*** IKM uke 37 ***

Ser dere streken? Var vanskelig å ta bilde så man så den, men ser den ihvertfall selv :p
2014-09-15 23.49.12.jpg
2014-09-15 23.49.12.jpg
 
Jiiiiiiiippppiiiii!!!!!!

ImageUploadedByBV Forum1410846202.369744.jpg
 
Ser dere streken? Var vanskelig å ta bilde så man så den, men ser den ihvertfall selv :p

Gratulerer! :) Det er vanlig med såre slimhinner under graviditet, og faktisk så vanlig at av de som går til termin har 20 % hatt blødninger i 1. trimester.
 
Det gjør det helt sikkert skal du se ;) Skal du ta digital i morgen eller? :)
Nei, vet jo testen er positiv. Men tar en test til om et par dager for å se at den blir sterkere :)
Trooor ikke jeg gidder å bruke 2-300 på digital test når jeg egentlig vet at den er positiv :p
 
Nei, vet jo testen er positiv. Men tar en test til om et par dager for å se at den blir sterkere :)
Trooor ikke jeg gidder å bruke 2-300 på digital test når jeg egentlig vet at den er positiv :p

Heheh, ser jo den ;) Artig er det uansett hvertfall :D
 
Da kom tr, endelig. Det er litt kjedelig at hun blir forsinket bare av Lutinus, men på den annen side så blir jeg jo sjeleglad den syklusen jeg får en spire og Lutinus kan hjelpe spiren å grave seg ned. :) Jeg har fått resept på Letrozol (EL-stimulerende medisin) i dag, så jeg går i gang med ny syklus med nytt håp! <3
 
Nei, lite nytt negative, kan skinte en skyggestrek.. Regner med forsinket el.. Men har mange tester på lur, tester på nytt i morgen :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hva skjedde med de nye testene da? :)
 
De som gjenstår i fra uken vår er:

:confused005 Passert IKM :confused005
angel2014
Lykke_, pp 2





:confused004 Ikke oppdatert :confused004
kattungen, pp 3
 
Back
Topp