IKM uke 35

Har nylig vært hos legen for celleprøve. En helt fersk turnuslege som knotet veldig... Han slet lenge med å finne rett plass og styra voldsomt. Etterpå sier han at jeg har en lett blødende cervix som er rød. Han lurte på om den kunne være betent. Jeg prøvde å spørre hva det ville si, men fikk ingen særlig svar på det(dårlig i norsk), jeg sa vi prøvde å få barn og om dette kunne ha noe å si på min fertilitet og da sa han bare at det kunne vi ikke vite før om ett år...

Så ja, rådvill og litt redd. Har noen opplevd rød og mulig betent cervix?
Da tok han vel en bakterieprøve i tillegg til celleprøve? :)
 
Hadde tilfeldigvis igjen en eggløsningstest fra Clear blue digital. Fikk bare sirkel, og strekene går det vel egentlig ikke an å tolke siden det er slik med to hormonmålinger.. Bestilt fra billigtester, så håper de kommer snart. Utålmodig og vil teste:hilarious: Legger uansett ved bilde av den strimmelen :hilarious:
 

Vedlegg

  • Snapchat-2046519460.jpg
    Snapchat-2046519460.jpg
    15,9 KB · Visninger: 52
Helt utslått idag, hatt en grinete liten mini på 21 mnd hjemme. Startet i bhge for ei uke siden, og er nå blitt skikkelig forkjølet med vond hals og frygtelig hes. Høres ut som en gås, stakkars:oops: 1 dpo idag, måtte den neste uken gå fort:rolleyes:
 
Spennende at det går å se så pass nøye. Da bør timingen uansett være god :) Jeg har ikke så mye erfaring med el tester, men det er vel 24-48 timer etter positiv test som el skal skje så det er jo innafor.

Vi har har norsk donor - eller i hvert fall sæd som er donert i Norge ;) Derfor var det nesten et år ventetid fra henvisning til første forsøk (mangel på donorer). Jeg er svensk og kona min er tysk, så det blir en god blanding :D

Shit det er lang ventetid! Nesten et år:wideyed:. har dere hatt 5 forsøk offentlig? Jeg trodde grensa var 3 :)
 
Hvordan går det med dere?
Her er jeg 1 dpo og er bare helt sikker på at der ikke har gått! Planlegger neste pp liksom. :/:/ for en berg og dalbane dette er
 
Hvordan går det med dere?
Her er jeg 1 dpo og er bare helt sikker på at der ikke har gått! Planlegger neste pp liksom. :/:/ for en berg og dalbane dette er

Jeg er også 1 dpo:happy: Ikke ta sorgene på forskudd, kjære du:Heartred kanskje mai er din mnd, ser sånn ut ifra din tidligere termingruppe:happy119
 
Hvor mange dpo pleier dere å begynne å teste? Jeg ryker nok på en test 8 dpo:D Er ei testetøt deluxe jeg, da:hilarious: Så imponert over meg selv, om jeg ikke allerede har ryki på en test 6 dpo:laughing002 Med den ene sønnen min testet jeg positivt så tidlig som 6 dpo. Men de siste 2 gangene har jeg testet positivt 8 og 9 dpo:) måtte denne uken gå fort, jenter:happy119
 
Shit det er lang ventetid! Nesten et år:wideyed:. har dere hatt 5 forsøk offentlig? Jeg trodde grensa var 3 :)

Ja det er lenge. Vi satte oss på ventelisten men tenkte at vi går privat hvis det tar veldig lang tid. Men så passet det ikke helt med andre ting i livet innen det året var over, og da hadde vi plutselig muligheten i det offentlige. Det er ikke så personlig - har møtt 5 forskjellige lege på de 5 forsøkene, men i gjengjeld betaler vi bare 1500 kr pluss medisiner per forsøk. Det er maks 3 forsøk med ivf, men for inseminasjon har de ingen begrensning.
 
