*** IKM uke 37 ***

Gravid!!!! Endelig!!! Så ufattelig lykkelig!!! Stort fint blått kryss på cb i dag!!:) nå må bare spiren feste seg ordentlig, og holde seg der i 9 måneder denne gangen!!! Fantastisk!!!

Gratulerer! :D Skal jeg flytte deg til gravid i hovedinnlegget i denne tråden her? :)
 
IKM i dag:

Fredag 12. september
mo9que, pp 4 etter SA
Bambii1
 
Gratulerer! :D Skal jeg flytte deg til gravid i hovedinnlegget i denne tråden her? :)
Tusen takk! Og ja, gjør det!! Skulle det gå galt så får jeg bare si fra om det!! Lykke til med testinga di og!!
 
Jeg kan også, som forventet, settes opp på TR. Gratulerer så mye til de som ble gravide denne runden :D
 
Uber svak positiv rfsu på 2 timer sia æ tissa sist ettermiddags urin... Spørs bare ik om æ må ut å kjøp en ny t imårra :p
Spennende.....!!! Løp å kjøp! Skal krysse fingrene for deg i natt jeg ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Heime me febersyk lita frøken så får se om æ får gubben t å kjøp en test før han kjæm heim ;)
 
Forsatt ingen tegn til tr enda. Ny test blir søndag eller mandag. Er på cd 30 i dag. Herregud, vil vite om det er noe på gang eller ikke!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Forsatt ingen tegn til tr enda. Ny test blir søndag eller mandag. Er på cd 30 i dag. Herregud, vil vite om det er noe på gang eller ikke!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Håper TR holder seg vekk! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp