* IKM uke 36 2019 *

Ingen av se er helt positive, men den nederste er nærmest. Når på torsdag og fredag testet du?
Jeg tror jeg testa kl 16 på torsdag og 16.30 på fredag. Så da må el ha vært hvis jeg har hatt el da :wacky:

Jepp;), men trur EL var 22, men får ikke endret det i appen :eek:

Om det isåfall er blitt aksjer 4, 2 & 0 dager før, i tillegg til to dager etter, er det likevel godt dekket synes jeg :) Kanskje aksjene før og på EL er de som mest sannsynlig kan ha klaffet - men vanskelig å vite helt sikkert når EL er, så det blir bare spekulering.

Fikk denne i går og ender derfor opp her inne:Heartred Krysser fingrene for at det blir mange babystreker her om 2 uker!

Onskerfor2019 - 22 - PP? Prøveår nr 3, 3 SA/MA - B1 - 25.08 - 7.09

Vedlegg

• F4DAABA6-39CD-4949-8EE5-5277070C5336.jpeg
    F4DAABA6-39CD-4949-8EE5-5277070C5336.jpeg
    12 KB · Visninger: 75
Om det isåfall er blitt aksjer 4, 2 & 0 dager før, i tillegg til to dager etter, er det likevel godt dekket synes jeg :) Kanskje aksjene før og på EL er de som mest sannsynlig kan ha klaffet - men vanskelig å vite helt sikkert når EL er, så det blir bare spekulering.

Tenkte jeg også! Tester jo ikke så tenkte jeg bare måtte gå ut ifra appen først. Tenkte legge inn aksjer imorgen og på onsdag tilfelle EL er sein selv om jeg hadde alle symptomer denne uka :happy: svar jo truffet på de andre mnd så hvorfor går det ikke liksom, blir litt gal :shifty::cool:

Jeg tror jeg testa kl 16 på torsdag og 16.30 på fredag. Så da må el ha vært hvis jeg har hatt el da :wacky:

Kan ha hatt pos test fredag kveld/natt eller lørdag morgen feks da. Vanskelig å si sikkert :)

Kan ha hatt pos test fredag kveld/natt eller lørdag morgen feks da. Vanskelig å si sikkert :)
Ja, tenkte litt på det selv også ;) Er ikke så farlig sånn egentlig, merker bare jeg blir litt opphengt, uff:p:hilarious:

Håper det :) Er allerede 4dpo jeg, syns tiden har gått litt fort men blir vel litt tregere utover uka.

Ja, blir fort sånn! De første dagene får man jo ikke kjent etter eller testet noe som helst, mens når man nærmer seg 8-9 dpo kommer testetrangen :hilarious:

Jeg har drevet og testet etter el denne perioden og fikk positiv el test både torsdag og lørdag. Har glemt å teste idag. Man har vel ikke el over så mange dager. Idag har jeg kjent murringer. Noe som jeg har følt to ganger tidligere og da var jeg gravid. Nå begynner nedtelling til å få teste begynne. Men vi har ikke akkurat hatt så mye sex. Vi pusser jo opp. Vi får nå se.

I følge Fitbit skulle jeg hatt el på fredag. Men allerede tirsdag kjente jeg ømme bryster, noe jeg pleier å få når el har vært. På fredag fikk jeg en liten blødning. Pluss vonde stikk i magen. Dette har skjedd i begge mine to graviditeter. Jeg er så fryktelig hormonell akkurat nå. Får lyst til å frese til alle som kommer i nærheten. Føler litt at noe er på gang. Men jeg aner ikke hvor i syklusen jeg er. Har hatt ustabile sykluser siden forrige svangerskap. De varierer alt ifra 28 dager til 41 dager. Blir ikke klok på dette. Disse prøveperiodene er ganske slitsomme. Somregel er det ingenting på gang. Bare innbilning. Forrige pp var jeg SÅ gravid fram til tr kom :wtf:

4 dpo.. prøver egentlig ikke.. allikevel går tiden så ekstremt sakte, og i kveld er jeg kvalm. Og det er helt sikkert fordi kroppen er ganske sliten etter en hel helg på cup med 16 ti år gamle gutter!
Allikevel surrer tankene :facepalm:

Ja, blir fort sånn! De første dagene får man jo ikke kjent etter eller testet noe som helst, mens når man nærmer seg 8-9 dpo kommer testetrangen :hilarious:
Ikke så lett å stille den testetrangen :D Her kan jeg tidligst teste 9dpo siden jeg har tatt Ovitrelle sprøyta som har hcg i seg, så tester ikke før jeg er 10dpo.

