*** IKM uke 37 ***

Ja hvis ik så MÅ æ ut å kjøp imårra ;) å da kjøpe æ 2!
I så fall får du tisse på glass på morran, sette i kjøleskapet, og dippe når du har fått handlet! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åååååh, jeg vil at det skal bli i morgen jeg nå, for jeg vil teste! :p Og se TO streker! :p

Jammen så snakker vi om at jeg har blitt utålmodig ja! :p
 
Veeeldig spent på morgendagen. Da er det min 28syklusdag og forventet mens dag. Trodde egentlig at mensen ville kommme tidligere denne mnd siden jeg tror jeg hadde litt tidlig EL. Lurer på om jeg skal teste imorgen eler prøve å holde meg gjennom dagen å se til søndag om tanta putselig ikke skulle komme. Testet på tirsdag og torsdag, og de var jo selfølgelig negative.
 
Fikk veeeldig svak skyggestrek på billigtest igår tidlig. Tok en CBD etter jobb og den ble negativ etter lang venting. I dag var billigtesten blendahvit, så tr er nok på vei. Har spottet litt av og på hele uka, så regnet egentlig med det.

Gratulerer til alle som har blitt gravide! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veeeldig spent på morgendagen. Da er det min 28syklusdag og forventet mens dag. Trodde egentlig at mensen ville kommme tidligere denne mnd siden jeg tror jeg hadde litt tidlig EL. Lurer på om jeg skal teste imorgen eler prøve å holde meg gjennom dagen å se til søndag om tanta putselig ikke skulle komme. Testet på tirsdag og torsdag, og de var jo selfølgelig negative.
Lykke til med tålmodigheten og testene!! Håper du får positivt resultat. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til med tålmodigheten og testene!! Håper du får positivt resultat. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Tålmodigheten?? Tok en test istad jeg, måtte på do så klarte jeg ikke holde meg. g den var jo selfølgelig negativ. Da kommer sikkert tanta imorgen :-(
Men takk, har hele 1 test igjen, så nå vet jeg ikke når jeg skal teste igjen :p
 
Back
Topp