Hvor mange dpo pleier dere å begynne å teste? Jeg ryker nok på en test 8 dpo:D Er ei testetøt deluxe jeg, da:hilarious: Så imponert over meg selv, om jeg ikke allerede har ryki på en test 6 dpo:laughing002 Med den ene sønnen min testet jeg positivt så tidlig som 6 dpo. Men de siste 2 gangene har jeg testet positivt 8 og 9 dpo:) måtte denne uken gå fort, jenter:happy119
Oi 6 dpo var veldig tidlig! Jeg kan ikke teste før 10 dpo siden EL sprøyten innholder hcg og gir da falsk positiv (gir gjerne en del graviditetssymptomer også :bored:). Skal prøve å holde meg til 12 dpo tenker jeg. Men vi får se ;)
 
Oi 6 dpo var veldig tidlig! Jeg kan ikke teste før 10 dpo siden EL sprøyten innholder hcg og gir da falsk positiv (gir gjerne en del graviditetssymptomer også :bored:). Skal prøve å holde meg til 12 dpo tenker jeg. Men vi får se ;)

Ja, var veldig tidlig, synes jeg:bookworm: Vet at det var 6 dpo, da jeg testet med el-tester, for å være sikker på eggløsning. Aha, ja, da skjønner jeg tidlig testing utgår, da det er fare for falsk positiv. Ønsker deg masse lykke til, og håper det blir to magiske streker på deg:Heartred
 
Hvor mange dpo pleier dere å begynne å teste? Jeg ryker nok på en test 8 dpo:D Er ei testetøt deluxe jeg, da:hilarious: Så imponert over meg selv, om jeg ikke allerede har ryki på en test 6 dpo:laughing002 Med den ene sønnen min testet jeg positivt så tidlig som 6 dpo. Men de siste 2 gangene har jeg testet positivt 8 og 9 dpo:) måtte denne uken gå fort, jenter:happy119
Har alltid en plan om å vente med å teste til 12 dpo, men begynner gjerne 7-8 dpo :hilarious:
 
Aksjer er hvertfall lagt inn 3 dager på rad nå. Må si jeg er litt lei hoppe til køys :laughing025
Tror ikke siste runde i dag var noe poeng siden El smertene cat så kraftig i går. Så tenker nok vi er forbi de 24t. Men hvert et forsøk.
Skal prøve utsette all testing før ikm. Er så nedtur med blenda tester. Fikk positivt med sønnen vår på 12 dpo og lille på 10 dpo. Men prøve ikke teste før ikm. Prøve ikke lete etter symptomer. Sååå lett å si.
Håper vi alle får positive tester denne mnd!
 
Aksjer er hvertfall lagt inn 3 dager på rad nå. Må si jeg er litt lei hoppe til køys :laughing025
Tror ikke siste runde i dag var noe poeng siden El smertene cat så kraftig i går. Så tenker nok vi er forbi de 24t. Men hvert et forsøk.
Skal prøve utsette all testing før ikm. Er så nedtur med blenda tester. Fikk positivt med sønnen vår på 12 dpo og lille på 10 dpo. Men prøve ikke teste før ikm. Prøve ikke lete etter symptomer. Sååå lett å si.
Håper vi alle får positive tester denne mnd!

Vi hadde oss bare én gang, det var natt til dagen med positiv el-test og EL kom samme kveld, merkes pga sinssyke vondter:) Får satse på det holder:joyful: Jeg tester fra 8 dpo, tenker jeg:p Testetøsa må tilfredsstilles:hilarious: Masse lykke til, måtte vi alle få de magiske to streker:Heartred
 
Ja :hilarious: skal i en bursdagsfest neste lørdag så da må det nok ryke en test, er vel ca 10 dpo da :)

Håper det blir så du ikke får lov til å drikke vin:smiley-angelic001:D:Heartred
 
Jeg kan også flyttes på lista fra den 28 til den 25:)

Mammatil2prinsesser&2prinser-35 år- b5- ikm er 25.august:happy:
 
Back
Topp