Håper detTakk! Måtte dagene fly avgårde![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detTakk! Måtte dagene fly avgårde![]()
Jeg tror jeg testa kl 16 på torsdag og 16.30 på fredag. Så da må el ha vært hvis jeg har hatt el daIngen av se er helt positive, men den nederste er nærmest. Når på torsdag og fredag testet du?

Ser dette ok ut i forhold til aksjerlegging?![]()

Tolker det sånn at dere har lagt inn aksjer 5, 3 og 1 dag før EL i tillegg til en dag etter? Det ser isåfall bra ut spør du meg![]()
Jepp, men trur EL var 22, men får ikke endret det i appen
![]()
Om det isåfall er blitt aksjer 4, 2 & 0 dager før, i tillegg til to dager etter, er det likevel godt dekket synes jegKanskje aksjene før og på EL er de som mest sannsynlig kan ha klaffet - men vanskelig å vite helt sikkert når EL er, så det blir bare spekulering.
svar jo truffet på de andre mnd så hvorfor går det ikke liksom, blir litt gal 
Jeg tror jeg testa kl 16 på torsdag og 16.30 på fredag. Så da må el ha vært hvis jeg har hatt el da![]()
Ja, tenkte litt på det selv ogsåKan ha hatt pos test fredag kveld/natt eller lørdag morgen feks da. Vanskelig å si sikkert![]()

Håper detEr allerede 4dpo jeg, syns tiden har gått litt fort men blir vel litt tregere utover uka.

Ikke så lett å stille den testetrangenJa, blir fort sånn! De første dagene får man jo ikke kjent etter eller testet noe som helst, mens når man nærmer seg 8-9 dpo kommer testetrangen![]()
Du kan ha hatt EL utenom at monitoren har fått det med seg men da skulle du hvertfall fått høy. Jeg har opplevd et par ganger å ha gått fra lav og rett til maksimal.Hmmmm, nå har kroppen begynt å fuske her!
Fjerde mnd vi bruker monitor, har brukt å hatt 2 dager lav - 3-4 dager høy - to dager maksimal HVER mnd på samme dager...
Skulle hatt EL for to dager siden ifølge FLO, og monitoren er på dag 6/7 med LAV enda??? Nå lurer jeg fælt på hva som skjer her, har stresset virkelig vært så hardt at kroppen ikke klarer EL? Har aldri fått TR mer enn 1 dag for sent før så spent på hvordan det blir denne mnd. Kan jeg ha hatt EL uten at monitoren har funnet det?
Hmm, får håpe den går til maksimal i morgen eller tirsdag daDu kan ha hatt EL utenom at monitoren har fått det med seg men da skulle du hvertfall fått høy. Jeg har opplevd et par ganger å ha gått fra lav og rett til maksimal.

De sterkeste ble tatt torsdags morgen og torsdags ettermiddag forrige uke.
Er det noen mulighet til at el har skjedd mellom de to sterkeste el-testene?De sterkeste ble tatt torsdags morgen og torsdags ettermiddag forrige uke.
Har ikke hatt no el-slim, slik jeg pleide å få før spiralen..
Hilsen ei som gleder seg til å få kroppen på rett kjøl etter hormonspiral![]()