* IKM uke 36 2019 *

Jeg har 0 kontroll på når en har vært. Gikk tom for tester, så passer på å legge inn aksjer ihvertfall annenhver dag.

Siden jeg da ikke vet når el har vært siden syklusen min er alt fra 29-34 dager så lurer jeg på en ting...

Er det å være veldig oppblåst et tegn på el.? Har også lagt merke til litt slim de 2 siste dagene. Kanskje el kom sent denne gangen.
Mener at det å være oppblåst kan være et tegn. Personlig pleier jeg å bli veldig oppblåst rett før tr så tror ikke oppblåst gjelder meg :)

Jeg har 0 kontroll på når en har vært. Gikk tom for tester, så passer på å legge inn aksjer ihvertfall annenhver dag.

Siden jeg da ikke vet når el har vært siden syklusen min er alt fra 29-34 dager så lurer jeg på en ting...

Er det å være veldig oppblåst et tegn på el.? Har også lagt merke til litt slim de 2 siste dagene. Kanskje el kom sent denne gangen.

Jeg blir sykt oppblåst når jeg har el, spesielt på kvelden!

Pleier å bli veldig oppblåst når jeg har EL, det er svært merkbart og tydelig.

Siden vi har et ganske høyt fokus på eggløsning her inne :joyful::p tenkte jeg å dele denne som sto i Flo-appen min idag. Muligens flere som vet om det, men jeg visste feks ikke at dersom flere egg slipper, skjer det vanligvis innenfor 24 timer:)

«Can ovulation occur twice per cycle?
In 5-10% of cases, several eggs can mature at once within a cycle. Their release from the ovaries is called hyperovulation. This can lead to multiple pregnancy with fratanal twins, triplets or more. The release of multiple eggs occurs witihin 24 hours. Currently there is no clear evidence of several ovulations ocurring at different times within a cycle. However, the subject is still beeing studied».

Er det kun meg som ser en svaaaak strek her, eller er den ikke der? Jeg ser den, men samboer ser den ikke.. han sier at den er helt blank.. er det bare i hodet mitt eller er den der?? Ifølge kalenderen er jeg 7 dpo. Ifølge eggløsningstest er jeg 8-9 dpo.

Vedlegg

• E18F9868-A7BC-4FA0-81BE-9A9DB18CB9CF.jpeg
    E18F9868-A7BC-4FA0-81BE-9A9DB18CB9CF.jpeg
    10 KB · Visninger: 104
Er det kun meg som ser en svaaaak strek her, eller er den ikke der? Jeg ser den, men samboer ser den ikke.. han sier at den er helt blank.. er det bare i hodet mitt eller er den der?? Ifølge kalenderen er jeg 7 dpo. Ifølge eggløsningstest er jeg 8-9 dpo.
Jeg ser den ikke, men er jo veldig tidlig å teste så mulig det kommer :joyful:

Jeg ser :) Håper den blir sterkere :)

Jeg ser. Streken var slik 8 dpo når æ jeg ble gravid med min første og samboeren min så den ikke, men jeg gjorde det. Ble enda sterkere 10 dpo og da var det ikke noe tvil lengre.

Jeg har ikke et godt trent strekesyn, men syns jeg kan skimte noe veldig svakt. Håper den blir sterkere :)

Ingen symptomer i dag og det er egentlig like greit.
Smådårlig med forkjølelse, sår hals, øreverk osv.

Var hos skredder med brudekjolen min i dag, fikk streng beskjed om at jeg ikke kan gå ned noe - da må hele kjolen sys om bak! Greit egentlig, da har jeg litt å gå på andre veien :D

Noen som har spennende symptomer ?

Mine er:
- Jeg fikk en liten blødning på fredag
- ømme bryst
- stikking i magen
- reagerer kraftig på manneparfyme. Blir direkte uvell.
- mye luft i magen

Men jeg er maks 8 dpo idag. Så det er vel bare innbilning alt sammen :)

7 dpo, nå synes jeg dagene går tregt :hilarious:

Brystene mine er veldig ømme, men de er gjerne litt ømme mellom EL og IKM. Kjente i dag når jeg satte meg ned at de var vonde uten at jeg er borti dem. Det stikker litt og kom en sviende følelse, spesielt i høyre pupp. Aldri hatt det før. Hvis jeg ikke er gravid så blir jeg rundlurt av kroppen ;)

Vet nesten ikke om jeg vil at denne pp skal bli slutt jeg. Har en følelse av at det ikke klaffet denne gangen heller og vil ikke ha det bekreftet. Så vært litt smådeppa de siste dagene pga da, hjelper ogås lite at jeg ikke har det noe bra på jobben om dagen.

Hadde virkelig trengt den oppturen med to streker neste uke, men tviler sitter sterkt :sorry:

Vet nesten ikke om jeg vil at denne pp skal bli slutt jeg. Har en følelse av at det ikke klaffet denne gangen heller og vil ikke ha det bekreftet. Så vært litt smådeppa de siste dagene pga da, hjelper ogås lite at jeg ikke har det noe bra på jobben om dagen.

Hadde virkelig trengt den oppturen med to streker neste uke, men tviler sitter sterkt :sorry:
Uffda, hørtes ikke noe godt ut.. håper du tar helt feil og at det blir full klaff nå❤️ Har litt på følelsen selv at det ikke har klaffa i denne pp. Forrige pp var jeg sikker på at jeg var gravid, men da var jeg det altså ikke.
Så kanskje det blir motsatt av hva vi føler? Får håpe på det ❤️

Det høres ikke bra ut, jeg håper at du får noen bedre dager nå :Heartred Så håper jeg du tar feil og at det blir full klaff :love2

Uffda, hørtes ikke noe godt ut.. håper du tar helt feil og at det blir full klaff nå❤️ Har litt på følelsen selv at det ikke har klaffa i denne pp. Forrige pp var jeg sikker på at jeg var gravid, men da var jeg det altså ikke.
Så kanskje det blir motsatt av hva vi føler? Får håpe på det ❤️
Jeg har også denne opplevelsen. Forrige pp kjente jeg MASSE symptomer og følte meg megagravid, brukte opp masse tester og fikk mensen som vanlig.

Denne pp føler jeg nada symptomer (9dpo) og har ikke troen. Vil ikke oppleve samme skuffelse denne gangen som sist, så forsøker å ikke kjenne etter.

Får håpe ingen symptomer ER et symptom da!

Back
Topp