Mortil2hoho
Flørter med forumet
Er dette en tidlig test da ?Neg.test i dag 10 dpo. Alt håp ute?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er dette en tidlig test da ?Neg.test i dag 10 dpo. Alt håp ute?
Neg.test i dag 10 dpo. Alt håp ute?

Mister motet her.... Er vel bare å vente på tr. Bare svake tester. Og skimter så vidt noe i dagEl testene fortsatt ganske sterk da
neg digital. Hadde det samme på fredag men da var gtest plutselig mye sterkere kl15.
Uansett litt spennende å kjenne etter også! Tenker å teste kaaaanskje i morgen tidlig Jeg er fortsatt veldig tidlig i dpo-land (7 dpo i dag), men i går kjente jeg såå mye strekking og trykk nede i livmorområdet at jeg fikk helt flashback til starten av forrige graviditet (i juli, så har det relativt friskt i minne)Tør virkelig ikke tro på noen ting, jeg har jo faktisk ikke hatt en "vanlig" syklus siden jeg slutta på pilla fordi det klaffa på første forsøk sist, så det kan jo være at det kjennes sånn ut i en normal syklus også...
Uansett litt spennende å kjenne etter også! Tenker å teste kaaaanskje i morgen tidlig
![]()

Sååå spennende! Krysser alt for 2 streker i morra![]()
Vet ikkeDet kan fortsatt være for tidlig så alt håp er ikke ute
Er dette en tidligtest?
er ikke helt inn på det. Men kommer uansett til å ta en ny i morgen eller noe.Jeg er fortsatt veldig tidlig i dpo-land (7 dpo i dag), men i går kjente jeg såå mye strekking og trykk nede i livmorområdet at jeg fikk helt flashback til starten av forrige graviditet (i juli, så har det relativt friskt i minne)Tør virkelig ikke tro på noen ting, jeg har jo faktisk ikke hatt en "vanlig" syklus siden jeg slutta på pilla fordi det klaffa på første forsøk sist, så det kan jo være at det kjennes sånn ut i en normal syklus også...
Uansett litt spennende å kjenne etter også! Tenker å teste kaaaanskje i morgen tidlig
![]()

Noen får sterkere tester på en tid av døgnet. F.eks sterkere på ettermiddag. Så tester de på morgenen etter og da er det svakere og man tror det ikke går for så å få sterkere på ettermiddagen igjen. Det spørs når hcg skilles ut av kroppen. Du må sammenligne morgentest med morgentest og ettermiddagstest med ettermiddagstest.Mister motet her.... Er vel bare å vente på tr. Bare svake tester. Og skimter så vidt noe i dagEl testene fortsatt ganske sterk da
neg digital. Hadde det samme på fredag men da var gtest plutselig mye sterkere kl15.

Noen får sterkere tester på en tid av døgnet. F.eks sterkere på ettermiddag. Så tester de på morgenen etter og da er det svakere og man tror det ikke går for så å få sterkere på ettermiddagen igjen. Det spørs når hcg skilles ut av kroppen. Du må sammenligne morgentest med morgentest og ettermiddagstest med ettermiddagstest.
men tror jeg venter noen dager med å teste nå for jeg blir så utrolig lei meg 
Jeg hadde mye halsbrann i slutten av forrige svangerskap. Da slet jeg med en sviende følelse fra brystkassen og opp halsen - hadde mye oppgulp(spesielt på natten). Da måtte jeg ofte sove sittende i sengen, fordi hver gang jeg la meg gulpet jegEr det noen av dere som har hatt halsbrann før? Jeg vet ikke hvordan hva det er, tror ikke jeg har hatt det før, men kjenner liksom en slags sviende/brennende følelse bak i ganen nå. Er det halsbrann eller er det mer nedover halsen og brystet?

Men det hjalp veldig mye med gaviscon-tabletter Jeg hadde mye halsbrann i slutten av forrige svangerskap. Da slet jeg med en sviende følelse fra brystkassen og opp halsen - hadde mye oppgulp(spesielt på natten). Da måtte jeg ofte sove sittende i sengen, fordi hver gang jeg la meg gulpet jegMen det hjalp veldig mye med gaviscon-tabletter
![]()
Men dette føles ikke såå ille, bare litt som om et surt oppstøt "sitter fast" øverst i halsen liksom. Hmm, kan jo bare være tilfeldig Bilder som lastes får ofte litt dårlig kvalitet, så det noen ganger vanskeligere å se en strek på bildet kontra på selve testen. Men jeg krysser fingrene for at streken din blir sterkere og sterkere for hver dagJeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke demnotere og studere tester isv, men her er jeg. Skimter noe svak på den jeg tok før i dag og demonterte den. Noen andre som ser eller er det bare streksynet?
Blir vel å svi av en test i morgen åsså![]()
Ja, det vises mye bedre i virkeligheten og jeg hadde samme type strek sist svangerskap ved 10 dpo. Krysser for at den blir sterkereBilder som lastes får ofte litt dårlig kvalitet, så det noen ganger vanskeligere å se en strek på bildet kontra på selve testen. Men jeg krysser fingrene for at streken din blir sterkere og sterkere for hver dag![]()

Ingenting er sikkert før tr evt. Kommer eller ikke kommerHar ikke ikm før til torsdag, men kjenner jeg allerede har mistet håpet for denne pp. Føler meg liksom ikke gravid, og selvom jeg ikke har hatt særlig til symptomer tidligere heller så har jeg bare følelsen av at det ikke klaffet. Håper virkelig følelsen endrer seg eller at jeg tar feil.![]()
tatt noe test?