Jeg fikk positiv eggløsningstest i går, så og aksjer ble lagt i går og i dag. Får se om vi ikke legger inn noen i morgen også. Egget slipper vel 24-48 timer ca etter positiv test.
Har ikke så store forhåpninger denne gangen. Hadde veldige forhåpninger til forrige runde med masse aksjer til riktig tid og fin sommerferie. Neste runde blir med femar/letrozol, så forhåpningene er desto høyere til neste runde.

Hmmmm, nå har kroppen begynt å fuske her!
Fjerde mnd vi bruker monitor, har brukt å hatt 2 dager lav - 3-4 dager høy - to dager maksimal HVER mnd på samme dager...

Skulle hatt EL for to dager siden ifølge FLO, og monitoren er på dag 6/7 med LAV enda??? Nå lurer jeg fælt på hva som skjer her, har stresset virkelig vært så hardt at kroppen ikke klarer EL? Har aldri fått TR mer enn 1 dag for sent før så spent på hvordan det blir denne mnd. Kan jeg ha hatt EL uten at monitoren har funnet det?

Hmmmm, nå har kroppen begynt å fuske her!
Fjerde mnd vi bruker monitor, har brukt å hatt 2 dager lav - 3-4 dager høy - to dager maksimal HVER mnd på samme dager...

Skulle hatt EL for to dager siden ifølge FLO, og monitoren er på dag 6/7 med LAV enda??? Nå lurer jeg fælt på hva som skjer her, har stresset virkelig vært så hardt at kroppen ikke klarer EL? Har aldri fått TR mer enn 1 dag for sent før så spent på hvordan det blir denne mnd. Kan jeg ha hatt EL uten at monitoren har funnet det?
Du kan ha hatt EL utenom at monitoren har fått det med seg men da skulle du hvertfall fått høy. Jeg har opplevd et par ganger å ha gått fra lav og rett til maksimal.

Du kan ha hatt EL utenom at monitoren har fått det med seg men da skulle du hvertfall fått høy. Jeg har opplevd et par ganger å ha gått fra lav og rett til maksimal.
Hmm, får håpe den går til maksimal i morgen eller tirsdag da o_O har vært veeldig stresset denne uken så tenkte det kunne ha en sammenheng, men vil jo ikke komme ut av den stabile syklusen jeg har hatt siden jeg sluttet med prevensjon :wtf:

Er det noen mulighet til at el har skjedd mellom de to sterkeste el-testene? :think005 De sterkeste ble tatt torsdags morgen og torsdags ettermiddag forrige uke.
Har ikke hatt no el-slim, slik jeg pleide å få før spiralen..
Hilsen ei som gleder seg til å få kroppen på rett kjøl etter hormonspiral:happy090

Vedlegg

• 20190826_062718.jpg
    20190826_062718.jpg
    16 KB · Visninger: 77
Er det noen mulighet til at el har skjedd mellom de to sterkeste el-testene? :think005 De sterkeste ble tatt torsdags morgen og torsdags ettermiddag forrige uke.
Har ikke hatt no el-slim, slik jeg pleide å få før spiralen..
Hilsen ei som gleder seg til å få kroppen på rett kjøl etter hormonspiral:happy090

Synes kanskje heller det ser ut som det begynner å stige igjen nå på de to nederste? Det kan absolutt hende at lh-toppen har vært mellom de to sterkere der altså, men da er det jo litt merkelig at testene blir så sterke igjen etterpå :) Du får måle litt fremover og se!

Back
Topp