*** IKM uke 37 ***

Ja håper virkelig det :D Husker ikke hvordan det var i fjor når jeg ble jeg gravid, siden det klaffa på 1pp og jeg bare visste at jeg var gravid med en gang egget ble befruktet nesten :p Og har ikke hatt noe murringer før i går kveld og ikm er til søndag :D
Krysser fingrene for at TR ikke kommer!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er så koselig og oppløftende når noen får ett positivt svar! Deilig! Lykke til i mai forumet :D
Ja, jeg må innrømme å si at jeg har helt siden EL følt meg prikk lik som sist jeg var gravid, men man tviler jo alltid... Spesielt når testene ikke blir positive! :p helt ufattelig at det skulle klaffe så fort! Er utrolig glad!
Samtidig så ønsker jeg så veldig at alle andre her på prøverforumet skal få to streker også. Det er mange som har vært her inne altfor lenge, og hadde det vært mulig, skulle jeg gjerne tatt et par-tre pp'er ekstra hvis det kunne gi resten en spire...!
Mai-forumet blir nok fint, håper du slenger deg inn på juni. ;)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke noe privat sted du kan få tatt blodprøven om det er stengt der du skal? Eller på et sykehus? Eller kanskje det ikke er sååå viktig?
På fastlegen min virket det ikke så farlig hvilken dag jeg tok blodprøven, men jeg synes å ha lest her at det har en viss betydning at det ikke er for tidlig/sent. Jeg kan jo kanskje sjekke det opp litt nærmere. Er jo litt kjipt hvis blodprøven ikke er brukbar fordi den er tatt på feil dag.
 
På fastlegen min virket det ikke så farlig hvilken dag jeg tok blodprøven, men jeg synes å ha lest her at det har en viss betydning at det ikke er for tidlig/sent. Jeg kan jo kanskje sjekke det opp litt nærmere. Er jo litt kjipt hvis blodprøven ikke er brukbar fordi den er tatt på feil dag.
Legevakt kan vel kanskje ta en blodprøve om nødvendig i helga...? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
På fastlegen min virket det ikke så farlig hvilken dag jeg tok blodprøven, men jeg synes å ha lest her at det har en viss betydning at det ikke er for tidlig/sent. Jeg kan jo kanskje sjekke det opp litt nærmere. Er jo litt kjipt hvis blodprøven ikke er brukbar fordi den er tatt på feil dag.

Du får sjekke det ut ja, veldig greit at det blir helt riktig på første forsøk.


*Taster på app på padda*
 
Offisiell testetøs nå! Tatt på kvelds urin.. Bare æ som ser 2 streker hær?
 

Vedlegg

  • 1410469532109.jpg
    1410469532109.jpg
    27,1 KB · Visninger: 109
ser skygge strek.. å velkommen i testetøsenes verden :p hahaha
Men ser jo ut som du kanskje slipper å være det så lenge :p
Å Va jo selfølgelig siste testen æ hadde...*ut å hamstre nye imårra* håpe så at det ik e en tullestrek/bare en skyggestrek...!
 
Å Va jo selfølgelig siste testen æ hadde...*ut å hamstre nye imårra* håpe så at det ik e en tullestrek/bare en skyggestrek...!
Det er HELT sikkert en strek som vil bli sterkere! Positive tanker skaper positive handlinger!
Stå på!
 
Å Va jo selfølgelig siste testen æ hadde...*ut å hamstre nye imårra* håpe så at det ik e en tullestrek/bare en skyggestrek...!
Lykke til med neste test!! Krysser fingrene for deg. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det mulig? Jeg glemte å teste når jeg sto opp :S Hahah, ja ja, da blei testinga utsatt til i morgen da :p
 
Er det mulig? Jeg glemte å teste når jeg sto opp :S Hahah, ja ja, da blei testinga utsatt til i morgen da :p
Hehe, større sjans for positiv da, jo lenger du venter! (Med mindre du ikke er gravid selvfølgelig, men DET går vi jo ut ifra er feil. ;) )


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe, større sjans for positiv da, jo lenger du venter! (Med mindre du ikke er gravid selvfølgelig, men DET går vi jo ut ifra er feil. ;) )


Sent from my iPhone using BV Forum

True that ;) Krysser fingrene for at jeg får en positiv test i morgen tidlig hvertfall :D
 
Gravid!!!! Endelig!!! Så ufattelig lykkelig!!! Stort fint blått kryss på cb i dag!!:) nå må bare spiren feste seg ordentlig, og holde seg der i 9 måneder denne gangen!!! Fantastisk!!!
 
Gravid!!!! Endelig!!! Så ufattelig lykkelig!!! Stort fint blått kryss på cb i dag!!:) nå må bare spiren feste seg ordentlig, og holde seg der i 9 måneder denne gangen!!! Fantastisk!!!
GRATULERER!! Håper du kan nyte de neste 8 mnd problemfritt og bekymringsløst. ;)
 
GRATULERER!! Håper du kan nyte de neste 8 mnd problemfritt og bekymringsløst. ;)
Tusen takk!! Og gratulerer til deg og!!! Fantastisk kjekt dette!! Og js, vi satser på at det blir en nydelig tid for oss frem mot mai -15!!!
 
Back
Topp