*** IKM uke 37 ***

Fikk denne testen i ettermiddag.. Usikker på Kordan æ ska tolke den?heh....
Næ! En halv strek! Aldri sett før.... Men den er sikkert positiv, tror du ikke?? Test på nytt i morra tidlig! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tatt på kvelds urin :eek: Vis vedlegget 76925Vis vedlegget 76926Vis vedlegget 76927hva tror dere ?


Sent from my iPhone using BV Forum
Wæææ tok denne nå nettopp på samme urin
ImageUploadedByBV Forum1410298341.769948.jpg
9 dpo :eek: shit jeg er gravid :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Grattis!! Morsomt å se at den digitale slår ut såpass tidlig!


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja der ble jeg litt sjokkert over at den gjorde det :O med en gang jeg dyppet den i glasset så tenkte jeg " shit hvorfor i alledager gjorde jeg det den kom jo til å bli negativ". Så når jeg leste hva som sto så mistet jeg pusten for å si det sånn :p og tusen takk :D
 
14 dpo, og tempen holder seg høy...!(i morgen går digitalen tror jeg ja... ;))

Lykke til til alle testere i dag!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikm i dag, negativ test :( men ingen tr.. Men høy temperatur fortsatt, når skal tempen "synke"??

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Ikm i dag, negativ test :( men ingen tr.. Men høy temperatur fortsatt, når skal tempen "synke"??

Sent from my iPhone using BV Forum
Når temp synker tror jeg TR kommer samme dagen, men er ikke sikker. Det er jo et godt tegn at den holder seg høy! ;) håper du får to streker i morra. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tempdropp og negativ test her i dag. Drittkropp!

Det varierer forresten veldig fra person til person når TR kommer i forhold til temp. Alt går an :p Både at tempen holder seg lav i flere dager før TR kommer, at den faller samtidig med at TR kommer og at den ikke faller før man har hatt TR et par dager. Men jeg vil si at høy temp lenge uansett er et godt tegn altså (i motsetning til meg... :p)! :)
 
Da kan jeg informere om at TR har ankommet :-( Å det med ett smell. Kraftig hodepine og krampetak som vekket meg i natt. Så da får jeg trekke meg inn i ny PP



Taster fra Appen <3
 
Ingen TR her enda. Kan jo hende den kommer i morgen. Men ikke store tegn enda. Skal kjøpe test etterpå så jeg kan ta i kveld/morgen tidlig.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp