Forum1410298012.580299.jpg
ImageUploadedByBV Forum1410298023.981434.jpg
hva tror dere ?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp