*** IKM uke 37 ***

To 2 (!) tester i dag morges. Hvitt, hvitt og atter hvitt.

Hvem hadde trodd d skulle være så vanskelig å lage barn...... Sukk.
Min test på 13 dpo var blenda (skyggestrek etter 2 timer...) testen i dag 15 dpo var positiv! Ikke must håpet enda, du har jo noen dager igjen. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan egentlig slette meg fra denne :) kroppen driver nok en gang og prøver seg på EL disse dager, så jeg hopper over til ikm uke 39 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til med ny EL. :)
 
Jaaa!!! 15 dpo, tempen stabil... Helt skjelven... Digitalen viser "1-2" i dag!!! Jeg kan flyttes til gravid! :D :D


Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer! :D Skal jeg flytte deg til gravid i hovedinnlegget i denne tråden her? :)
 
Hvit test her også. Så tror jeg må flytte til ikm 38. Men masse lykke til alle sammen. Jeg sniker litt her inne for det :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til med ny IKM.
 
Hvit test her også. Så tror jeg må flytte til ikm 38. Men masse lykke til alle sammen. Jeg sniker litt her inne for det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Håper den andre streken dukker opp snart hos deg!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
IKM i dag:

~tjukkebolla~
 
Pappa sto plutselig på dør her før jeg hadde stått opp i dag, så da ble det ingen test på meg i dag :p Men i morgen, DA skal jeg teste :D
 
Jaaa!!! 15 dpo, tempen stabil... Helt skjelven... Digitalen viser "1-2" i dag!!! Jeg kan flyttes til gravid! :D :D

Hurra for dere!!!! :)))

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen IKM ennå. Tok test for 2 dager siden for moro skyld, den var blendahvit o_O Har ikke alle tegnene på TR egentlig, men er særdeles oppblåst og luftig i baken :p Regner med den kommer, men jeg skal holde dere oppdatert :)

Hvor sent kan man igrunn produsere HCG? Om TR ikke skulle komme...
 
Ingen IKM ennå. Tok test for 2 dager siden for moro skyld, den var blendahvit o_O Har ikke alle tegnene på TR egentlig, men er særdeles oppblåst og luftig i baken :p Regner med den kommer, men jeg skal holde dere oppdatert :)

Hvor sent kan man igrunn produsere HCG? Om TR ikke skulle komme...
Et godt spm☺️.
 
Back
Topp