*** IKM uke 37 ***

Kan egentlig slette meg fra denne :-) kroppen driver nok en gang og prøver seg på EL disse dager, så jeg hopper over til ikm uke 39 :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kan egentlig slette meg fra denne :) kroppen driver nok en gang og prøver seg på EL disse dager, så jeg hopper over til ikm uke 39 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Rare kroppen din :P Burde hvert forska på :D
 
Kan egentlig slette meg fra denne :-) kroppen driver nok en gang og prøver seg på EL disse dager, så jeg hopper over til ikm uke 39 :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg ville mye heller hatt nytt forsøk på EL enn den dumme tanta som helt sikkert kommer nå! :D Lykke til, håper egget får slippe skikkelig denne gangen! :)
 
Rare kroppen din :P Burde hvert forska på :D
Haha ja fy fader :-P jeg som hadde et snev av håp om å få en normal syklus etter pilleslutt! :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Haha ja fy fader :p jeg som hadde et snev av håp om å få en normal syklus etter pilleslutt! :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Glem det da :P hahahaha kanskje du slutter med TR all together og baaaaaaaaare har EL :P
 
Jeg ville mye heller hatt nytt forsøk på EL enn den dumme tanta som helt sikkert kommer nå! :D Lykke til, håper egget får slippe skikkelig denne gangen! :)
Ja, det er helt klart! Hadde den dumme tanta vært her nå så måtte jeg jo ha venta eeeenda lenger!! :-P
Takk :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ja, det er helt klart! Hadde den dumme tanta vært her nå så måtte jeg jo ha venta eeeenda lenger!! :p
Takk :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Men tenke da... oooohh...
2 EL på en syklus... TENK OM... dobbel opp klaff!!
da hadde jeg stryki med!
 
Æææh, nå fikk jeg plutselig litt mensen smerter her :O Men ikm er ikke før til søndag! Ooh, øyner litt håp igjen nå :D Kanskje jeg må ta en test i morgen tidlig :P
 
Tok en strimmel igår kveld som jeg syntes jeg kunne så vidt skimte veeeeeeeeeldig svakt antydning til en strek. Tok en CB digital og den var negativ.
Mulig jeg ryker på en smell imorgen tidlig å tar en test til.
Tenkte egentlig jeg skulle vente til lørdag da :-P
 
Jaaa!!! 15 dpo, tempen stabil... Helt skjelven... Digitalen viser "1-2" i dag!!! Jeg kan flyttes til gravid! :D :D


Sent from my iPhone using BV Forum
HUrra!!! Gratulerer så mye! :D
 
To 2 (!) tester i dag morges. Hvitt, hvitt og atter hvitt.

Hvem hadde trodd d skulle være så vanskelig å lage barn...... Sukk.
 
Hvit test her også. Så tror jeg må flytte til ikm 38. Men masse lykke til alle sammen. Jeg sniker litt her inne for det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp