*** IKM uke 37 ***

Da kan jeg informere om at TR har ankommet :-( Å det med ett smell. Kraftig hodepine og krampetak som vekket meg i natt. Så da får jeg trekke meg inn i ny PP



Taster fra Appen <3

Æsj så kjedelig. :( Lykke til i ny pp!
 
IKM i dag:

Onsdag 10. september
Tutta_86, pp 1
_Koala_
Newbie83, pp 6
happymum89, pp 4 etter MA
Nora89, pp 6
Lykke_, pp 2
 
Gratulerer. Skal jeg flytte deg til gravid på listen i hovedinnlegget i tråden her? :) :D
Ja hvis det ikke er litt tidlig da? :p har ikm på lørdag så er redd for at det plutselig blir kjemisk siden det er så tidlig eller?
 
Ja hvis det ikke er litt tidlig da? :p har ikm på lørdag så er redd for at det plutselig blir kjemisk siden det er så tidlig eller?

Spontanabort kan jo dessverre skje når som helst. Kjemisk betyr bare at du opplever spontanabort før 5+0. Forhåpentligvis skal du ikke oppleve SA verken før eller senere nå.
 
IKM i dag:

Onsdag 10. september
Tutta_86, pp 1
_Koala_
Newbie83, pp 6
happymum89, pp 4 etter MA
Nora89, pp 6
Lykke_, pp 2

Ingen spotting, ingen murringer og foreløpig ingen tr!! :S men negativ test på morgenen, så vet ikke helt hva jeg skal tro :( forbereder meg på tantebesøk i morgen...
 
Hei! Jeg tok en digital igjen idag! Hadde ikm igår! Så stod det at jeg var 2-3 uker på vei...vil det si at jeg kanskje skulle hatt mensen forrige uke istedenfor ? Og at jeg kanskje er i feil ikm tråd ?? Eller roter jeg noe fullstendig nå :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei! Jeg tok en digital igjen idag! Hadde ikm igår! Så stod det at jeg var 2-3 uker på vei...vil det si at jeg kanskje skulle hatt mensen forrige uke istedenfor ? Og at jeg kanskje er i feil ikm tråd ?? Eller roter jeg noe fullstendig nå :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Det sier bare at hcg er mellom 200 og 2000, det er individuelt når hcg stiger så det er bare omtrentlig de ukene altså. :)
Du kan se her for variasjon i hcg nivå hos gravide kvinner og de digitale testene; http://forum.babyverden.no/threads/...mlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/ ;)
 
Testen var negativ, så tanta kommer nok i morgen. Tar en pause en liten stund.

Skal jeg flytte deg til tr nå da? Jeg pleier å vente til dere faktisk får besøk da, siden man jo kan få sen positiv test, men om du skal ha pause så vil jeg jo ikke mase på deg heller. :)
 
Ingen spotting, ingen murringer og foreløpig ingen tr!! :S men negativ test på morgenen, så vet ikke helt hva jeg skal tro :( forbereder meg på tantebesøk i morgen...

Flytter deg til "passert IKM" og håper du blir positivt overrasket. :)
 
Den måneden Lillingen ble unnfanget hadde vi også lagt prøvingen på hylla, så jeg står gjerne på lista - men kommer ikke til å teste etter eggløsning. Drikker Grapefruktjuice da ;)

IKM i går. Hvordan er ståa? Positiv test? :) Tr? :mad:
 
Back
Topp