*** IKM uke 37 ***

Ingen IKM ennå. Tok test for 2 dager siden for moro skyld, den var blendahvit o_O Har ikke alle tegnene på TR egentlig, men er særdeles oppblåst og luftig i baken :p Regner med den kommer, men jeg skal holde dere oppdatert :)

Hvor sent kan man igrunn produsere HCG? Om TR ikke skulle komme...
En liten prosentandel av de som er gravide, tester ikke positiv før 20-21 dpo!!! Går utifra at man da altså produserer hcg veeeeeldig langsomt. SE LINKEN som LYKKELITEN_86 la ut i denne tråden i går, i svaret hun gav ThereseGG...!
Så lenge TR ikke har kommet - er det håp!
 
En liten prosentandel av de som er gravide, tester ikke positiv før 20-21 dpo!!! Går utifra at man da altså produserer hcg veeeeeldig langsomt. SE LINKEN som LYKKELITEN_86 la ut i denne tråden i går, i svaret hun gav ThereseGG...!
Så lenge TR ikke har kommet - er det håp!
Takk☺️
 
Sterke smerter utover dagen og TR kom nettopp. Godt alt er i rute sånn sett :)
 
Jaaa!!! 15 dpo, tempen stabil... Helt skjelven... Digitalen viser "1-2" i dag!!! Jeg kan flyttes til gravid! :D :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Så herlig! Gratulerer :D :D Du hadde fått svak strek allerede, hadde du ikke? Eller blander jeg deg med en annen nå? :p

Edit: Og der leste jeg at du hadde fått skyggestrek etter fristen ja. Hehe :p
 
Her har tempen dalt ytterligere, og det kom litt brunlig utflod ved et dobesøk. Venter bare på tanta og ser frem mot ny pp. Har bare brukt tre g-tester denne ppen. Fliiink Enkefalos! :p
 
Så herlig! Gratulerer :D :D Du hadde fått svak strek allerede, hadde du ikke? Eller blander jeg deg med en annen nå? :p
Tusen takk! Jeg testet med strimmel for to dager siden, og ja, den fikk en skyggestrek leeenge etter tidsfristen... Men det var tydeligvis ingen spøkelsesstrek!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har tempen dalt ytterligere, og det kom litt brunlig utflod ved et dobesøk. Venter bare på tanta og ser frem mot ny pp. Har bare brukt tre g-tester denne ppen. Fliiink Enkefalos! :p
Masse lykke til i ny pp!! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har tempen dalt ytterligere, og det kom litt brunlig utflod ved et dobesøk. Venter bare på tanta og ser frem mot ny pp. Har bare brukt tre g-tester denne ppen. Fliiink Enkefalos! :p

Kjedelig at tr kommer, men når håpet er ute så er det ofte greit å komme i gang med ny pp ja. :(
 
Kjedelig at tr kommer, men når håpet er ute så er det ofte greit å komme i gang med ny pp ja. :(
Ja, nå kan tanta bare komme! Kan nok fortsatt ta et par dager, men. Jeg skal jo ta blodprøve en av de første dagene. CD 2 er vel best, tror jeg. Det tror jeg ikke klaffer pga helga gitt. Men men. Da får det bli CD 3 eller 4 i steden.
 
Ja, nå kan tanta bare komme! Kan nok fortsatt ta et par dager, men. Jeg skal jo ta blodprøve en av de første dagene. CD 2 er vel best, tror jeg. Det tror jeg ikke klaffer pga helga gitt. Men men. Da får det bli CD 3 eller 4 i steden.

Ikke noe privat sted du kan få tatt blodprøven om det er stengt der du skal? Eller på et sykehus? Eller kanskje det ikke er sååå viktig?
 
Har voldtsomt med murringer i kveld, både i mage og rygg :O
 
Jaaa!!! 15 dpo, tempen stabil... Helt skjelven... Digitalen viser "1-2" i dag!!! Jeg kan flyttes til gravid! :D :D


Sent from my iPhone using BV Forum
HURRA!!!! gratulerer!!! :happy093
 
Har voldtsomt med murringer i kveld, både i mage og rygg :O
Her har det murret hver dag siden EL og blir værre og værre for hver dag....! Kanskje du har et egg som driver å graver seg godt fast i livmorsveggen? ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har det murret hver dag siden EL og blir værre og værre for hver dag....! Kanskje du har et egg som driver å graver seg godt fast i livmorsveggen? ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja håper virkelig det :D Husker ikke hvordan det var i fjor når jeg ble jeg gravid, siden det klaffa på 1pp og jeg bare visste at jeg var gravid med en gang egget ble befruktet nesten :p Og har ikke hatt noe murringer før i går kveld og ikm er til søndag :D
 
Back
Topp