* IKM uke 36 2019 *

Men, har sånn ananas på hermetikk, funker det også? ;) Eller må den være fersk?

Vet ikke om den hermetiske har fått fjernet den midterste harde delen, som visstnok skal være viktig å få i seg. Kanskje det er den delen som inneholder mest bromelain? Skal ikke si det sikkert, men har hørt at det er en hel fersk ananas som er greia :)

Men, har sånn ananas på hermetikk, funker det også? ;) Eller må den være fersk?
Må være fersk fordi mesteparten av bromelain er i kjernen og hermetisk har vel gått igjennom forskjellige prosesser så vet ikke om det er så mye bromelain igjen i ananasen da.

Det er visst et enzym som skal være veldig bra nå i lutealfasen. Sto at fersk og økologisk var best, men regner med man får det enzymet fra både juice, hermetikk og smoothie også :happy:

Går kanskje fremover her, litt sterkere muligens. Håper EL kommer snart! CD18 i dag.

Vedlegg

• 63DDE446-EE77-40FE-8176-D189A8755364.jpeg
    63DDE446-EE77-40FE-8176-D189A8755364.jpeg
    28,1 KB · Visninger: 63
I dag innså jeg virkelig hvor mye jeg ikke kan fordra ananas :hilarious: kjøpte med en hel fersk ananas og en 100% ananasjuice. Har nå sittet i 10 minutter å veid ananasen og sett hvor mye frukt som skal til for å lage juicen, for så å regne meg frem til CA hvor mye juice jeg må få i meg for å være oppi samme mengde som med en fersk ananas. Til min lettelse ser det ut til at det holder med en shot ananasjuice (CA 1 dl per shot) morgen og kveld frem til onsdag som da burde være dpo 5 etter den nye el-datoen Flo ga meg :hilarious:

Jeg skjønner ingenting. Jeg har ikke testet EL siden torsdag, da var streken borte igjen etter positiv test på tirsdag. EL-slimet var borte på torsdag. Men nå dukket det opp igjen?? :hilarious:

Jeg skjønner ingenting. Jeg har ikke testet EL siden torsdag, da var streken borte igjen etter positiv test på tirsdag. EL-slimet var borte på torsdag. Men nå dukket det opp igjen?? :hilarious:

Hm, så rart! Vet jo at det skal gå an med dobbel eggløsning, kan der være der du har?

Hmm... Har hørt om de som får økt slim/utflod når de er gravide..ikke for å gi deg forhåpninger altså, men vet jeg har lest om noen som har beskrevet EL-slim i nærheten av IKM som et graviditetstegn. Men er vel fremdeles en god stund til du har ikm? Kanskje det er rester som ligger igjen og kommer ut først nå?:p

Hm, så rart! Vet jo at det skal gå an med dobbel eggløsning, kan der være der du har?

Det kan jo hende.. selvsagt ingen positiv EL test nå. Legger inn aksjer i tilfelle :D

Hmm... Har hørt om de som får økt slim/utflod når de er gravide..ikke for å gi deg forhåpninger altså, men vet jeg har lest om noen som har beskrevet EL-slim i nærheten av IKM som et graviditetstegn. Men er vel fremdeles en god stund til du har ikm? Kanskje det er rester som ligger igjen og kommer ut først nå?:p

Fortsatt en stund til IKM ja, så tror nok ikke det. Kan hende det bare er rester som kommer ut nå. Legger inn aksjer i tilfelle det er en fertil dag :p

Det kan jo hende.. selvsagt ingen positiv EL test nå. Legger inn aksjer i tilfelle :D

Fortsatt en stund til IKM ja, så tror nok ikke det. Kan hende det bare er rester som kommer ut nå. Legger inn aksjer i tilfelle det er en fertil dag :p

Lurt ;)

Jeg har et spørsmål :) jeg hadde el i natt (kjente det), vil dere da regne i morgen eller i dag som 1 dpo? o_O

Noen som vet hvilke av disse testene som er sterkest/når el var? Den nederste er fra torsdag og den øverste er fra fredag. Testene ble svakere i går kl 10 og enda svakere kl 16. Har ikke så mye erfaring og syntes det var vanskelig å tyde selv.

Vedlegg

• IMG_20190823_164326.jpg
    IMG_20190823_164326.jpg
    12,9 KB · Visninger: 58
  • IMG_20190822_162142.jpg
    IMG_20190822_162142.jpg
    12,7 KB · Visninger: 73
Noen som vet hvilke av disse testene som er sterkest/når el var? Den nederste er fra torsdag og den øverste er fra fredag. Testene ble svakere i går kl 10 og enda svakere kl 16. Har ikke så mye erfaring og syntes det var vanskelig å tyde selv.

Ingen av se er helt positive, men den nederste er nærmest. Når på torsdag og fredag testet du?

Back
Topp