*** IKM uke 37 ***

Syntes god testene på det andre bilde ser positive ut jeg.
Prøv å ta digital igjen imorgen?
Ja, tar en digital til imrg :) Med mindre TR kmr i natt. Skjønner heller ingenting av de første tre testene.

Skal bryte opp den digitale også og se hva som er inni der. ;-)
 
Ja, tar en digital til imrg :) Med mindre TR kmr i natt. Skjønner heller ingenting av de første tre testene.

Skal bryte opp den digitale også og se hva som er inni der. ;-)

Inni de digitale er det strimler som måler både LH og hcg, så uansett om du er gravid eller ikke så vil strimmelen ha to streker. Det er derfor bedre å bare vente til i morgen og ta ny test. Dersom du får tydelig rosa strek godt innen tidsfristen på en strimmel-test, så kan du jo ta en digital i samme urin. Digital slår først ut på hcg på 25, mens strimmel kan vise strek allerede på hcg på 5. Derfor er det lurt å vente med den dyre digitale. Lykke til!
 
Syntes jeg kunne antyde litt svakt brukt på papiret når jeg var på do istad, så da kommer sikkert tr snart :-(
 
Inni de digitale er det strimler som måler både LH og hcg, så uansett om du er gravid eller ikke så vil strimmelen ha to streker. Det er derfor bedre å bare vente til i morgen og ta ny test. Dersom du får tydelig rosa strek godt innen tidsfristen på en strimmel-test, så kan du jo ta en digital i samme urin. Digital slår først ut på hcg på 25, mens strimmel kan vise strek allerede på hcg på 5. Derfor er det lurt å vente med den dyre digitale. Lykke til!
Takk! Jeg brøt den opp, men ble ikke klokere....

Har kjøpt to rsfu-tester til imrg tidlig også. Gir ikke opp før TR kmr. :-D

ImageUploadedByBV Forum1410782865.529874.jpg
 
Er det en annen gruppe jeg kan være i mens jeg venter på IKM?

Hvis du tror at din IKM egentlig er senere så kan du jo skrive deg opp i uke 38 eller 39 istedet, avhengig av hva du tror er riktig? Da kan jeg stryke deg fra listen her hvis du vil det.

Men når du er usikker så kan du også bare bli her frem til du vet noe mer. Det velger du selv altså. Det er vanskelig når man ikke vet sikkert hvor lang syklusen er, og når man har EL.
 
Hvis du tror at din IKM egentlig er senere så kan du jo skrive deg opp i uke 38 eller 39 istedet, avhengig av hva du tror er riktig? Da kan jeg stryke deg fra listen her hvis du vil det.
Mente TR. Tror ikke det er riktig da det var som det pleier ved El. Det er ikke antydning til at hun kommer så blir en ny test i morgen:). Men så du skulle flytte noen til passert IKM?
 
Mente TR. Tror ikke det er riktig da det var som det pleier ved El. Det er ikke antydning til at hun kommer så blir en ny test i morgen:). Men så du skulle flytte noen til passert IKM?

Jeg har flyttet deg til passert. Alle datoer i uke 37 er passert nå. :) Bare se på hovedinnlegget i tråden her. Vi er en liten gjeng som venter på tr eller positiv test.
 
Svakt positiv test ikveld :)
Kommer litt brunt på papiret innimellom. Kom litt idag tidlig og litt når jeg var på do snart. Får litt naya å tenker at jeg mister da. Men foreløpig gravid.
 
Svakt positiv test ikveld :)
Kommer litt brunt på papiret innimellom. Kom litt idag tidlig og litt når jeg var på do snart. Får litt naya å tenker at jeg mister da. Men foreløpig gravid.
Hurra!!!

Velkommen i min svakt positive klubb :) Her ny test imrg.

Heier på deg! :)
 
Svakt positiv test ikveld :)
Kommer litt brunt på papiret innimellom. Kom litt idag tidlig og litt når jeg var på do snart. Får litt naya å tenker at jeg mister da. Men foreløpig gravid.
Mente å dobbelt quote over her, men fikk viss ikke til. Men tenkte på deg og. ;)
 
Back
Topp