IKM uke 35

Ok, skal tro hva som skjer her..? Var så klar for enda sterkere test i dag, men omtrent ingen utslag? Masse el-symptomer
Kan du ha hatt LH- topp mellom testene siden du kun tester morgenen? Altså at du hadde fått positiv hvis du testet i går ettermiddag/kveld?

Tok en el-test. Joda, den er positiv.
20200810_101555.jpg

Hvor lenge etter TR har dere eggløsning? Er denne stabil eller varierer det fra måned til måned? Jeg har allerede fått elsmerter og slim, men er enda 5-6 dager til EL. Tror jeg må begynne å teste jeg også!

Den kom visst nå:wideyed: På cd 14:woot: Ikke opplevd det på mange år. Kosa oss i natt, så aksjer er jaggu meg lagt inn og:hilarious: Føler med deg, er så forferdelig dritt å ha lange sykluser å bare gå å vente, vente og vente på den eggløsningen:oops: Håper din el kommer før tiden denne gang også.

Oi, men det er jo kjempebra :D
Legger inn aksjer her også, bare sånn i tilfelle :hilarious:

Hun her glemte el-test og dro på hytta:wideyed:, så missa nok toppen, men god indikasjon likevel:shy: 1dpo i morgen:nailbiting::D Måtte august bli vår måned:smiley-angelic001

Vedlegg

• 8E8DC6A6-23D2-4DE0-90FF-0A9D5F5638DD.jpeg
    8E8DC6A6-23D2-4DE0-90FF-0A9D5F5638DD.jpeg
    28,3 KB · Visninger: 87
Hvor lenge etter TR har dere eggløsning? Er denne stabil eller varierer det fra måned til måned? Jeg har allerede fått elsmerter og slim, men er enda 5-6 dager til EL. Tror jeg må begynne å teste jeg også!

Alt mellom 14-22 dager etter mens:confused013 Som regel har jeg EL på dag 18 eller 19, denne gang kom EL på dag 14. Det har jeg ikke opplevd på mange år, faktisk 10 år siden sist:wideyed:

Hos mer varierer el fra dag 11-14. Har lest at det er veldig vanlig at den tiden varierer, mens lutealfasen har omtrent samme lengde hver måned.

Kan du ha hatt LH- topp mellom testene siden du kun tester morgenen? Altså at du hadde fått positiv hvis du testet i går ettermiddag/kveld?
Har testet morgen og ettermiddag et par dager nå, er vant til å ha positiv/sterk i ca et døgn før det går ned igjen, så forventet sterk eller positiv i morges da den var over 0,5 i går ettermiddag/kveld

Da var inseminasjonen gjord, så da er det bare å vente... :dance018 Legen sa at EL skal skje 36 timer etter EL sprøyten, så det blir rundt midnatt. Godt å vite at svømmerne allerede er på plass :D

Da var inseminasjonen gjord, så da er det bare å vente... :dance018 Legen sa at EL skal skje 36 timer etter EL sprøyten, så det blir rundt midnatt. Godt å vite at svømmerne allerede er på plass :D

Inseminasjonen gjort her også!! :smiley-bounce015:smiley-bounce015Hun kunne se på ultralyd at jeg allerede hadde hatt EL :wideyed: Gjorde de ultralyd på deg? Hun sa at det tar ca to tlmer fra svømmerene har svømt til egglederen fra livmoren. Så da blir jeg kanskje befruktet i luften på tur hjem :hilarious: En fremtidig pilot? Unnfanget i luften. Haha:hilarious::hilarious:

I dag (syklusdag 12) har jeg vært på kontroll på klinikk hausken for å se om det hadde utviklet seg noen eggposer. Og jammen var der ikke en perfekt eggpose på 18mm! I tillegg en på 15mm og en på 12mm. Så da forventet gyn EL innen onsdag. Hvis ikke jeg hadde fått positiv EL-test innen onsdag skulle jeg sette ovitrelle. Kjære fred jeg håper jeg slipper det.. men da blir det forhåpentligvis en 28-dagers syklus her for første gang i mitt liv, og bare det er jo en seier i seg selv!

Forventet el er ikke før torsdag her egentlig. Men jeg synes testen er så sterk i dag. Denne fikk jeg i morges.20200810_114137.jpg

I morgen skal jeg ta celleprøve hos legen, kan han da samtidig sjekke om jeg nærmer meg eggløsning eller må man ha ultralyd for det? Noen som vet? :happy: Er det ellers noe jeg kan be han sjekke når han nå er inni der? :eek::D

I morgen skal jeg ta celleprøve hos legen, kan han da samtidig sjekke om jeg nærmer meg eggløsning eller må man ha ultralyd for det? Noen som vet? :happy: Er det ellers noe jeg kan be han sjekke når han nå er inni der? :eek::D
Ja, de kan se om det er klare folikler der og de kan se på slimhinnens tykkelse. Spør om du nærmer deg el så sjekker de nok og kan gi deg svar :happy:

Måtte det bli en positiv test om 14.dager:love017

Back
Topp