*** IKM uke 37 ***

Da er vi faktisk bare 4 stk igjen som venter. :p

Vi er 5 som venter på IKM, men også 4 som har passert IKM/ikke oppdatert. ;) Totalt 9 som er igjen.
 
Last edited:
IKM i dag:

Lørdag 13. september
misschica, pp 1
Laura
 
Veldig forvirra selv da det ikke finnes tegn til TR. Siste dagen har det vært mer stikk en mensensmerter samt andre rare ting jeg ikke har merket før☺️ Hva med deg?

Skjedd noe nytt hos deg? Testet? :) Besøk av tr? :mad:
 
Jeg har tatt ny test i dag. 11 dpo. Den er negativ. Jeg slutter nok på Lutinus i morgen eller i overimorgen.
 
Ikm i morgen og blenda hvit test, så da kommer sikkert tr i morgen :(
 
Mange som ikke tester positivt før ETTER IKM...! ;) hold på håpet litt til.


Sent from my iPhone using BV Forum

Jooda, men i fjor så testa jeg positivt dagen før ikm, så da mista jeg håpet nå kjente jeg :p Men men, vi er jo bare halvveis inne i prøving, så er jo ikke krise hvis det ikke har klaffet for tester jo ikke etter el eller noenting :) Også er det fint mulig at jeg hadde el senere enn jeg først har trodd også sånn at jeg da ikke har ikm før til onsdag :p
 
Jooda, men i fjor så testa jeg positivt dagen før ikm, så da mista jeg håpet nå kjente jeg :p Men men, vi er jo bare halvveis inne i prøving, så er jo ikke krise hvis det ikke har klaffet for tester jo ikke etter el eller noenting :) Også er det fint mulig at jeg hadde el senere enn jeg først har trodd også sånn at jeg da ikke har ikm før til onsdag :p
Jepp, det har du rett i. Håper strek nr 2 smiler mot deg i løpet av noen dager!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det kan jo fortsatt dukke opp to streker... ;) håper med deg!


Sent from my iPhone using BV Forum

Tviler sterkt. Alltid fått første strek i perioden 8 til 10 dpo. Skal ta test i morgen og på mandag. Om det er negativ på mandag skal jeg (legens plan) slutte på Lutinus. Så det er ikke egentlig så mye håp igjen tror jeg.
 
Tviler sterkt. Alltid fått første strek i perioden 8 til 10 dpo. Skal ta test i morgen og på mandag. Om det er negativ på mandag skal jeg (legens plan) slutte på Lutinus. Så det er ikke egentlig så mye håp igjen tror jeg.
:( lykke til uansett!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da tror jeg tr er på vei. Menssmerter og litt lysa rosa på papiret :/


Sent from my iPhone using BV Forum

Usjda. Håper det bare er såre slimhinner. Du får holde oss oppdatert.
 
Nei, lite nytt negative, kan skinte en skyggestrek.. Regner med forsinket el.. Men har mange tester på lur, tester på nytt i morgen :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ok. Spennende da. Du får holde oss oppdatert. :)
 
Jooda, men i fjor så testa jeg positivt dagen før ikm, så da mista jeg håpet nå kjente jeg :p Men men, vi er jo bare halvveis inne i prøving, så er jo ikke krise hvis det ikke har klaffet for tester jo ikke etter el eller noenting :) Også er det fint mulig at jeg hadde el senere enn jeg først har trodd også sånn at jeg da ikke har ikm før til onsdag :p
Ingen tr = Fortsatt håp :D
 
Tålmodigheten?? Tok en test istad jeg, måtte på do så klarte jeg ikke holde meg. g den var jo selfølgelig negativ. Da kommer sikkert tanta imorgen :-(
Men takk, har hele 1 test igjen, så nå vet jeg ikke når jeg skal teste igjen :p

IKM i dag da. Har det skjedd noe mer, testet på nytt eller tr?
 
Back
Topp